Guy Drut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Dat was internationaal. Guy Drut de Franse hordenloper was de ultieme internationale winnaar.![]()
Ik vond de hockeymeiden leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef pfaf het volgende:
Wel leuk, maar dat gegiechel van die meiden had niet echt gehoeven.
Leuk overigens die interactie met Astrid Joosten voor de aflevering.
Dat viel mij ook al op: bijna het hele team is blond. Dat was in mijn eigen hockeyteam trouwens ook zo bedenk ik me nu...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending weer met die hockeysletjes die er bijna allemaal hetzelfde uitzien met hun (ge)blonde(erde) haartjes.
Video weer bekeken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef MissX het volgende:
Goede uitzending op Doornbos na.
Ontzettend aangrijpend stuk over Chun Wei Cheun, mooi filmpje van Wilfried weer over Theo Bos. Die gozer op de massagatafel (ben ff zijn naam kwijt) had ook mooie verhalen, ik zat echt hard op te lachen. En het museum verhaaltje van Mathijs was ook weer erg mooi. Mooi zo een klein stukje hout en wat lineaaltjes. En dan zo een verhaal erachter.
Dat kwam ook nog even ter sprakequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Shit nu baal ik al helemaal dat ik niet kon kijken. Bluming speelde ook rolletjes in Nederlandse speelfilms trouwens.
Genieten met Buijsquote:Presentatie:Wilfried de Jong en
Matthijs van Nieuwkerk.In deze
uitzending:
Een dag na de nederlaag van Feyenoord
tegen Ajax een gesprek met twee oer-
Feyenoorders:verzorger Gerard Meijer
en voetballer Danny Buijs.
Winnaar van 'Sterren Dansen Op Het IJs'
Hein Vergeer ligt op De Massagetafel.
En een gesprek met Tjerk Bogtstra.De
tennisbond wil niet meer verder met hem
als bondscoach.En Wilfried portretteert