quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef Excuusneger het volgende:
mag ik bruin?
Je moet eerst een naaktfoto (lingerie mag ook) naar Jump sturen (voor adres, zie topicstart).quote:
Je krijgt het na een uurtje automatisch in je naam gezetquote:
Nee hoor, maar ik moet de tagjes manueel instellenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Cecelia34 het volgende:
Cecelia34 Oranjefan
Dacht ik wel, was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:29 schreef Jump het volgende:
Hij moet het zelf komen vragen ...
Bedankt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:21 schreef Typmuts het volgende:
Oh leuk, ik wil ook graag oranje!
Goed dat je het aankaart. Ik heb nagevraagd bij de desbetreffende users en zij schijnen bij nader inzien toch liever niet oranje te worden gekleurd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
FuifDuif: ze moeten zelf hun kleurtje komen vragen, anders krijgen we toch gezeik achteraf als ze niet willen ...
juist, ik had me al eerder gemeld hier alleen die post is verwijderdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
FuifDuif: ze moeten zelf hun kleurtje komen vragen, anders krijgen we toch gezeik achteraf als ze niet willen ...
Kleur dan onze HollandHater DIGGER maar Oranje ter compensatie...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
ow..dus bij deze wil je melden dat je je wel voor oranje aangemeldt had... duidelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
juist, ik had me al eerder gemeld hier alleen die post is verwijderd
neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow..dus bij deze wil je melden dat je je wel voor oranje aangemeldt had... duidelijk
sorryquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:48 schreef Jump het volgende:
Stop dat met hier te posten, ik lees niet alle berichten, ik kopieer gewoon de nicknames en pas het tagje aan
En dat doe je goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:48 schreef Jump het volgende:
Stop dat met hier te posten, ik lees niet alle berichten, ik kopieer gewoon de nicknames en pas het tagje aan
Voor het geval jullie in deze post "hiep hoi! hiep hoi! Ik wil ook fijn meedweilen in de carnavaleske plasticklompenparade, dus geef mij ook maar een kleurtje!" lazen, dan spijt het me dat ik niet duidelijker heb neergezet dat dit toch niet het geval is. Ik hoop dat jullie mij deze fout kunnen vergeven en mijn naam weer gewoon zwart maken.quote:
Belgische chauffeur zekerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:14 schreef Jump het volgende:
Ze komen hoor, deze avond. De vrachtwagen met de verf zit in de file
jij o.a.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:47 schreef Chen het volgende:
Haha losers, wie heeft er nou weer Oranje in ze naam.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:47 schreef Chen het volgende:
Haha losers, wie heeft er nou weer Oranje in ze naam.
Er zijn ook nog mannen van stavast die op Silverstone rondjes rijden!quote:
ja weet ikquote:Op zondag 11 juni 2006 18:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat werkt wel vrij verwarrend in jouw geval, he. Dat realiseer je je?
nee dusquote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef Bullpit het volgende:
ben ik al oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |