Duh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vind trouwens je icon leuker in de originele kleurstelling.
een nederland-fan...quote:
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een nederland-fan...
ook als het een andere sport betreft hoor![]()
Dus ja, ook een oranje elftal fan![]()
idd jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.![]()
ach ja, wat heet belangrijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederland natuurlijk, jammer dat voetbal nu zo belangrijk lijkt.![]()
beetje brakjes, hoofdpijn enzoquote:
was het maar kutquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]* Bengeltje qu knuffel geeft.
das k*t voor je.
die van mij blijft gewoon about:blankquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Light het volgende:
De echte oranjefans stellen dit natuuriljk in als homepage
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Light het volgende:
De echte oranjefans stellen dit natuuriljk in als homepage
ik doe met je mee hoorquote:
Nee, Roodquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Jouw icoontje is anders ook wel een beetje oranje hoor qutje.
Heb ik net gehad gister en eergisteren, flink beroerd, koppijn, spierpijn, etc. Dus vanavond maar weer weggedronken. Ben benieuwd wat dat met mijn weerstand doetquote:
Qua toetsen die ze nog net in de week vóór de toetsweek opgeven en qua hoeveelheid stof die we voor de toetsweek opkrijgen. Ik heb nogal weinig tijd alles voor te bereiden helaas.quote:
Zal ik een stoomcursus geven?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:18 schreef -Trinity- het volgende:
Qua toetsen die ze nog net in de week vóór de toetsweek opgeven en qua hoeveelheid stof die we voor de toetsweek opkrijgen. Ik heb nogal weinig tijd alles voor te bereiden helaas.
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook een oranje username aangevraagd.
Ziek? Ook al...wat zijn d'r veel mensen die zich ziek voelen de laatste dagen... ommeslag naar het warme weer te groot?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:34 schreef livEliveD het volgende:
Ok thnx
Ik voel me ziek. Aaaarghhhhhhh.
Auto-recovermode: on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |