waddan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Oh oh oh stress!!!
School is echt onredelijk bezig.
liv.
Ik doe het vooral om jou te pesten.quote:
Ieksssssss ookal oranje .quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen Tom Selleck dus![]()
Hm..jij de Almond, ik de Classic... en dan de White delen?![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. Geen idee eigenlijk, 60x60 kan haast net te groot zijn... Maar soms heeft de FOK!server wat problemen met Kees. Heb je op Kees gelet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om jou te pesten.
Ik had dat oranje aangebracht in Photoshop, maar toen kon ik 'm niet meer uploaden omdat 'ie blijkbaar te groot was geworden ondanks het feit dat hij nog steeds 60x60 pixels was. Hoe komt dit en hoe kan ik het veranderen?
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om jou te pesten.
Ik had dat oranje aangebracht in Photoshop, maar toen kon ik 'm niet meer uploaden omdat 'ie blijkbaar te groot was geworden ondanks het feit dat hij nog steeds 60x60 pixels was. Hoe komt dit en hoe kan ik het veranderen?
Kees? Wie is Kees?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Geen idee eigenlijk, 60x60 kan haast net te groot zijn... Maar soms heeft de FOK!server wat problemen met Kees. Heb je op Kees gelet?
Ik heb een iMac. Daar zit geen Paint op.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.
Je kan wel eens proberen het nog eens met paint te openen en opnieuw opteslaan(ander naampje) paint verkleint namelijk vaker bestanden.![]()
Handig zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een iMac. Daar zit geen Paint op.
De extensie is gewoon in kleine letters...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevoelige Kees.
Gebruik van hoofd/kleine letters in de bestandsextensie heb ik het over.
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het bestand zal dan wel te groot zijn, heeft niets met de pixels ta maken.
Je kan wel eens proberen het nog eens met paint te openen en opnieuw opteslaan(ander naampje) paint verkleint namelijk vaker bestanden.![]()
En gebruik je dezelfde extensie als de bron? (Je hebt nl jpe jpg en jpeg)quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De extensie is gewoon in kleine letters...
Volgens mijn computer is het bestand 72 KB.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.
Ik heb beide geprobeerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
En gebruik je dezelfde extensie als de bron? (Je hebt nl jpe jpg en jpeg)
Hoeveel mag op fok?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 x 60 is 3600 pixels, vermenigvuldigd met 3 is maar net iets groter dan 10 kb, en dat oranje comprimeert als de neten, dus denk niet dat dat het probleem is.
72 kb?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mijn computer is het bestand 72 KB.
69658 bytesquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
72 kb?
Een plaatje van 60x60?
Dat kan helegaar niet.
Bedoel je niet 7200 bytes?
Photoshop kan rare dingen doen, ligt eraan hoe je het opslaat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Het maximum is 10240 bytes.
Ik snap er niks van. Het origineel is niet te groot. Dat is 9539 bytes. Hoe kan het zoveel groter worden door een oranje verfje?
Ach, ik heb webicons van 1 MB en groter gezien...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
72 kb?
Een plaatje van 60x60?
Dat kan helegaar niet.
Bedoel je niet 7200 bytes?
Mjah, animated.. Maar gewoon een statisch plaatje van 60x60?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, ik heb webicons van 1 MB en groter gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |