quote:
quote:
Inderdaad, ik word er nogal gek van. Maarja...quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef Lianne__ het volgende:
niks tegen het gevoetbal, ik heb ook gekeken vanmiddag, maar het is zo een overdreven toestand..
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Zat vanmiddag op een terras voetbal te kijken, komt er zo'n gozer naar ons toe. "Mijn vrienden en ik hadden het al over jullie. Jullie hebben als enige geen oranje kleding aan en dat vinden we maar saai. Of zijn jullie toerist?"
Nou ja zeg! Ik ben heel HEUL niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
Gelijk had ie hoor..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Zat vanmiddag op een terras voetbal te kijken, komt er zo'n gozer naar ons toe. "Mijn vrienden en ik hadden het al over jullie. Jullie hebben als enige geen oranje kleding aan en dat vinden we maar saai. Of zijn jullie toerist?"
Nou ja zeg! Ik ben heel niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
putjesschepper zekers?Lopende band werker?
*meld ter irritatie van TS*
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...
ach ja, het mooiste waren vanmiddag de mensen die zich vrijwillig in een veel te heet (want zeer waarschijnlijk polyester oid) pak/kostuum hebben gehesen en vervolgens wel gewoon blijven winkelen....quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
Nou ja zeg! Ik ben heel niet saai. Alsof je NIET saai bent als je met de meute meegaat en er vrijwillig bij gaat lopen als een debiel met dat lilleke oranje. There!
Het zwarte verzetquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we straks als zwarte minderheid nog samenwerken om ons sterk te maken tegen de oranje onderdrukkers?
Ik kijk bijna automatisch over oranje namen heen.quote:
Alsof je een kudde ziet, hè?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kijk bijna automatisch over oranje namen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |