Een nieuw deel openen
Vorige delen
Je moet dan ook e link gebruiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de OP via quote opgehaald, maar nu laat 'ie de plaatjes niet zien.
Waarom?quote:
Daar was ik te lui voor.quote:
is idd vet ja!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom?
Gesolliciteerd bij de lokale supermarkt, en vrijdag terugbellen hoe en wat.
Denk erover om op capoeira te gaan als het betaalbaar is, en ik het red met de tijd. Lijkt me zó vet.
Nee, heb het wel serieus overwogen though.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Hey Alicey, heb jij die bageltent eigenlijk nog gebeld?
Voor je het weet zit je dan inderdaad een half jaar schaap te vreten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb me voorgenomen om minstens twee of drie keer per week verse groente en fruit te gaan halen bij die Turkse supermarkt (een nieuwe vlakbij en heel groot). Het vlees vind ik nog een beetje eng, want ze verkopen daar halve dieren enzo.
Dat niet zozeer (geen ruimte voor in de vriezer), maar volgens mij moet je zelf aangeven welk stuk je wilt hebben en ik heb daar niet zoveel verstand van. Een vriendin van me wel, misschien eens met haar gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je dan inderdaad een half jaar schaap te vreten.
Wel lekker natuurlijk, om het beste stuk te pakken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat niet zozeer (geen ruimte voor in de vriezer), maar volgens mij moet je zelf aangeven welk stuk je wilt hebben en ik heb daar niet zoveel verstand van. Een vriendin van me wel, misschien eens met haar gaan.
Ik weet niet wat het beste stuk is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel lekker natuurlijk, om het beste stuk te pakken.
Als Turken er niet van houden is waarschijnlijk ook het aanbod kleiner..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het beste stuk is.![]()
Kan wel eens vragen of ze ook ossehaas hebben. Misschien houden Turken daar wel helemaal niet van en verkopen zij het goedkoper.
Elk rund levert een ossehaas. Ze gooien die vast niet weg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als Turken er niet van houden is waarschijnlijk ook het aanbod kleiner..
Oja, ze werkten met hele beesten..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Elk rund levert een ossehaas. Ze gooien die vast niet weg.
Pas je op je vingers als je op de vleesafdeling terecht komt? Ik heb trouwens 3 jaar in een supermarkt gewerk. Was leuk werk, hoop geleerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom?
Gesolliciteerd bij de lokale supermarkt, en vrijdag terugbellen hoe en wat.
Denk erover om op capoeira te gaan als het betaalbaar is, en ik het red met de tijd. Lijkt me zó vet.
Ik wel, tot 2100. En dan squashenquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:03 schreef -Trinity- het volgende:
Vroeg naar bed gaan is ok. Vandaag vrij lange dag, maar khoef niet te werken
.
Heb jij ooit iets van Umberto Eco gelezen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Echo!!!
Ja, maar ik kan er maar moeilijk doorkomen. Ik ben in De slinger van Foucault tot pagina 150 gekomen en toen heb ik het opgegeven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets van Umberto Eco gelezen?
Jij ook alquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan er maar moeilijk doorkomen. Ik ben in De slinger van Foucault tot pagina 150 gekomen en toen heb ik het opgegeven.
Ik vind Simon alleen leuk samen met Garfunkel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef Doffy het volgende:
Ik raakte de draad ook kwijt
Maar ik draai nu Paul Simon's Graceland album
Echte ouderliefde, je eigen zoon niet eens herkennen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:58 schreef Alicey het volgende:
Ouders identificeren 'verkeerde' zoon in coma
Hoe zoiets mogelijk is..
Zoiets dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echte ouderliefde, je eigen zoon niet eens herkennen.
Met KOOP MIJ! ?quote:Makelaar heeft net een bord geplaatst op mijn raam (zo'n driehoekbord, een 3D-bord noemt hij het).
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon 'TE KOOP'.Het is knaloranje (met blauw) dus mooi in WK-sfeer.
Leuk tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.Mijn buren hebben over de straat oranje vaantjes en oranje lampen gespannen.
Op FOK! zijn er ook al users oranje.
Mijn manderijnen zijn ook oranje.
Ernie, van Bert en Ernie, is ook oranje.
Het verkeerslicht ook al.
Alles oranje.
Desintegreren zou de nieuwe mode moeten wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.Mijn buren hebben over de straat oranje vaantjes en oranje lampen gespannen.
Alles oranje.
En jij gaat er naakt boven zitten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon 'TE KOOP'.Het is knaloranje (met blauw) dus mooi in WK-sfeer.
Misschien dat ik maar een bril moet opzetten met blauw glazen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Desintegreren zou de nieuwe mode moeten worden
ik ging gister naar de c-1000...zelfs de wortels zijn oranje..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alles oranje.
Niets is meer origineel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ging gister naar de c-1000...zelfs de wortels zijn oranje..![]()
soms wel..quote:
30 graden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel..![]()
lekker warm weer komt eraan... alleen de 30 graden op maandag en volgende dagen is nou niet aan mij besteedt... maar ik zeg
BARBEQUEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
het is al bijna 2 uur hequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Doffy, Qu, Alicey, Reya, Isegrim, Frutsel
experimentje waardquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tosti's kunnen ook vast op de BBQ, dus Causa ook blij![]()
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Doffy, Qu, Alicey, Reya, Isegrim, Frutsel
Enig idee hoe het komt dat je zo lastig wakker wordt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Causa het volgende:
@ Qu en Alicey:
Ja lekker geslapen. Evengoed lukt het wakkerworden niet. Was wel op vanmorgen, maar heb suf een urenlange film gekeken, uniek op de ochtend; t.v. aan.
Alles voelt nog steeds alsof het 6 uur smorgens is.
Tijdens de film dacht ik, een computervrije dag inlassen moet goed doen. Maar ik bezweek aan de ontwenningsverschijnselen![]()
enkele vage vermoedens, zoals bepaalde samenloop van..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt dat je zo lastig wakker wordt?
dat laatste ken ik jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Causa het volgende:
@ Qu en Alicey:
Ja lekker geslapen. Evengoed lukt het wakkerworden niet. Was wel op vanmorgen, maar heb suf een urenlange film gekeken, uniek op de ochtend; t.v. aan.
Alles voelt nog steeds alsof het 6 uur smorgens is.
Tijdens de film dacht ik, een computervrije dag inlassen moet goed doen. Maar ik bezweek aan de ontwenningsverschijnselen![]()
hahahaquote:
En dat zonder trip.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Causa het volgende:
[..]
enkele vage vermoedens, zoals bepaalde samenloop van..
Ben wel erg onder de indruk van het effect vandaag. M'n zintuigen doen net alsof ik me gister te buiten ben gegaan aan lsd![]()
Nu je het zegt, best jammer jahquote:
Ik moet er ook wel weer aan wennen hoor, aan een wekker... Dinsdag ging het goed, maar het duurt nu ook een half uur tot een uur eer ik mijn bed uit kom rollen.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef Bengeltje het volgende:goedemiddag, wat is het rustig overal
Dus eigenlijk moet je wekker nog wat vroeger om langzaam wakker te kunnen worden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel weer aan wennen hoor, aan een wekker... Dinsdag ging het goed, maar het duurt nu ook een half uur tot een uur eer ik mijn bed uit kom rollen.
Ja, dat is een opkomende trend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef Bengeltje het volgende:goedemiddag, wat is het rustig overal
Eigenlijk wel, maar dan wen ik er weer aan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:57 schreef Causa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je wekker nog wat vroeger om langzaam wakker te kunnen worden?
Klopt, ik ben weer volledig actief.quote:Lees ik tussen de regels dat je thuiswerk-periode voorbij is?
Oe goed idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:58 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, dat is een opkomende trend.
Actiecommitees zijn al in overweging![]()
quote:
Niet bij mij. De stilte in mijn hoofd is bijna totaal vandaagquote:
3 dagen Parijsquote:
idd...ze zal er ook wel lekker weer bij hebbenquote:
Sommige mensen hebben alles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd...ze zal er ook wel lekker weer bij hebbenen ze komt terug in heerlijk weer...
al wordt ut weer iets 'te' warm volgende week.
foutje!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
Een magnum? was dat niet 12 dozijn wijn?
* Causa herinnerd zich zoiets uit triviant
ik herinner me een rooie ferrari en een vent met een snor...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey begint trek te krijgen in een zie foto.
Ik dacht eerder aan een ijsje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
ik las deze week dat Berlijn 9x groter is dan Parijs...quote:
Goede deal!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen Tom Selleck dus![]()
Hm..jij de Almond, ik de Classic... en dan de White delen?![]()
![]()
![]()
![]()
whahaaquote:
Wie weetquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef Frutsel het volgende:
ik ga richting huis...
Misschien nog tot later vanavond
Mooi zo!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.
Vandaag voor het eerst helemaal alleen gewerkt en er ging maar één dingetje fout.
Ze slaat je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:36 schreef qu63 het volgende:
eten ook weer op
en wat hoofdpijn door mn gezellige zusje
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hetzelfde gegeten als gisteren, namelijk mijn Turkse improvisatiemaaltje.Nu gedroogde vijgen als toetje.
Dat was een kwestie van wachten. Roosje is er waarschijnlijk te lui voor, maar Ringo is jong en slank, dus ik ben niet echt verbaasd.quote:
Nee, ergens is het wel apart dat het zo lang heeft geduurd. Roosje te lui zou ik overigens niet zeggen, ik heb Roosje de afgelopen tijd ook soms rare sprongen zien maken..quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was een kwestie van wachten. Roosje is er waarschijnlijk te lui voor, maar Ringo is jong en slank, dus ik ben niet echt verbaasd.
waddan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Oh oh oh stress!!!
School is echt onredelijk bezig.
liv.
Ik doe het vooral om jou te pesten.quote:
Ieksssssss ookal oranje .quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen Tom Selleck dus![]()
Hm..jij de Almond, ik de Classic... en dan de White delen?![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. Geen idee eigenlijk, 60x60 kan haast net te groot zijn... Maar soms heeft de FOK!server wat problemen met Kees. Heb je op Kees gelet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om jou te pesten.
Ik had dat oranje aangebracht in Photoshop, maar toen kon ik 'm niet meer uploaden omdat 'ie blijkbaar te groot was geworden ondanks het feit dat hij nog steeds 60x60 pixels was. Hoe komt dit en hoe kan ik het veranderen?
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om jou te pesten.
Ik had dat oranje aangebracht in Photoshop, maar toen kon ik 'm niet meer uploaden omdat 'ie blijkbaar te groot was geworden ondanks het feit dat hij nog steeds 60x60 pixels was. Hoe komt dit en hoe kan ik het veranderen?
Kees? Wie is Kees?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Geen idee eigenlijk, 60x60 kan haast net te groot zijn... Maar soms heeft de FOK!server wat problemen met Kees. Heb je op Kees gelet?
Ik heb een iMac. Daar zit geen Paint op.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.
Je kan wel eens proberen het nog eens met paint te openen en opnieuw opteslaan(ander naampje) paint verkleint namelijk vaker bestanden.![]()
Handig zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een iMac. Daar zit geen Paint op.
De extensie is gewoon in kleine letters...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevoelige Kees.
Gebruik van hoofd/kleine letters in de bestandsextensie heb ik het over.
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.
Je kan wel eens proberen het nog eens met paint te openen en opnieuw opteslaan(ander naampje) paint verkleint namelijk vaker bestanden.![]()
En gebruik je dezelfde extensie als de bron? (Je hebt nl jpe jpg en jpeg)quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De extensie is gewoon in kleine letters...
Volgens mijn computer is het bestand 72 KB.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.
Ik heb beide geprobeerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
En gebruik je dezelfde extensie als de bron? (Je hebt nl jpe jpg en jpeg)
Hoeveel mag op fok?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.
72 kb?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mijn computer is het bestand 72 KB.
69658 bytesquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
72 kb?
Een plaatje van 60x60?
Dat kan helegaar niet.
Bedoel je niet 7200 bytes?
Photoshop kan rare dingen doen, ligt eraan hoe je het opslaat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Het maximum is 10240 bytes.
Ik snap er niks van. Het origineel is niet te groot. Dat is 9539 bytes. Hoe kan het zoveel groter worden door een oranje verfje?
Ach, ik heb webicons van 1 MB en groter gezien...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
72 kb?
Een plaatje van 60x60?
Dat kan helegaar niet.
Bedoel je niet 7200 bytes?
Mjah, animated.. Maar gewoon een statisch plaatje van 60x60?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, ik heb webicons van 1 MB en groter gezien...
Volgens mijn browser is je webicon 2.31 KB (2369 bytes)quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mijn computer is het bestand 72 KB.
Hij staat dus nu bij Photobucket. Waar hij dus weer kleiner is blijkbaar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mijn browser is je webicon 2.31 KB (2369 bytes)
Heel vaag.
60x60 statisch moet makkelijk binnen 10K passen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, animated.. Maar gewoon een statisch plaatje van 60x60?
quote:
Je helpt ze met digitale foto's bewerken enzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik ben doorgaans anders behoorlijk handig met die dingen.
Mijn vader en zusje gebruiken mij zelfs als helpdesk.
zelfs 12 MBquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, ik heb webicons van 1 MB en groter gezien...
Ik heb net een paar weken Photoshop en heb er tot nu toe drie of vier keer iets mee gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je helpt ze met digitale foto's bewerken enzo?
Die optie zocht ik dus maar ik kon 'm even nergens vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Causa het volgende:
misschien werkt het bij jou niet zo isegrim, maar als ik 'opslaan als' kies op photoshop vraagt ie bij het opslaan naar welke kwaliteit en dan zet ik hem op 10 ipv 12. Dikwijls is dat voldoende bij mij.
Je moet me echt hebben he?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook een oranje username aangevraagd.
De zon is te vel voor je geweest?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Isegrim het volgende:
pas maar op jij...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieksssssss ookal oranje .![]()
uhm ijsjes lekker .![]()
Ik vind trouwens je icon leuker in de originele kleurstelling.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Isegrim het volgende:
oe maar dat is wel een heeel erg lekker ijsjequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pas maar op jij...![]()
Sinas Split is ook lekker ijsje...wel oranje![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oe maar dat is wel een heeel erg lekker ijsje
Hoi![]()
![]()
Duh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vind trouwens je icon leuker in de originele kleurstelling.
een nederland-fan...quote:
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een nederland-fan...
ook als het een andere sport betreft hoor![]()
Dus ja, ook een oranje elftal fan![]()
idd jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.![]()
ach ja, wat heet belangrijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.![]()
beetje brakjes, hoofdpijn enzoquote:
was het maar kutquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]* Bengeltje qu knuffel geeft.
das k*t voor je.
die van mij blijft gewoon about:blankquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Light het volgende:
De echte oranjefans stellen dit natuuriljk in als homepage
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Light het volgende:
De echte oranjefans stellen dit natuuriljk in als homepage
ik doe met je mee hoorquote:
Nee, Roodquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Jouw icoontje is anders ook wel een beetje oranje hoor qutje.
Heb ik net gehad gister en eergisteren, flink beroerd, koppijn, spierpijn, etc. Dus vanavond maar weer weggedronken. Ben benieuwd wat dat met mijn weerstand doetquote:
Qua toetsen die ze nog net in de week vóór de toetsweek opgeven en qua hoeveelheid stof die we voor de toetsweek opkrijgen. Ik heb nogal weinig tijd alles voor te bereiden helaas.quote:
Zal ik een stoomcursus geven?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:18 schreef -Trinity- het volgende:
Qua toetsen die ze nog net in de week vóór de toetsweek opgeven en qua hoeveelheid stof die we voor de toetsweek opkrijgen. Ik heb nogal weinig tijd alles voor te bereiden helaas.
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Isegrim het volgende:
Ziek? Ook al...wat zijn d'r veel mensen die zich ziek voelen de laatste dagen... ommeslag naar het warme weer te groot?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:34 schreef livEliveD het volgende:
Ok thnx
Ik voel me ziek. Aaaarghhhhhhh.
Auto-recovermode: on
En die komt 1 keer per week langs?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen de vuilnisophaal gemist terwijl mijn container echt propvol zit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog even voor de luitjes die niet teruglezen:
Wil er ook iemand iets bestellen van thinkgeek.com? Mijn, een vriend van mij en ik bestellen samen iets, maar de verzendkosten zijn meer dan twintig dollar, dus het zou mooi zijn als er nog een paar mensen wat bestelden.
Genueckt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:25 schreef Reya het volgende:
Mijn onschuldigheid begint scheurtjes te vertonen![]()
Neequote:
Geen idee. Ik heb geen zin om moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Maar is dat in Rotterdam niet gewoon hetzelfde voor mensen die een kliko hebben?
Een kliko kies je niet voor hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen zin om moeilijk te doen.
You're welcome.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:51 schreef Frutsel het volgende:
Leuke site IseGrim, maar kan nog niet echt iets ontdekken wat ik zou willen bestellen... thx voor het aanbod tho.
Beslist niet alleen in Frieslandquote:
Die ketting van Alicey is net zoiets.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Causa het volgende:
't wel een erg geinige overbodige-hebbedingetjes-site. Jammer dat die christal fuze necklalaces er niet meer zijn. En dat die tussen magneetjes zwevende globes zo duur zijn.
Na een poosje surfen vond ik die 'teardrop' dan het leukste.quote:
Ja, de dag dat mijn salaris binnenkomt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:30 schreef Causa het volgende:
[..]
Na een poosje surfen vond ik die 'teardrop' dan het leukste.
Maar nu zie ik ook nog een leuke poster.
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/posters/6a93/
Heb je een deadline voor weifelaars Ise?
Als het bijna Kerst was, zou ik 'm zéker kopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:33 schreef Reya het volgende:
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/gear/6e2c/
Deze is zo fout dat je hem bijna`zou kopen![]()
Ik wil een Mad Cow en een E.Coli knuffelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het bijna Kerst was, zou ik 'm zéker kopen.
Juwelen lijken me niet echt iets voor jou...?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:38 schreef Reya het volgende:
Ik ga overigens vandaag checken hoe duur juweliers in Duitsland zijn en of ze een beetje mooi spul hebben![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wil een Mad Cow en een E.Coli knuffel![]()
De meeste juwelen niet. Maar er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Juwelen lijken me niet echt iets voor jou...?
Doe maar weer duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De meeste juwelen niet. Maar er zijn uitzonderingen
Sommige dingen met platina vind ik best mooi, bijvoorbeeld
Wellesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat hebben ze niet bij Thinkgeek hoor.
Ow, toen ik er op zocht, vond ik niks. Maar moet ik die voor je bestellen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Welles
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/6708/images/1432/
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/6708/images/1430/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |