Idd zeg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie koopt er een nieuwe trui voor Wolkers?
mda golfer.quote:Op maandag 4 september 2006 15:39 schreef golfer het volgende:
Belofte maakt schuld:
Holland Sport (Deel 6) Met het hart op de tong
Vanaf vanavond zijn ze weer terug op de buis met het leukste sportprogramma na Nederland.
Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk beginnen aan hun vierde seizoen Holland Sport.
Met scherpe gesprekken, nostalgische anekdotes, mooie sportfilms en live actie in de studio !
Nieuw dit seizoen:
- Het Holland Sport Museum !
Matthijs zal wekelijks een relikwie toevertrouwen aan de schappen van het Holland Sport Museum.
- Eigen sportreportages en mini-docu's !
Wilfried zal vanaf nu vaker laten zien waarin hij heel goed is:
het maken van korte reportages en documentaires over sporters en sportgebeurtenissen uit heden en verleden.
En natuurlijk zijn er de vertrouwde onderdelen:
-scherpe, confronterende en informatieve gesprekken met sporters aan de picknicktafel.
-De wekelijkse Petje op Petje af Quiz
-De Holland Sport Wielerbaan
-Interviews op De Massagetafel
Nederland 3 om 20.25 uur
quote:
Inderdaad. Ik vind het allemaal prima: dammen, zwemmen, judo, boksen, maar als het over de "paardensport" gaat zap ik weg.quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut; alleen jammer van die paarden.
Zondequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
360.000 kijkers toch maar.
Bizar eigenlijk
Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met als gasten: Barbara de Loor, judoka Patrick van Kalken, tennisser Robin Haase en zijspancrossers Daniël en Marcel Willemsen
jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Thetallguy het volgende:
Petje op: PSV verloor met 4-1 van Nantes ipv. 3-1 van Auxerre
Dat foutje viel mij ook al op.quote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Thetallguy het volgende:
Petje op: PSV verloor met 4-1 van Nantes ipv. 3-1 van Auxerre
Maarten Sikking ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Net de video bekeken. Leuke uitzending weer.
Mooie jeugdsentiment-beelden van die hockeykeeper.![]()
quote:
Komt erg verstandig over.quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haase was ook een relaxte gast.
Enige wat tot nu toe bekend is: Ron Vlaar op de massagetafel.quote:
Deze man is laf want hij noemt geen namen, hij suggereert, ik weet niet hoe dat met jullie zit maar ik houd er niet zo van, hij is publiciteitsgeilquote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef komrad het volgende:
straks verhaal van een belg over 3 belgische toprenners die doping gebruikt zouden hebben, mogelijk ook NL betrokkenheid.
Straks dus weer kijken naar ditprogramma
Lees ff terugquote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef komrad het volgende:
straks verhaal van een belg over 3 belgische toprenners die doping gebruikt zouden hebben, mogelijk ook NL betrokkenheid.
Straks dus weer kijken naar ditprogramma
Het probleem is dat Hanegraaf weet wat Dedecker weet (want hij had hem vorig jaar nog binnengehaald bij Mr.Bookmaker) en schrik heeft dat die teveel zegt. Aan de andere kant zit Jean-Marie die nergens gerechtelijke bewijzen heeft en dus geen proces aan zijn been wil. tjah ...quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef mitt het volgende:
Saai gesprek zeg.
Werd dus saai. Zo ongeveer het slechtste interview ooit in Holland Sport dat ik heb gezien. Had liever meer van die zeilsters gehoord, dan deze dopingonzin.quote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Jean Marie Dedecker is de oud-judo-bondscoach van België. Heeft een grote bek en overal een mening over. Kan wel leuk worden.
leuk verslag was het ookquote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef evert het volgende:
sjeng! wat een mooi huis.
juist leuk gedaan vond ik!quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Jammer dat interview met Vos
Leuk al die aandacht voor golferquote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, 10 ribben gebroken, waarvan 2 dubbel
en hoequote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, winnaar van de quiz rijdt Boogerd en Vos eraf
Ja inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, winnaar van de quiz rijdt Boogerd en Vos eraf
Doe het dan nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef du_ke het volgende:
Dat interview met Vos was de enige manier om er nog wat leuks van te maken, kwam zo ook niet te veel met haar hoofd in beeld.
Dat is precies Holland Sport, niet lullen over hoe het nu met 'm gaat zoals iedereen verwacht, maar zoiets.quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
En wat is er zo leuk aan grasmaaien met Sjeng Schalken?
En een goeie interviewerquote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk interview met Boogerd en broer; vind Boogerd altijd wel sympathiek overkomen bij interviews trouwens.
juist een ander beeld van de sporter. de fanatieke en enorm op details gerichte tennisser sjeng versus de man die rust zoekt in zijn tuin maar zelfs het grasmaaien bijna als een wedstrijd behandeltquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
En wat is er zo leuk aan grasmaaien met Sjeng Schalken?
De volgende keer? Thomas Dekker die gaat pissen? Ryan Babel die zijn haar laat vlechten? Nee, echt top-tv hoorquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is precies Holland Sport, niet lullen over hoe het nu met 'm gaat zoals iedereen verwacht, maar zoiets.
Het is bij jou nooit goed.quote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De volgende keer? Thomas Dekker die gaat pissen? Ryan Babel die zijn haar laat vlechten? Nee, echt top-tv hoor![]()
Dan kijk je toch lekker niet joh.quote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De volgende keer? Thomas Dekker die gaat pissen? Ryan Babel die zijn haar laat vlechten? Nee, echt top-tv hoor![]()
Zo leren ze het niet bij de school voor journalistiek.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet joh.
Was wel aardig maar na een minuut was de grap er wel vanaf.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:15 schreef mitt het volgende:
Dat interview met Vos was juist geweldig
Oh jee, een kritische kijker, panieeeeeeeeeeekquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet joh.
In het echie zou Boogerd een bodycheck hebben gehad van de andere journalisten , veel te langdradige vragen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel aardig maar na een minuut was de grap er wel vanaf.
voetballer, ongetwijfeld op de massagetafel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:14 schreef MaxPower het volgende:
Wie is Jochem Janssen?
Een schaatser (op de massagetafel)quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:14 schreef MaxPower het volgende:
Wie is Jochem Janssen?
Er is bijna een overkill aan matthijs op tv. Als hij dit jaar niet wintquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:48 schreef sportfreak het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is genomineerd voor de Zilver Televizier Ster voor beste mannelijke presentator.![]()
Dus ik zou zeggen, allemaal stemmen.
Een overkill is niet positief hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er is bijna een overkill aan matthijs op tv. Als hij dit jaar niet wint
En dat voor een lesbiennequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt soms begint hij mij de keel uit te hangen.
Eensch, erg mooi filmpje van Yuri. Heeft volgens mij heel veel tijd gekost.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Mooi filmpje van Yuri van Gelder.
Beetje vreemde vogel die Cziommer, dat wel.
Njah, hij heeft in ieder geval een mening over maatschappelijke zaken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Beetje vreemde vogel die Cziommer, dat wel.
Erg leuk stuk inderdaad!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:20 schreef hetsjhokleek het volgende:
Mooi stuk in het museum van van Nistelrooy. De naam van Nooit Gedacht in verband brengen met zijn debuut in het Nederlands elftal. Zeker als je nu 8 jaar later er naar kijkt wie had er toen ooit gedacht dat het zo met hem af zou lopen in het Nederlands elftal.
Overigs is de naam Nooit gedacht zo gekozen omdat zo gekozen omdat mem 3 jaar eerder de Geffense Voetbal Vereniging had opgeheven. Er werd toen nooit gedacht dat er in Geffen nog ooit zou worden gevoetbald.
quote:
Zeer zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Dat kan wel eens een hele leuke documentaire worden.
Ties Kruize bedoel je denk ik. Echt een held is datquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Over de conditie. In de jaren 70 had je de superstarwedstrijden waar sporters uit verschillende diciplines tegen elkaar streden om de beste all round sporter te worden. 9 van de 10 keer wonnen hockeyers, ik herinner met Maarten Sikking, Paul Litjes en Ries Kruize als winnaar.
Wilfried was het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke aflevering, mooi ook dat Matthijs tussendoor even meldde dat Fatima vanavond bij Pauw & Witteman zit.
Volgens mij was er 1 keer een wielrenner die een sportonderdeel won van superstars:quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat het imago van de kakkers steeds meer aan het verdwijnen is.
Over de conditie. In de jaren 70 had je de superstarwedstrijden waar sporters uit verschillende diciplines tegen elkaar streden om de beste all round sporter te worden. 9 van de 10 keer wonnen hockeyers, ik herinner met Maarten Sikking, Paul Litjes en Ries Kruize als winnaar.
Anekdote uit de superstars. Er was een onderdeel zo vaak mogelijk opdrukken. Joop Zoetemelk storte na 2 keer zich te hebben opgedrukt als een dood vogeltje ter aarde.
Guy Drut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Dat was internationaal. Guy Drut de Franse hordenloper was de ultieme internationale winnaar.![]()
Ik vond de hockeymeiden leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef pfaf het volgende:
Wel leuk, maar dat gegiechel van die meiden had niet echt gehoeven.
Leuk overigens die interactie met Astrid Joosten voor de aflevering.
Dat viel mij ook al op: bijna het hele team is blond. Dat was in mijn eigen hockeyteam trouwens ook zo bedenk ik me nu...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending weer met die hockeysletjes die er bijna allemaal hetzelfde uitzien met hun (ge)blonde(erde) haartjes.
Video weer bekeken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef MissX het volgende:
Goede uitzending op Doornbos na.
Ontzettend aangrijpend stuk over Chun Wei Cheun, mooi filmpje van Wilfried weer over Theo Bos. Die gozer op de massagatafel (ben ff zijn naam kwijt) had ook mooie verhalen, ik zat echt hard op te lachen. En het museum verhaaltje van Mathijs was ook weer erg mooi. Mooi zo een klein stukje hout en wat lineaaltjes. En dan zo een verhaal erachter.
Dat kwam ook nog even ter sprakequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Shit nu baal ik al helemaal dat ik niet kon kijken. Bluming speelde ook rolletjes in Nederlandse speelfilms trouwens.
Genieten met Buijsquote:Presentatie:Wilfried de Jong en
Matthijs van Nieuwkerk.In deze
uitzending:
Een dag na de nederlaag van Feyenoord
tegen Ajax een gesprek met twee oer-
Feyenoorders:verzorger Gerard Meijer
en voetballer Danny Buijs.
Winnaar van 'Sterren Dansen Op Het IJs'
Hein Vergeer ligt op De Massagetafel.
En een gesprek met Tjerk Bogtstra.De
tennisbond wil niet meer verder met hem
als bondscoach.En Wilfried portretteert
Nederlands beste poolbiljarter Alex
Lely.
alleen is er nauwelijks iemand beschikbaar en daarbij dat er geen top100 spelers zijn is niet zijn schuld hij traint de jongens tenslotte nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef okee6 het volgende:
Het sloeg nergens op, nagehuil. Zegt ook veel over de staat waarin het Nederlandse tennis verkeerd
6 jaar coach geweest, gedegradeerd, korte contracten, huidige topspelers amper top 100 > nieuwe man = logisch
Heb jij iniatieven van hem gezien? Hij heeft wel eens wat jongelingen geselecteerd, toen ze nodig waren. En voor de rest is hij gewoon ÊÊn van de gevestigde boys, hij hangt de popiecoach uit. Krajicek mocht hem, Sjeng en natuurlijk Raymon. Aangetoond niet de vernieuwende coach die nodig is, in de blik van Felius. Een coach is niet alleen onderdeel van het team, hij moet er ook boven kunnen staan om vernieuwing te kunnen doorvoeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen is er nauwelijks iemand beschikbaar en daarbij dat er geen top100 spelers zijn is niet zijn schuld hij traint de jongens tenslotte niet
Bogtstra had wel een Davis Cup team kunnen maken met Haase, Sijsling, van der Duim, maar dan heb je een team zonder enige ATP/ervaring. Tuurlijk moet je naar de toekomst kijken, maar ervaring heb je ook nodig in dat soort wedstrijden lijkt me.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:49 schreef okee6 het volgende:
De sterkste selectie? Ja, dat dat werkt zien we nu ook aan Van Basten. Een selectie is zo sterk als de bondscoach die verzint. No way dat Bogstra als het ergens om gaat zo maar 銎 van de gevestigde mannen passeren zal ten bate van de toekomst. We hebben Krajicek en Schalken ook maar zelden zien schitteren. Een goede bondscoach betaalt zich uit.
Wie staat er eigenlijk in de finale van de Davis cup dit jaar?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:04 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Bogtstra had wel een Davis Cup team kunnen maken met
Rusland - Argentinië.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie staat er eigenlijk in de finale van de Davis cup dit jaar?
De jeugd deed het anders vrij aardig in de Davis Cup.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef okee6 het volgende:
Een coach is niet alleen onderdeel van het team, hij moet er ook boven kunnen staan om vernieuwing te kunnen doorvoeren.
quote:The Junior Davis Cup by BNP Paribas Finals took place at the Real Club de Polo in Barcelona last week, with the world’s best 16 and under players taking part.
The Netherlands are the 2006 Junior Davis Cup by BNP Paribas champions and Belarus are the 2006 Junior Fed Cup by BNP Paribas winners after both teams had to fight through deciding doubles rubbers in a thrilling final day.
"Omdat je zo brutaal bent!" leuk inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef rubbereend het volgende:goede uitzending weer, dat jochie wat de hollans sport tas persÊ wilde hebben
dat jochie was idd irri zeg!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
"Omdat je zo brutaal bent!" leuk inderdaad.
Schapers is er toch door de spelers uitgegooid?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Bogstra hield zich correct. Schapers is door dezelfde megalomane voorzitter ooit weggestuurd. Totale waanzin om hem de laan uit te sturen.
Is niet waar. In 2000 was de situatie tussen met name Sjeng Schalken en Schapers onwerkbaar geworden. Waarop Krajicek samen met Siemerink namens de spelersgroep Bogstra voorstelden als nieuwe coach. In diverse kranten en tijdschriften werd Krajicek zelfs zelf verantwoordelijk gehouden voor het ontslag van Schapers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef tong80 het volgende:
Nee was door de voorzitter. Krajicek stond achter Schapers.
quote:Mauro Rosales bij Holland Sport
Mauro Rosales is maandagavond 30 oktober te gast bij Holland Sport. Hij praat aan de picknicktafel over zijn held Diego Armando Maradona. Aanleiding is de geboortedag van 'pluisje' en de dvdrelease van de film 'Amando a Maradona', over het (sport)leven van de Argentijnse superster.
Holland Sport wordt maandagavond 30 oktober uitgezonden op Nederland 3 vanaf 20.30 uur.
inderdaad vooral de Kraai heeft destijds keihard onderhandeld met de bond om Bogstra te krijgen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is niet waar. In 2000 was de situatie tussen met name Sjeng Schalken en Schapers onwerkbaar geworden. Waarop Krajicek samen met Siemerink namens de spelersgroep Bogstra voorstelden als nieuwe coach. In diverse kranten en tijdschriften werd Krajicek zelfs zelf verantwoordelijk gehouden voor het ontslag van Schapers.
Niet qua verheerlijking of bijna-God ervaringen, zoals die fans van hem.quote:
Leuk voetballertjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet qua verheerlijking of bijna-God ervaringen, zoals die fans van hem.
Leuk voetballertje, meer niet.
Tja, Cruijff heb ik ook van horen en zeggen. Ik weet Napoli versus Werder nog wel in 1989 (laatste Italiaanse seizoen Maradona) Een Argentijn die graag voor de maffia ging voetballen, nadat ie in Mexico zijn hand had nodig gehad om het toernooi te redden. Eerlijk is anders. Nadien is ie in een andere tak van de maffiahandel gesnapt, coke. Jammer dat het zo afliep, hem had ik ook liever als betwetende analyst gezien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie de verheerlijking van Maradona niet snapt kan hem toch onmogelijk echt zien spelen hebben ...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie de verheerlijking van Maradona niet snapt kan hem toch onmogelijk echt zien spelen hebben ...
Dat snap ik dus niet. Maradona was het puurste talent dat ooit op een voetbalveld stond. Niet zomaar een topvoetballer, geen genie qua inzicht zoals Cruyff, geen pure dribbelkont zoals Pelé, geen geniale trapper zoals Platini , maar gewoon 1 brok puur talent. Eén met de bal. Iemand die weken niet kon trainen, en met een kater van hier tot Parijs of zelfs "kiekestoned" het veld kon op stappen en nog iedereen naar huis zou spelen. Het verlengstuk van de bal. Een echte vedette, ook geen "saaie prof", maar iemand die leefde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet qua verheerlijking of bijna-God ervaringen, zoals die fans van hem.
Leuk voetballertje, meer niet.
En Cruijff ook.quote:
Daar ben ik niet zeker vanquote:
Dat weet geen mens, Pelé speelde doodgewoon in een totaal ander tijdperk, eentje zonder internationale transfers bv. Zoals destijds bv die keer dat Pelé met zijn elftal in een galamatch het opnam tegen het Beerschot van Rik Coppens en zelfs in Brazilië de kranten spraken over "de blanke evenknie van Pelé" nadat Rik in die match zijn kunsten liet zien. Voetballers kun je van mijn part pas vergelijken vanaf de jaren '70. En dan ja, Cruyff was zeker slimmer dan Maradona, completer allicht ook, Platini had waarschijnlijk zelfs doodgewoon een betere pure traptechniek dan Maradona, maar wie je ook noemt, geeneen van al die toppers kon zo "betoverend" spelen als Maradona. Cruyff was misschien de beste voetballer van de wereld. Maar Maradona kwam van een andere planeet ...quote:
Dat klopt, maar wat ik bedoel is wat het "niveau" was in de tijd van Pelé. Neem nu ook bv iemand als een Rik Coppens. Er kon hier decennia-lang geen wereldgoal gemaakt worden of Rik had wel ergens een archiefbeeld of een krantenartikel waarin een quasi identieke goal van hemzelf te zien was (beschreven was) (zelfs die legendarische Cruyff-penalty in 2x deed Coppens hem al voor)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Pele en Maradona waren evenknieën.Met dit verschil dat Pele zowel rechts als links subliem was. Ga eens kijken naar de hoogtepunten van Pele en je snapt wat ik bedoel.
Maar dat bedoel ik ook, in de tijd van Coppens was er doodgewoon geen internationaal voetbal behalve de wereldbekers (en daar kon hij niet geraken) , in de tijd dat Pelé schitterde op het WK in Zweden riep een Italiaanse krant na een galamatch van Beerschot tegen de Italiaanse Coppens uit tot 'beste midvoor van de wereld' , en toen Beerschot in een galamatch tegen de ploeg van Pelé (op tour in Europa) speelde schreven zelfs de Braziliaanse kranten over "een blanke Pelé" die daar schitterende. Maar Coppens hield er geen echte blijvendeinternationale faam aan over. (nu , Coppens is niet het enige geval uit die vroegere periodes hé. Pakweg Abe Lenstra is er ook zo eentje eigenlijk ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:04 schreef tong80 het volgende:
Maradona speelde ook bij een kleine club.Maar maakte Napoli wel kampioen.
zeker en Best is beter dan Cruijffquote:
Zonder de maffia was dat nooit gelukt. Maradona's rol was nederig. Hij hoefde zelf niemand om te leggen, hij mocht er altijd omheen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:04 schreef tong80 het volgende:
Maradona speelde ook bij een kleine club.Maar maakte Napoli wel kampioen.
Ach, ik vond dat altijd echt zijn charmes hebben bij Napoli. Dat was echt ook de ideale club voor iemand als Maradona. Hoe ze ook speelden in die tijd (9 man met als quasi enige opdracht: verover de bal en geef hem aan Maradona)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zonder de maffia was dat nooit gelukt. Maradona's rol was nederig. Hij hoefde zelf niemand om te leggen, hij mocht er altijd omheen.
Geweldig stukje idd.quote:
quote:
Dan ken je Hans van Helden niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zijn saaie suffe kutsporten Tong, op Pieter van den Hoogenband en Ritsma na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |