Van neger tot oranje willem:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef ryangozer het volgende:
ik ben zwart omdat ik niet weet hoe ik oranje moet worden![]()
Je bent wel een beetje anti hè.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Strontkleur.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja hallo, klote oranje!
Die wil ik ook, hij matcht met mijquote:
quote:
putjesschepper zekers?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef bas-beest het volgende:
ikop mensen die zich verheven voelen boven anderen door de kleur van hun username...
(en ik kots^10 op mensen die zich verheven voelen boven anderen door het werk dat ze doen)
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
putjesschepper zekers?Lopende band werker?
*meld ter irritatie van TS*
Whehe ja zoiets hè.. maar zouden ze zo'n figuur aan ETEN laten zitten?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de persoon die de blokjes wortel bij de doosjes huzarensalade lepelt...
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:35 schreef Michelle.v het volgende:
Alleen de coole vrouwen, homo's, emo's, gothics zijn nog zwart.![]()
Ok, een aantal (positieve uitzonderingenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Peet... ook gij?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey je rijtje klopt nieter zijn ook homo's oranje
Inderdaad, blauw, één van mijn lievelingskleuren.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zolang het geen oranje is, vind ik het best![]()
Ik heb dat maffe kleurtje niet nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JIJ in iedergeval welJe bent nog zwart
![]()
quote:
Er staat zoveel in zijn fobo... zelfs een foto van hem met zijn ozo lekkere vriend.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iig wel, kijk maar wat 'r in z'n fobo staat![]()
Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Jordy-B het volgende:Jij bent als moderator bij voorbaat niet cool, hoor...
Ja... Da's tenminste normaal... Iemand die toch al voor lul staat, nog veel meer voor lul laten staan...quote:
quote:
Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteelquote:Op zondag 11 juni 2006 04:02 schreef Steijn het volgende:
Ik loop wel vaker in het oranje, niet vanwege een of ander sportief evenement, dus ik meld me hier ook maar even.
Geef dan iig je MSN.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteel![]()
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwenquote:
Hoe lang is dat fietsen?quote:Op zondag 11 juni 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwen![]()
En jij op moderators.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geilt op cijfertjes hè.![]()
Voel je je nu niet misbruikt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |