Idd zeg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie koopt er een nieuwe trui voor Wolkers?
mda golfer.quote:Op maandag 4 september 2006 15:39 schreef golfer het volgende:
Belofte maakt schuld:
Holland Sport (Deel 6) Met het hart op de tong
Vanaf vanavond zijn ze weer terug op de buis met het leukste sportprogramma na Nederland.
Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk beginnen aan hun vierde seizoen Holland Sport.
Met scherpe gesprekken, nostalgische anekdotes, mooie sportfilms en live actie in de studio !
Nieuw dit seizoen:
- Het Holland Sport Museum !
Matthijs zal wekelijks een relikwie toevertrouwen aan de schappen van het Holland Sport Museum.
- Eigen sportreportages en mini-docu's !
Wilfried zal vanaf nu vaker laten zien waarin hij heel goed is:
het maken van korte reportages en documentaires over sporters en sportgebeurtenissen uit heden en verleden.
En natuurlijk zijn er de vertrouwde onderdelen:
-scherpe, confronterende en informatieve gesprekken met sporters aan de picknicktafel.
-De wekelijkse Petje op Petje af Quiz
-De Holland Sport Wielerbaan
-Interviews op De Massagetafel
Nederland 3 om 20.25 uur
quote:
Inderdaad. Ik vind het allemaal prima: dammen, zwemmen, judo, boksen, maar als het over de "paardensport" gaat zap ik weg.quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut; alleen jammer van die paarden.
Zondequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
360.000 kijkers toch maar.
Bizar eigenlijk
Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met als gasten: Barbara de Loor, judoka Patrick van Kalken, tennisser Robin Haase en zijspancrossers Daniël en Marcel Willemsen
jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Thetallguy het volgende:
Petje op: PSV verloor met 4-1 van Nantes ipv. 3-1 van Auxerre
Dat foutje viel mij ook al op.quote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Thetallguy het volgende:
Petje op: PSV verloor met 4-1 van Nantes ipv. 3-1 van Auxerre
Maarten Sikking ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Net de video bekeken. Leuke uitzending weer.
Mooie jeugdsentiment-beelden van die hockeykeeper.![]()
quote:
Komt erg verstandig over.quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haase was ook een relaxte gast.
Enige wat tot nu toe bekend is: Ron Vlaar op de massagetafel.quote:
Deze man is laf want hij noemt geen namen, hij suggereert, ik weet niet hoe dat met jullie zit maar ik houd er niet zo van, hij is publiciteitsgeilquote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef komrad het volgende:
straks verhaal van een belg over 3 belgische toprenners die doping gebruikt zouden hebben, mogelijk ook NL betrokkenheid.
Straks dus weer kijken naar ditprogramma
Lees ff terugquote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef komrad het volgende:
straks verhaal van een belg over 3 belgische toprenners die doping gebruikt zouden hebben, mogelijk ook NL betrokkenheid.
Straks dus weer kijken naar ditprogramma
Het probleem is dat Hanegraaf weet wat Dedecker weet (want hij had hem vorig jaar nog binnengehaald bij Mr.Bookmaker) en schrik heeft dat die teveel zegt. Aan de andere kant zit Jean-Marie die nergens gerechtelijke bewijzen heeft en dus geen proces aan zijn been wil. tjah ...quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef mitt het volgende:
Saai gesprek zeg.
Werd dus saai. Zo ongeveer het slechtste interview ooit in Holland Sport dat ik heb gezien. Had liever meer van die zeilsters gehoord, dan deze dopingonzin.quote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Jean Marie Dedecker is de oud-judo-bondscoach van België. Heeft een grote bek en overal een mening over. Kan wel leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |