Ik heb geen deur in mijn raampost op mijn kamer....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:41 schreef Biancavia het volgende:
Hordeur!
O.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb geen deur in mijn raampost op mijn kamer....![]()
Je hoeft ook niets te merken, als je voor het slapen een koele douche neemt, dan stap je onbezweet je mandje in en slaap je zo inquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:59 schreef freddygonzales het volgende:
Ik heb nergens last van! Slaap nog onder een winterdekbed maar merk helemaal niks van die warmte! Heeeeeeerlijck!
Lekker slapen, met dat geluid van een airco aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:34 schreef Hakbar het volgende:
airco
Dat woord bestond alleen vroegerquote:
Denk na... dan word je om het kwartier wakker omdat al jouw lichaamswarmte in dat koude water gaat zitten... heb je het weer koudquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:42 schreef switchboy het volgende:
neem een waterbed en zet hetb water op koud.
Handige tip als de gemiddelde fokker iets van 17 en middelbare-scholier isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Koop een goed huis. Dan heb je daar geen last van.
Hun ouders dan ook natuurlijk hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:14 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Handige tip als de gemiddelde fokker iets van 17 en middelbare-scholier is![]()
Ja ook van je geld op de bankrekening ivm met energiekosten van die zooiquote:
Ja ze geven het meteen als tip door en de dag erna staan ze op Fundaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hun ouders dan ook natuurlijk he![]()
Precies, en het kost je maar 25 euro.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:12 schreef thedude0 het volgende:
ik houd gewoon de hele nacht de ventilator aan anders is het idd onmogelijk om te slapen
Uhu. Belangrijk criterium om een huis te kopen in Nederland..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Koop een goed huis. Dan heb je daar geen last van.
Tsja, daar doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja ze geven het meteen als tip door en de dag erna staan ze op Funda![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 zomers geleden, toen het zo'n prachtige zomer was, wekenlang bloedheet weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:20 schreef Jossos het volgende:
Uhu. Belangrijk criterium om een huis te kopen in Nederland... Het is hier ook zo vaak warm!
Het komt weleens voor ja, maar omdat om die specifieke reden een huis dat koel blijft in een hete zomer is voor Nederland onzin.. Zo vaak is het hier in een jaar niet hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef Noisekick het volgende:
[..]
3 zomers geleden, toen het zo'n prachtige zomer was, wekenlang bloedheet weer.
Huis uit 1910 en platdak, wat heb ik het toen zwaar gehad, nonstop de ventilator achter me aangesleept![]()
Dat zei ook niemandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:33 schreef Jossos het volgende:
Zo vaak is het hier in een jaar niet hoor.
Magquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef Noisekick het volgende:
Ik hou zo van mijn huisSlaap heerlijk, t'is iets warmer dan normaal, maar prima te doen.
![]()
En een graad of 15 koeler, dan ik in voorgaande huizen heb gehad![]()
En dat met een plat dak![]()
![]()
Ventilator staat nog in de kelder![]()
Dat gezeik zit in onze genenquote:Op zondag 11 juni 2006 00:19 schreef Repeat het volgende:
Jezus het gezeik begint nu al.
1 zonnestraal en iedereen begint al weer met klagen. En in de winter is het zo koud![]()
![]()
Een bak koud water voor de ventilator zetten werkt naar het schijnt ook, ik heb het nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een aircoIdeaal
.
Wat ik trouwens heb gehoord wat ook helpt is de ventilator naar buiten richten. Dan blaast ie de warme lucht weg. (Ik geloof het niet echt, maar mischien kun je het proberen) .
Waarom het met die ene zonnestraal dan ook gelijk tegen de 30 graden moet zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 00:19 schreef Repeat het volgende:
1 zonnestraal en iedereen begint al weer met klagen. En in de winter is het zo koud![]()
![]()
30 hele graden zeg, tjonge jonge, en dat al voor 1 a 2 dagen, ongelofelijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom het met die ene zonnestraal dan ook gelijk tegen de 30 graden moet zitten![]()
Ik peins er niet over om drie weken naar Spanje te gaan in de zomerquote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
30 hele graden zeg, tjonge jonge, en dat al voor 1 a 2 dagen, ongelofelijk.
En toch gaat iedereen 3 weken naar Spanje toe ofzo
tips:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:32 schreef wolferl het volgende:
Dat is de enigste reden dat ik de zomer haat, slapen in die hitte, alles plakt en je zweet als een otter.
Raam open is een optie, maar dan moet je genoegen nemen met een zwerm aan insecten.
Waaier staat aan, maar dat helpt ook al niet,![]()
Zo ik heb geklaagd over de hiite.
En volgende week word het nog warmer......![]()
dat slaapt voor geen meterquote:Op zondag 11 juni 2006 00:28 schreef daniman het volgende:
slapen onder slechts een dekbedhoes
Ik doe wel eens een bevroren koelelement in een washandje en neem dat mee in bedquote:Op zondag 11 juni 2006 01:36 schreef __droogkloot__ het volgende:
Leg een nat washandje op je hoofd, wil ook nog eens helpen.
wat het beste werkt is zonwering aan de buitenkant, rolluiken ofzo, die houden de warmte nl echt buiten je huis, ipv gordijnen, waar het al binnen is voordat de zon gestopt wordt, dan is het eigenlijk al te laat...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:28 schreef daniman het volgende:
[..]
tips:
- slapen in een kamer die niet smiddags en savonds in de zon staat, maar alleen sochtends.
- gordijnen dicht houden, der ganze tag!
- naakt of slechts in ondergoed slapen onder slechts een dekbedhoes, zonder vulling.
nog steeds niet goed? Dan heb je gewoon pech
Dat kan ik alleen als ik uit logeren gaquote:Op zondag 11 juni 2006 00:28 schreef daniman het volgende:
- slapen in een kamer die niet smiddags en savonds in de zon staat, maar alleen sochtends.
Ja, alleen als je lief doet en niet op bed gaat springen midden in de nachtquote:
De warmte aan de costa's is niet te vergelijken met de vieze hoofdpijn plakhitte in Nederland. Op zonvakanties heb ik nooit problemen met hoge temperaturen, maar in NL wel. Vooral als ik me moet inspannen, dan gutst het zweet uit al m'n porieën, krijg ik een droge smoel en doffe hoofdpijn. Terwijl ik twee keer zoveel water drink als normaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Warme lucht die binnenkomt? Buiten in de schaduw is het koeler dan binnen in de woonkamer.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef Natalie het volgende:
Raam moet je sowieso dichtlaten. Al die warme lucht komt binnen, en spontaan is 't nog warmer.
Koop een hor en doe je raam 's nachts open, zolang het nog fris is. Zodra het dan ook te warm is, kun je 't beter gewoon dichtlaten.
Ligt dus aan je huis.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:05 schreef Light het volgende:
[..]
Warme lucht die binnenkomt? Buiten in de schaduw is het koeler dan binnen in de woonkamer.
Woonkamer pal op het zuiden. En geen andere gebouwen aan die kant die voor wat schaduw kunnen zorgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:38 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ligt dus aan je huis.
Bij mij is het in m'n hele huis koeler dan buiten, dus ik laat alles lekker dicht. Nu pas aan de kant waar de zon gaat draaien een raampie open.
Ik heb m'n slaapkamer en computerkamer en eethoek op het zuiden... Op zich slaap ik wel oke.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:45 schreef Light het volgende:
Woonkamer pal op het zuiden. En geen andere gebouwen aan die kant die voor wat schaduw kunnen zorgen.
3 zomers geleden moest ik zelfs wennen aan de stilte, na wekenlang nonstop met de ventilator aan te hebben geslapenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Slapen is kut in de hitte ja, de ventilator kan niet aan want dat maakt herrie en kun je nog niet slapen.![]()
Dat is een goed plan, gaat ik maar volgenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef rockstah het volgende:
Raam open doen helpt voor geen meter. Het word enkel iets minder te warm. Ik ga gewoon niet eens meer naar bed. Blijf gewoon fokken tot ik zo moe ben dat ik in een vriezer nog in slaap kan vallen en ga dan op miijn bank liggen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:44 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
alle temperaturen van 25 graden en meer......![]()
![]()
![]()
Zet je vriezer open, dan wordt het lekker koel in huis.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef rockstah het volgende:
Raam open doen helpt voor geen meter. Het word enkel iets minder te warm. Ik ga gewoon niet eens meer naar bed. Blijf gewoon fokken tot ik zo moe ben dat ik in een vriezer nog in slaap kan vallen en ga dan op miijn bank liggen.
Die van mij hoor je nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lekker slapen, met dat geluid van een airco aan
Mijn ventilator maakt minder geluid dan mijn PC dus ik heb daar gelukkig geen last vanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Slapen is kut in de hitte ja, de ventilator kan niet aan want dat maakt herrie en kun je nog niet slapen.![]()
Handige tipquote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Myers het volgende:
Tip: pas je bioritme zo aan dat je pas rond half 6 in de ochtend in slaap valt, dan is het lekker afgekoelt en kan je de hele ochtend en met een beetje geluk de halve middag doorslapen, en als je dan wakker wordt begint meteen de eerste WK wedstrijd van die dag![]()
Dat kunnen natuurlijk ook andere mensen zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 00:19 schreef Repeat het volgende:
![]()
ach zo doe je je naam eer aanquote:Op maandag 12 juni 2006 01:43 schreef Insomaniac het volgende:
Fukking kwart voor twee en het is hier nog steeds een sauna. Zit nu beneden en hier is het "koel", want "maar" 27 graden..
Over 5 uur gaat mn wekker..
Die doe ik al teveel eer aan, en deze keer is het wel heel onvrijwillig.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Mijn 36 graden overtreft niemand![]()
Ja dan heb ik echt met je te doen...quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:14 schreef Vava het volgende:
[..]
woon je wel in Nederland
![]()
Pffff.... ik heb echt geen zin om naar mijn bed te gaan met die temperatuur boven![]()
Verschrikkelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 10:47 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja dan heb ik echt met je te doen...![]()
[..]
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.
In m'n vorige huis heeft het de 40 wel eens gehaald, wat een drama was dat.
Same as mequote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef xNightElf het volgende:
slapen op mijn slaapkamer (zolder) is niet te doen, zelfs niet met een ventilator de hele tijd aan, ik slaap vanavond maar beneden op de bankWat zijn we toch weer een zeikvolk
Klopt, ik heb het nog niet heter gehad dan 30 graden (een uur geleden). In de huiskamer 25. Valt me nog mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Het was net 34 graden op mijn slaapkamerquote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Laatst was het rond de 22 graden, dan k*nkert nog iedereen dat het niet warm genoeg is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Bij mij is het alleen in de huiskamer koel. In Nederland is het ook altijd teringheet of kutweer. Nooit eens lekker 20-25 graden en savonds een stuk koeler.
Donderbuien zijn nog kutterder dan deze droge warmte... Je kunt niet naar buiten, want het is zeiknat en alle warmte blijft gewoon in je huis hangen...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Milkmannetje het volgende:
Nou, daar gaan we weer!!!
Op naar de donderbui van morgen...
correct en je raam kan dan weer niet zo ver open meerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Donderbuien zijn nog kutterder dan deze droge warmte... Je kunt niet naar buiten, want het is zeiknat en alle warmte blijft gewoon in je huis hangen...
Plus dat warmte bij een hoge vochtigheidsgraad tig keer zo hard aankomt.
Gaat het nou om diep of licht slapen?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef GaNgStErRR het volgende:
ventilator op standje 1 en gaan met de spreekwoordelijke banaan
mocht je het niet nodig vinden om hem de hele nacht te draaien zet je er zo'n stop tussen met een tijd van 1uur tot je 'diep' licht te snurken.
LOLquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef TimC het volgende:
Gewoon naar de klote zuipen van je zo in slaap!
Alleen heb ik daar geen moordend hete zomernacht voor nodig.quote:
Ook dat ontkracht die hele post.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen heb ik daar geen moordend hete zomernacht voor nodig.
Mijn kamer heeft alleen 's ochtends zon. Verder laat ik de hele nacht mijn raam zo ver mogelijk open en ga ik pas om 3 uur slapen als het al redelijk afgekoeld is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Bij mij is het alleen in de huiskamer koel. In Nederland is het ook altijd teringheet of kutweer. Nooit eens lekker 20-25 graden en savonds een stuk koeler.
Je casa?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef allsystemshalt het volgende:
hmz mijn casa is nu 23 graden celcius alle ramen open buiten is het 22 grdn
Hmz koelt niet echt af![]()
En nee ik slaap nog niet![]()
Nog nooit van gehoord. Waarom zeg je niet gewoon huis, dan snapt iedereen het.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Huis woning onderdak gestapelde stenen met dak etc
Dat is boven bij mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
wtf !!
*Toch wel blij is met redelijk koel huis ( ja de bovenburen hebben het slechter.. )
In spanje is het tenminste niet gelijk zo benauwd als hier.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan ruikt het heerlijk, ik ga er zelfs voor naar buiten toequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:30 schreef Isegrim het volgende:
Het ruikt dan altijd zo lekker, na een zomerbui.
32,1 bij mij binnen nu maar mijn weerstationnetje zegt ook dat er regen aan zit te komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef DJMyst het volgende:
maar nu nog geen wolkje aande lucht .. en nogsteeds 30 graden hier op mn kamer
Ik werk in een kasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef hoerezooi het volgende:
Je zal maar vakantie werk net als ik moeten doen en daarvoor om 6.00 op moeten staan en tot 16,15 in een tefes fabriek met tiefes hitte moete werke![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |