ach zo doe je je naam eer aanquote:Op maandag 12 juni 2006 01:43 schreef Insomaniac het volgende:
Fukking kwart voor twee en het is hier nog steeds een sauna. Zit nu beneden en hier is het "koel", want "maar" 27 graden..
Over 5 uur gaat mn wekker..
Die doe ik al teveel eer aan, en deze keer is het wel heel onvrijwillig.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Mijn 36 graden overtreft niemand![]()
Ja dan heb ik echt met je te doen...quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:14 schreef Vava het volgende:
[..]
woon je wel in Nederland
![]()
Pffff.... ik heb echt geen zin om naar mijn bed te gaan met die temperatuur boven![]()
Verschrikkelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 10:47 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja dan heb ik echt met je te doen...![]()
[..]
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.
In m'n vorige huis heeft het de 40 wel eens gehaald, wat een drama was dat.
Same as mequote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef xNightElf het volgende:
slapen op mijn slaapkamer (zolder) is niet te doen, zelfs niet met een ventilator de hele tijd aan, ik slaap vanavond maar beneden op de bankWat zijn we toch weer een zeikvolk
Klopt, ik heb het nog niet heter gehad dan 30 graden (een uur geleden). In de huiskamer 25. Valt me nog mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Het was net 34 graden op mijn slaapkamerquote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Laatst was het rond de 22 graden, dan k*nkert nog iedereen dat het niet warm genoeg is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Bij mij is het alleen in de huiskamer koel. In Nederland is het ook altijd teringheet of kutweer. Nooit eens lekker 20-25 graden en savonds een stuk koeler.
Donderbuien zijn nog kutterder dan deze droge warmte... Je kunt niet naar buiten, want het is zeiknat en alle warmte blijft gewoon in je huis hangen...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Milkmannetje het volgende:
Nou, daar gaan we weer!!!
Op naar de donderbui van morgen...
correct en je raam kan dan weer niet zo ver open meerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Donderbuien zijn nog kutterder dan deze droge warmte... Je kunt niet naar buiten, want het is zeiknat en alle warmte blijft gewoon in je huis hangen...
Plus dat warmte bij een hoge vochtigheidsgraad tig keer zo hard aankomt.
Gaat het nou om diep of licht slapen?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef GaNgStErRR het volgende:
ventilator op standje 1 en gaan met de spreekwoordelijke banaan
mocht je het niet nodig vinden om hem de hele nacht te draaien zet je er zo'n stop tussen met een tijd van 1uur tot je 'diep' licht te snurken.
LOLquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef TimC het volgende:
Gewoon naar de klote zuipen van je zo in slaap!
Alleen heb ik daar geen moordend hete zomernacht voor nodig.quote:
Ook dat ontkracht die hele post.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen heb ik daar geen moordend hete zomernacht voor nodig.
Mijn kamer heeft alleen 's ochtends zon. Verder laat ik de hele nacht mijn raam zo ver mogelijk open en ga ik pas om 3 uur slapen als het al redelijk afgekoeld is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Bij mij is het alleen in de huiskamer koel. In Nederland is het ook altijd teringheet of kutweer. Nooit eens lekker 20-25 graden en savonds een stuk koeler.
Je casa?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef allsystemshalt het volgende:
hmz mijn casa is nu 23 graden celcius alle ramen open buiten is het 22 grdn
Hmz koelt niet echt af![]()
En nee ik slaap nog niet![]()
Nog nooit van gehoord. Waarom zeg je niet gewoon huis, dan snapt iedereen het.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Huis woning onderdak gestapelde stenen met dak etc
Dat is boven bij mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
wtf !!
*Toch wel blij is met redelijk koel huis ( ja de bovenburen hebben het slechter.. )
In spanje is het tenminste niet gelijk zo benauwd als hier.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
30 hele graden zeg, tjonge jonge, en dat al voor 1 a 2 dagen, ongelofelijk.
En toch gaat iedereen 3 weken naar Spanje toe ofzo
Dan ruikt het heerlijk, ik ga er zelfs voor naar buiten toequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:30 schreef Isegrim het volgende:
Het ruikt dan altijd zo lekker, na een zomerbui.
32,1 bij mij binnen nu maar mijn weerstationnetje zegt ook dat er regen aan zit te komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef DJMyst het volgende:
maar nu nog geen wolkje aande lucht .. en nogsteeds 30 graden hier op mn kamer
Ik werk in een kasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef hoerezooi het volgende:
Je zal maar vakantie werk net als ik moeten doen en daarvoor om 6.00 op moeten staan en tot 16,15 in een tefes fabriek met tiefes hitte moete werke![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |