Pit zat volledig onder de huid, ik heb 'm zeer toevallig een maand geleden opgemerkt.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:53 schreef gargamel het volgende:
een wrat?
Pfffffff.... een grote korrel ofzo... je kent toch wel een pit in een fruitsoort als een druivenpit ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wtf is een pit??
Ghehe... dan gaan jullie zeker kotsenquote:
Mun maag is er wel tegen opgewassenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ghehe... dan gaan jullie zeker kotsen.
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef J.J.McKay het volgende:
een uit de krachten gegroeide meeeter??
Ja, maar de rest nietquote:Op maandag 21 maart 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mun maag is er wel tegen opgewassen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.
Misschien is het wel een kankertumor.
als ie niet aan de oppervlak zat, heb je m er dan uit gesneden???quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.
Misschien is het wel een kankertumor.
Foto komt eraanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:06 schreef Natalie het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van dat mysterieuze pitje, pberends.
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
als ie niet aan de oppervlak zat, heb je m er dan uit gesneden???
sommige meeeters groeien wel naar binnen toe, en drogen dan op tot een harde klont...
niet zeuren en als je bang bent ofzo, ga dan maar lekker naar de dok.
enne...kanker is wel pijnlijk en bloederig..bovendien moet je daar geen geintjes over maken...
Zo hé jij bent een hardequote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.
Het was al een wondje omdat ik er eerder aan gekrabt had, dus werd het een bloedbult, en dat was ik spuugzat dus had het wondje weer opgemaakt met een naald, toen kwam er veel bloed uit en de pit... was totaal niet pijnlijk trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |