Zeer zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Dat kan wel eens een hele leuke documentaire worden.
Ties Kruize bedoel je denk ik. Echt een held is datquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Over de conditie. In de jaren 70 had je de superstarwedstrijden waar sporters uit verschillende diciplines tegen elkaar streden om de beste all round sporter te worden. 9 van de 10 keer wonnen hockeyers, ik herinner met Maarten Sikking, Paul Litjes en Ries Kruize als winnaar.
Wilfried was het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke aflevering, mooi ook dat Matthijs tussendoor even meldde dat Fatima vanavond bij Pauw & Witteman zit.
Volgens mij was er 1 keer een wielrenner die een sportonderdeel won van superstars:quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat het imago van de kakkers steeds meer aan het verdwijnen is.
Over de conditie. In de jaren 70 had je de superstarwedstrijden waar sporters uit verschillende diciplines tegen elkaar streden om de beste all round sporter te worden. 9 van de 10 keer wonnen hockeyers, ik herinner met Maarten Sikking, Paul Litjes en Ries Kruize als winnaar.
Anekdote uit de superstars. Er was een onderdeel zo vaak mogelijk opdrukken. Joop Zoetemelk storte na 2 keer zich te hebben opgedrukt als een dood vogeltje ter aarde.
Guy Drut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Dat was internationaal. Guy Drut de Franse hordenloper was de ultieme internationale winnaar.![]()
Ik vond de hockeymeiden leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef pfaf het volgende:
Wel leuk, maar dat gegiechel van die meiden had niet echt gehoeven.
Leuk overigens die interactie met Astrid Joosten voor de aflevering.
Dat viel mij ook al op: bijna het hele team is blond. Dat was in mijn eigen hockeyteam trouwens ook zo bedenk ik me nu...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending weer met die hockeysletjes die er bijna allemaal hetzelfde uitzien met hun (ge)blonde(erde) haartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |