Ik heb m'n slaapkamer en computerkamer en eethoek op het zuiden... Op zich slaap ik wel oke.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:45 schreef Light het volgende:
Woonkamer pal op het zuiden. En geen andere gebouwen aan die kant die voor wat schaduw kunnen zorgen.
3 zomers geleden moest ik zelfs wennen aan de stilte, na wekenlang nonstop met de ventilator aan te hebben geslapenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Slapen is kut in de hitte ja, de ventilator kan niet aan want dat maakt herrie en kun je nog niet slapen.![]()
Dat is een goed plan, gaat ik maar volgenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef rockstah het volgende:
Raam open doen helpt voor geen meter. Het word enkel iets minder te warm. Ik ga gewoon niet eens meer naar bed. Blijf gewoon fokken tot ik zo moe ben dat ik in een vriezer nog in slaap kan vallen en ga dan op miijn bank liggen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:44 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
alle temperaturen van 25 graden en meer......![]()
![]()
![]()
Zet je vriezer open, dan wordt het lekker koel in huis.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef rockstah het volgende:
Raam open doen helpt voor geen meter. Het word enkel iets minder te warm. Ik ga gewoon niet eens meer naar bed. Blijf gewoon fokken tot ik zo moe ben dat ik in een vriezer nog in slaap kan vallen en ga dan op miijn bank liggen.
Die van mij hoor je nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lekker slapen, met dat geluid van een airco aan
Mijn ventilator maakt minder geluid dan mijn PC dus ik heb daar gelukkig geen last vanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Slapen is kut in de hitte ja, de ventilator kan niet aan want dat maakt herrie en kun je nog niet slapen.![]()
Handige tipquote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Myers het volgende:
Tip: pas je bioritme zo aan dat je pas rond half 6 in de ochtend in slaap valt, dan is het lekker afgekoelt en kan je de hele ochtend en met een beetje geluk de halve middag doorslapen, en als je dan wakker wordt begint meteen de eerste WK wedstrijd van die dag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |