En die komt 1 keer per week langs?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen de vuilnisophaal gemist terwijl mijn container echt propvol zit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog even voor de luitjes die niet teruglezen:
Wil er ook iemand iets bestellen van thinkgeek.com? Mijn, een vriend van mij en ik bestellen samen iets, maar de verzendkosten zijn meer dan twintig dollar, dus het zou mooi zijn als er nog een paar mensen wat bestelden.
Genueckt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:25 schreef Reya het volgende:
Mijn onschuldigheid begint scheurtjes te vertonen![]()
Neequote:
Geen idee. Ik heb geen zin om moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Maar is dat in Rotterdam niet gewoon hetzelfde voor mensen die een kliko hebben?
Een kliko kies je niet voor hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen zin om moeilijk te doen.
You're welcome.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:51 schreef Frutsel het volgende:
Leuke site IseGrim, maar kan nog niet echt iets ontdekken wat ik zou willen bestellen... thx voor het aanbod tho.
Beslist niet alleen in Frieslandquote:
Die ketting van Alicey is net zoiets.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Causa het volgende:
't wel een erg geinige overbodige-hebbedingetjes-site. Jammer dat die christal fuze necklalaces er niet meer zijn. En dat die tussen magneetjes zwevende globes zo duur zijn.
Na een poosje surfen vond ik die 'teardrop' dan het leukste.quote:
Ja, de dag dat mijn salaris binnenkomt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:30 schreef Causa het volgende:
[..]
Na een poosje surfen vond ik die 'teardrop' dan het leukste.
Maar nu zie ik ook nog een leuke poster.
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/posters/6a93/
Heb je een deadline voor weifelaars Ise?
Als het bijna Kerst was, zou ik 'm zéker kopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:33 schreef Reya het volgende:
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/gear/6e2c/
Deze is zo fout dat je hem bijna`zou kopen![]()
Ik wil een Mad Cow en een E.Coli knuffelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het bijna Kerst was, zou ik 'm zéker kopen.
Juwelen lijken me niet echt iets voor jou...?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:38 schreef Reya het volgende:
Ik ga overigens vandaag checken hoe duur juweliers in Duitsland zijn en of ze een beetje mooi spul hebben![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wil een Mad Cow en een E.Coli knuffel![]()
De meeste juwelen niet. Maar er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Juwelen lijken me niet echt iets voor jou...?
Doe maar weer duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De meeste juwelen niet. Maar er zijn uitzonderingen
Sommige dingen met platina vind ik best mooi, bijvoorbeeld
Wellesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat hebben ze niet bij Thinkgeek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |