Ook niet echt goed neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
Messi? dat is geen partij voor Jaliensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
beter dan 5 minuten geen en een doelpunt waar we het niet over kunnen hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
in duitslandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
hier?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
Voor Nederland wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef wdn het volgende:
Des te meer kaarten voor Argentinie des te beter
Hadden we Bergkamp mee moeten nemen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef linuxje het volgende:
hier dus door, maarja als ik het zo bekijk moet nederland wel een goede kans hebben tegen ivoorkust, tegen argentinie winnen ze ook net als acht jaar geleden
tering?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.quote:
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
wie belt er NU aan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.
KLOJO!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
lekker, maar nu eerst voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
Zoals ik dus al zei, het boeit me niet, zolang er gewoon gereageerd kan worden op de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toe
Dan hoop ik idd dat het hier niet druk is. En nee, op zondag om 15.00 ga ik niet in een kroeg zitten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Meer kans tegen CI dan tegen ARG inderdaad. De punten moeten in de eerste 2 wedstrijden gehaald worden. Niet verliezen tegen S&M en winnen van CIquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Hier dus
De Ivorianen zijn verdedigend erg zwak hoor... beetje creatieve ploeg snijdt daar doorheen als een warm mes door de boter... Oranje heeft dus wel degelijk een grote kans
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
Ja, mag wel weer wat meer actie komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
klopt.. gezelligheid alom.. bijna iedereen oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wedstrijd topic is wel wat ingezakt nu
wat voor kut?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |