Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteelquote:Op zondag 11 juni 2006 04:02 schreef Steijn het volgende:
Ik loop wel vaker in het oranje, niet vanwege een of ander sportief evenement, dus ik meld me hier ook maar even.
Geef dan iig je MSN.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
Jij bent dan ook een wuppie heh, weinig keuze momenteel![]()
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwenquote:
Hoe lang is dat fietsen?quote:Op zondag 11 juni 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
Ik woon op de planeet Zork, voorbij de maan linksaf en dan is het rechtdoor tot je een verblindend mooi licht ziet. Daar ga je doorheen, vlak daarna zie je de planeet Zork als een soort vuurbal voor je verschijnen. De hitte went vanzelf en iedereen kent me daar, gewoon vragen naar Morwen![]()
En jij op moderators.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geilt op cijfertjes hè.![]()
Voel je je nu niet misbruikt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |