Stoerrr! Hoeveel graden is het nu 's nachts eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb ooit in mijn oude huis op het balkon geslapen. Heerlijk gewoon. In de buitenlucht zonder stofdoekkie ertussen wakker worden. Het was wel fris maar het dak was nog lekker warm van de vorige dag dus het luchtbed ook..
Ik ook niet (als ik het pitten onder een brug voor een paar uurtjes niet meetel, dronken), maar dat ga ik dus binnekort wel doen, heb sinds ik op mezelf woon altijd een balkon gehad, maar nooit het idee of de behoefte gehad om daar eens te gaan maffen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb het nog nooit gedaan.
Hebben ook geen balkon trouwens.
Maar heb ook nog nooit gepit zo open en bloot in de buitenlucht.
damn, goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Andoire het volgende:
Wel een keer geprobeerd, maar ik werd echt gek van de muggen en zo.
Klotemuggen ook![]()
quote:
En laat je dan de deur gewoon open? Zou het hier niet doen want ze zijn zo over de poort en zijn zo binnen.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan wel eens op een hele warme nacht inderdaad op de ligstoelen in de tuin liggen, in badjas...
Die koppen van de buren...![]()
in de zomer kan er ook zomaar een stortbui komen. en onweerquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb nooit last van muggen. Anders branden we een citroenkaars, romantisch.
Citronella!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Andoire het volgende:
Wel een keer geprobeerd, maar ik werd echt gek van de muggen en zo.
Klotemuggen ook![]()
Whahaha, wat leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan wel eens op een hele warme nacht inderdaad op de ligstoelen in de tuin liggen, in badjas...
Die koppen van de buren...![]()
Nog beter, nog relaxter! Dat regengeluid!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de zomer kan er ook zomaar een stortbui komen. en onweer.
Wij hebben een goed afgesloten tuin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En laat je dan de deur gewoon open? Zou het hier niet doen want ze zijn zo over de poort en zijn zo binnen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |