Lees de titel anders nog eens rustig door...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:24 schreef Snever het volgende:
meldt*
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:24 schreef Snever het volgende:
meldt*
Je hebt hem het liefst in je achterwerk?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef Empathologica het volgende:
[afbeelding]
Mijn mening is duidelijk neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik doe niet mee aan die heisa
quote:
In de loop van vandaag kom je er nog wel achter wie ik bedoel.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef Rekkie het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat mensen voor hun eigen land zijn.
![]()
Dat betwijfel ik.... (en dat zal niet aan jou liggen, maar meer aan het feit dat ik niet eerder dan overmorgen weer online zal zijn)quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de loop van vandaag kom je er nog wel achter wie ik bedoel.
Ik ben niet de beroerdste: Ik wil weer zwart wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat betwijfel ik.... (en dat zal niet aan jou liggen, maar meer aan het feit dat ik niet eerder dan overmorgen weer online zal zijn)
Duidelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet de beroerdste: Ik wil weer zwart worden
Ach... je loopt nauwelijks meer voor lul dan anders, hoor...quote:
Had je die schijtkleur maar niet aan moeten vragen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Ja.... weet je wel hoeveel moeite het kost om te vragen of je er van af mag?
Ik vind het geen schijtkleur....quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je die schijtkleur maar niet aan moeten vragen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Met een beetje geluk onthouden ze het lijstje met users en krijgen jullie volgende week een roze usernaam met een gaylord-tagje...
Zo wordt het voor jou wel heel makkelijk je voorkeursgroep te selecteren....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Met een beetje geluk onthouden ze het lijstje met users en krijgen jullie volgende week een roze usernaam met een gaylord-tagje...
Ik wel.quote:
Ik wil wel rozequote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ook niet.... deze is nog van de vorige keerquote:Op zondag 11 mei 2008 23:30 schreef ryangozer het volgende:
Oh god daar gaan we weer, ik doe weer niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |