Wat een racisten toch!!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:33 schreef B4CO het volgende:
Open er een topi... ow sorry
quote:
Je mag toch laten zien dat je voor 'Oranje' bent, of niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Stranger het volgende:
Behalve dat het onwijs lelijk is op de achtergrond van fok!posts, is het ook nog eens waardeloos meeloperig en een trieste hype.
Je kunt het ook weer weglaten halen hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik lach me steendood als de NL voetballertjes volgende week weer thuis zitten en die oranje (l)users nog tot het eind van het WK doormoeten met die gore sinaasappelkleur.
Jammer. Ik zal Danny eens mailen of er niet een (tijdelijke) "bug" kan worden geïmplementeerd...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Je kunt het ook weer weglaten halen hoor!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal Danny eens mailen of er niet een (tijdelijke) "bug" kan worden geïmplementeerd...![]()
JIj had het wel hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
De [OO] tag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ik voel me buitengesloten....
je hoeft er nou niet bepaald veel voor te doen, hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef Bellerophon het volgende:
Verkapt jaloers topic?
Op die lelijke schijtkleur waar jij mee rondloopt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef Bellerophon het volgende:
Verkapt jaloers topic?
steendood?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik lach me steendood als de NL voetballertjes volgende week weer thuis zitten en die oranje (l)users nog tot het eind van het WK doormoeten met die gore sinaasappelkleur.
Wat schijt jij dan als je oranje een schijtkleur vindt?!?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op die lelijke schijtkleur waar jij mee rondloopt?
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat schijt jij dan als je oranje een schijtkleur vindt?!?
Nerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Stranger het volgende:
Behalve dat het onwijs lelijk is op de achtergrond van fok!posts, is het ook nog eens waardeloos meeloperig en een trieste hype.
Stel het anders even voor?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef devzero het volgende:
Het valt me nog mee dat ze geen speciale oranje template hebben gemaakt. Fokorange ipv foksilver
Jij komt hier met je lelijke oranje kleur dit topic binnen, hoor.quote:
valt wel mee hoorquote:
Top.quote:
Buzzerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik zag laatst een bushokje met een advertentie om allemaal de Buzzer in te gaan!![]()
[afbeelding]
Maar een beetje oranje mag toch wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef Arcee het volgende:
Jij komt hier met je lelijke oranje kleur dit topic binnen, hoor.
bah neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef devzero het volgende:
Het valt me nog mee dat ze geen speciale oranje template hebben gemaakt. Fokorange ipv foksilver
't Beetje wel, ja. "Al het mogelijke in je avatar" valt daar dus niet onder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:32 schreef Pinball het volgende:
Maar een beetje oranje mag toch wel?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Beetje wel, ja. "Al het mogelijke in je avatar" valt daar dus niet onder.
quote:
egnie!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef k_man het volgende:
Dat oranje vloekt met die rode pijltjes.
Ksst! Ga laptops proberen binnen te halenquote:
Niet alleen met die rode pijltjes.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef k_man het volgende:
Dat oranje vloekt met die rode pijltjes.
Met wie lopen ze dan mee?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef BB-King het volgende:
Ach, al die zwarten zijn maar meelopers.
Wij gaan eruit in de voorronde van dit WKquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Met wie lopen ze dan mee?
Juist de oranje mensen lopen achter een groepje aan en beschouwen dat als 'wij'. 'Wij halen de finale'.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wij gaan eruit in de voorronde van dit WK
Er zijn er zat die realistisch zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Met wie lopen ze dan mee?
Juist de oranje mensen lopen achter een groepje aan en beschouwen dat als 'wij'. 'Wij halen de finale'.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef dwerg het volgende:
Niet alleen met die rode pijltjes.
Ow, ok, realistische meelopers dan. Vind ik ook goed hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er zijn er zat die realistisch zijn.
Ik ben al vanaf 2001 zwart... tijd voor wat afwisseling.
heequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef BB-King het volgende:
Ach, al die zwarten zijn maar meelopers.
Kneus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
hoi
[img]http://forum.politics.be/images/smilies/icon_grootnederlandvlag.gif[/img
Boeiend, ookal stond ie op een canadese server. Het is de Nederlandse vlag dus er is geen probleemquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kneus.
Hier rondlopen als een oranje autist, en dan je NL-vlag van een Belgische site halen.
Ja ook hoi.quote:
Dus dit kan nog wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Beetje wel, ja. "Al het mogelijke in je avatar" valt daar dus niet onder.
Nou het is bijna NL maar ipv rood is dat oranje, dubbel zo goed dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja ook hoi.
Wat bedoel jy met die ou Suid-Afrikaans vlaggie?![]()
En het verklaart ook meteen waarom je geen zwarte nick wilt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:23 schreef woutabest het volgende:
Nou het is bijna NL maar ipv rood is dat oranje, dubbel zo goed dus
Gok 'es?quote:
Als ik de ware aard van je reactie kan ontdekken kom ik hier nog eens op terug.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En het verklaart ook meteen waarom je geen zwarte nick wilt.
Nou, Zuid Afrika, met apartheid en zo. Liever geen zwart.... Snap je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:36 schreef woutabest het volgende:
Als ik de ware aard van je reactie kan ontdekken kom ik hier nog eens op terug.
Ach, dat was allemaal overdreven gedoe. Je kon daar nog gewoon een fles Black & White kopen hoor. En netjes allebei in dezelfde fles.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, Zuid Afrika, met apartheid en zo. Liever geen zwart.... Snap je?
Ohw. Nee oranje roeleert deze maand gewoon ffquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, Zuid Afrika, met apartheid en zo. Liever geen zwart.... Snap je?
Je moeder ook!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Stranger het volgende:
Hear, hear.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:47 schreef Aventura het volgende:
Maar ik vind oranje de lelijkste kleur ooit.
Wat snap je er niet aan?quote:
Ik heb dit topic nota bene geopend.quote:
Jij blijkbaar nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:37 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Dat is "nerds" voor "ik ben het met je eens"
Nee, dat is Engels.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:37 schreef nog.een.keer het volgende:
Dat is "nerds" voor "ik ben het met je eens"
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb helemaal niets van oranje in mijn kleding.
Alleen een oranje "respect2all" bandje.....is dat erg?
En ik vond je net leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
En nou houden we er over op. Anders maak ik alsnog gebruik van mijn deleteknop![]()
Kweenie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ook als ik streng de modknoppen beroer ben ik leuk![]()
Neej, oranje is gewoon een mooie kleurquote:
In deze tijd zou je in de taal van het WK-gastland moeten praten!quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:58 schreef nog.een.keer het volgende:
Neej, oranje is gewoon een mooie kleur
Ja, dat wel.quote:Maar ik heb wel een hekel aan voetbal, is dat ook goed?
Scheiße.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:58 schreef nog.een.keer het volgende:
In deze tijd zou je in de taal van het WK-gastland moeten praten!
"hören Sie zu hören!"
Dus.
Überlaufer!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef sig000 het volgende:
Als ze de halve finale halen,maak ik mijn userding oranje.![]()
Dan begint het ook ergens op te slaan!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef sig000 het volgende:
Despoot.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:20 schreef petre86 het volgende:
kan een FA iedereen in dit topic ook ff oranje maken?
Ah, het betere opportunisme.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef sig000 het volgende:
Als het je ècht spijt zet je die 't' er even bij voor Arcee.quote:
Van neger tot oranje willem:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef ryangozer het volgende:
ik ben zwart omdat ik niet weet hoe ik oranje moet worden![]()
Je bent wel een beetje anti hè.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Strontkleur.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Die wil ik ook, hij matcht met mijquote:
quote:
putjesschepper zekers?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef bas-beest het volgende:
ikop mensen die zich verheven voelen boven anderen door de kleur van hun username...
(en ik kots^10 op mensen die zich verheven voelen boven anderen door het werk dat ze doen)
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
putjesschepper zekers?Lopende band werker?
*meld ter irritatie van TS*
Whehe ja zoiets hè.. maar zouden ze zo'n figuur aan ETEN laten zitten?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:35 schreef Michelle.v het volgende:
Alleen de coole vrouwen, homo's, emo's, gothics zijn nog zwart.![]()
Ok, een aantal (positieve uitzonderingenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Peet... ook gij?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Inderdaad, blauw, één van mijn lievelingskleuren.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zolang het geen oranje is, vind ik het best![]()
Ik heb dat maffe kleurtje niet nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JIJ in iedergeval welJe bent nog zwart
![]()
quote:
Er staat zoveel in zijn fobo... zelfs een foto van hem met zijn ozo lekkere vriend.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iig wel, kijk maar wat 'r in z'n fobo staat![]()
Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Jordy-B het volgende:Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...
Ja... Da's tenminste normaal... Iemand die toch al voor lul staat, nog veel meer voor lul laten staan...quote:
quote:
Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteelquote:Op zondag 11 juni 2006 04:02 schreef Steijn het volgende:
Ik loop wel vaker in het oranje, niet vanwege een of ander sportief evenement, dus ik meld me hier ook maar even.
Geef dan iig je MSN.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteel![]()
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwenquote:
Hoe lang is dat fietsen?quote:Op zondag 11 juni 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwen![]()
En jij op moderators.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geilt op cijfertjes hè.![]()
Voel je je nu niet misbruikt?quote:
quote:
quote:
Inderdaad, ik word er nogal gek van. Maarja...quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef Lianne__ het volgende:
niks tegen het gevoetbal, ik heb ook gekeken vanmiddag, maar het is zo een overdreven toestand..
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Zat vanmiddag op een terras voetbal te kijken, komt er zo'n gozer naar ons toe. "Mijn vrienden en ik hadden het al over jullie. Jullie hebben als enige geen oranje kleding aan en dat vinden we maar saai. Of zijn jullie toerist?"
Nou ja zeg! Ik ben heel HEUL niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
Gelijk had ie hoor..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Zat vanmiddag op een terras voetbal te kijken, komt er zo'n gozer naar ons toe. "Mijn vrienden en ik hadden het al over jullie. Jullie hebben als enige geen oranje kleding aan en dat vinden we maar saai. Of zijn jullie toerist?"
Nou ja zeg! Ik ben heel niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
putjesschepper zekers?Lopende band werker?
*meld ter irritatie van TS*
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...
ach ja, het mooiste waren vanmiddag de mensen die zich vrijwillig in een veel te heet (want zeer waarschijnlijk polyester oid) pak/kostuum hebben gehesen en vervolgens wel gewoon blijven winkelen....quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Nou ja zeg! Ik ben heel niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
Het zwarte verzetquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we straks als zwarte minderheid nog samenwerken om ons sterk te maken tegen de oranje onderdrukkers?
Ik kijk bijna automatisch over oranje namen heen.quote:
Alsof je een kudde ziet, hè?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kijk bijna automatisch over oranje namen heen.
Lees de titel anders nog eens rustig door...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:24 schreef Snever het volgende:
meldt*
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:24 schreef Snever het volgende:
meldt*
Je hebt hem het liefst in je achterwerk?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef Empathologica het volgende:
[afbeelding]
Mijn mening is duidelijk neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik doe niet mee aan die heisa
quote:
In de loop van vandaag kom je er nog wel achter wie ik bedoel.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef Rekkie het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat mensen voor hun eigen land zijn.
![]()
Dat betwijfel ik.... (en dat zal niet aan jou liggen, maar meer aan het feit dat ik niet eerder dan overmorgen weer online zal zijn)quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de loop van vandaag kom je er nog wel achter wie ik bedoel.
Ik ben niet de beroerdste: Ik wil weer zwart wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat betwijfel ik.... (en dat zal niet aan jou liggen, maar meer aan het feit dat ik niet eerder dan overmorgen weer online zal zijn)
Duidelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet de beroerdste: Ik wil weer zwart worden
Ach... je loopt nauwelijks meer voor lul dan anders, hoor...quote:
Had je die schijtkleur maar niet aan moeten vragen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Ja.... weet je wel hoeveel moeite het kost om te vragen of je er van af mag?
Ik vind het geen schijtkleur....quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je die schijtkleur maar niet aan moeten vragen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Met een beetje geluk onthouden ze het lijstje met users en krijgen jullie volgende week een roze usernaam met een gaylord-tagje...
Zo wordt het voor jou wel heel makkelijk je voorkeursgroep te selecteren....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Met een beetje geluk onthouden ze het lijstje met users en krijgen jullie volgende week een roze usernaam met een gaylord-tagje...
Ik wel.quote:
Ik wil wel rozequote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ook niet.... deze is nog van de vorige keerquote:Op zondag 11 mei 2008 23:30 schreef ryangozer het volgende:
Oh god daar gaan we weer, ik doe weer niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |