we spelen in duitsland dus niet thuisquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooier
bijdehandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we spelen in duitsland dus niet thuis
dat vind volgens mij 90%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooier
We spelen uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jawelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan Ivoorkust zich niet echt veroorloven
cote du rhone?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:34 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ja, sorry, niet na een flesje witte wijn..
We spelen alle drie groepswedstrijden geheel in 't oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan is het beslist, die heeft 5 kansen nodig om een goal te makenquote:
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
als je op google Fifa in tikt ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
Die wist ik nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je op google Fifa in tikt ook
Is wel handig als je op je mobieltje wilt checken zoals vanmiddag
Snel scoren is het devies... eigenlijk een blauwdruk van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet van dit Ivoorkust kunnen winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |