Van neger tot oranje willem:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef ryangozer het volgende:
ik ben zwart omdat ik niet weet hoe ik oranje moet worden![]()
Je bent wel een beetje anti hè.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Strontkleur.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Die wil ik ook, hij matcht met mijquote:
quote:
putjesschepper zekers?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef bas-beest het volgende:
ikop mensen die zich verheven voelen boven anderen door de kleur van hun username...
(en ik kots^10 op mensen die zich verheven voelen boven anderen door het werk dat ze doen)
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
putjesschepper zekers?Lopende band werker?
*meld ter irritatie van TS*
Whehe ja zoiets hè.. maar zouden ze zo'n figuur aan ETEN laten zitten?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:35 schreef Michelle.v het volgende:
Alleen de coole vrouwen, homo's, emo's, gothics zijn nog zwart.![]()
Ok, een aantal (positieve uitzonderingenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Peet... ook gij?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Inderdaad, blauw, één van mijn lievelingskleuren.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zolang het geen oranje is, vind ik het best![]()
Ik heb dat maffe kleurtje niet nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JIJ in iedergeval welJe bent nog zwart
![]()
quote:
Er staat zoveel in zijn fobo... zelfs een foto van hem met zijn ozo lekkere vriend.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iig wel, kijk maar wat 'r in z'n fobo staat![]()
Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Jordy-B het volgende:Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...
Ja... Da's tenminste normaal... Iemand die toch al voor lul staat, nog veel meer voor lul laten staan...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |