KLOJO!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
lekker, maar nu eerst voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
Zoals ik dus al zei, het boeit me niet, zolang er gewoon gereageerd kan worden op de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toe
Dan hoop ik idd dat het hier niet druk is. En nee, op zondag om 15.00 ga ik niet in een kroeg zitten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Meer kans tegen CI dan tegen ARG inderdaad. De punten moeten in de eerste 2 wedstrijden gehaald worden. Niet verliezen tegen S&M en winnen van CIquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Hier dus
De Ivorianen zijn verdedigend erg zwak hoor... beetje creatieve ploeg snijdt daar doorheen als een warm mes door de boter... Oranje heeft dus wel degelijk een grote kans
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
Ja, mag wel weer wat meer actie komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
klopt.. gezelligheid alom.. bijna iedereen oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wedstrijd topic is wel wat ingezakt nu
wat voor kut?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
met perenquote:
die zweeft ook ergens rond jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Och der zit een zweed in een dip hier ergens
dat oranje in je avatar is dubiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
pffft, dat scheelde ook niet veel
vorig jaar de laatste wedstrijd, toen t nergens meer om ging, gewonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Dindane? Anderlecht? Dat is dat team dat 2x de CL deed met 0 punten toch?
Ja en?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Dindane? Anderlecht? Dat is dat team dat 2x de CL deed met 0 punten toch?
Ik ben aan het bier, blijf kijken en blijf onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |