Er is bijna een overkill aan matthijs op tv. Als hij dit jaar niet wintquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:48 schreef sportfreak het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is genomineerd voor de Zilver Televizier Ster voor beste mannelijke presentator.![]()
Dus ik zou zeggen, allemaal stemmen.
Een overkill is niet positief hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er is bijna een overkill aan matthijs op tv. Als hij dit jaar niet wint
En dat voor een lesbiennequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt soms begint hij mij de keel uit te hangen.
Eensch, erg mooi filmpje van Yuri. Heeft volgens mij heel veel tijd gekost.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Mooi filmpje van Yuri van Gelder.
Beetje vreemde vogel die Cziommer, dat wel.
Njah, hij heeft in ieder geval een mening over maatschappelijke zaken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Beetje vreemde vogel die Cziommer, dat wel.
Erg leuk stuk inderdaad!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:20 schreef hetsjhokleek het volgende:
Mooi stuk in het museum van van Nistelrooy. De naam van Nooit Gedacht in verband brengen met zijn debuut in het Nederlands elftal. Zeker als je nu 8 jaar later er naar kijkt wie had er toen ooit gedacht dat het zo met hem af zou lopen in het Nederlands elftal.
Overigs is de naam Nooit gedacht zo gekozen omdat zo gekozen omdat mem 3 jaar eerder de Geffense Voetbal Vereniging had opgeheven. Er werd toen nooit gedacht dat er in Geffen nog ooit zou worden gevoetbald.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |