Ook niet echt goed neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
Messi? dat is geen partij voor Jaliensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
beter dan 5 minuten geen en een doelpunt waar we het niet over kunnen hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
in duitslandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
hier?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
Voor Nederland wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef wdn het volgende:
Des te meer kaarten voor Argentinie des te beter
Hadden we Bergkamp mee moeten nemen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef linuxje het volgende:
hier dus door, maarja als ik het zo bekijk moet nederland wel een goede kans hebben tegen ivoorkust, tegen argentinie winnen ze ook net als acht jaar geleden
tering?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.quote:
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
wie belt er NU aan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |