Jij ook alquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan er maar moeilijk doorkomen. Ik ben in De slinger van Foucault tot pagina 150 gekomen en toen heb ik het opgegeven.
Ik vind Simon alleen leuk samen met Garfunkel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef Doffy het volgende:
Ik raakte de draad ook kwijt
Maar ik draai nu Paul Simon's Graceland album
Echte ouderliefde, je eigen zoon niet eens herkennen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:58 schreef Alicey het volgende:
Ouders identificeren 'verkeerde' zoon in coma
Hoe zoiets mogelijk is..
Zoiets dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echte ouderliefde, je eigen zoon niet eens herkennen.
Met KOOP MIJ! ?quote:Makelaar heeft net een bord geplaatst op mijn raam (zo'n driehoekbord, een 3D-bord noemt hij het).
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon 'TE KOOP'.Het is knaloranje (met blauw) dus mooi in WK-sfeer.
Leuk tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.Mijn buren hebben over de straat oranje vaantjes en oranje lampen gespannen.
Op FOK! zijn er ook al users oranje.
Mijn manderijnen zijn ook oranje.
Ernie, van Bert en Ernie, is ook oranje.
Het verkeerslicht ook al.
Alles oranje.
Desintegreren zou de nieuwe mode moeten wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word een beetje moei van dat oranje... Zelfs de eigenaar van de Turkse snackbar is zo ingeburgerd dat het er helemaal oranje is.Mijn buren hebben over de straat oranje vaantjes en oranje lampen gespannen.
Alles oranje.
En jij gaat er naakt boven zitten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon 'TE KOOP'.Het is knaloranje (met blauw) dus mooi in WK-sfeer.
Misschien dat ik maar een bril moet opzetten met blauw glazen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Desintegreren zou de nieuwe mode moeten worden
ik ging gister naar de c-1000...zelfs de wortels zijn oranje..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alles oranje.
Niets is meer origineel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ging gister naar de c-1000...zelfs de wortels zijn oranje..![]()
soms wel..quote:
30 graden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel..![]()
lekker warm weer komt eraan... alleen de 30 graden op maandag en volgende dagen is nou niet aan mij besteedt... maar ik zeg
BARBEQUEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
het is al bijna 2 uur hequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Doffy, Qu, Alicey, Reya, Isegrim, Frutsel
experimentje waardquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tosti's kunnen ook vast op de BBQ, dus Causa ook blij![]()
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Doffy, Qu, Alicey, Reya, Isegrim, Frutsel
Enig idee hoe het komt dat je zo lastig wakker wordt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Causa het volgende:
@ Qu en Alicey:
Ja lekker geslapen. Evengoed lukt het wakkerworden niet. Was wel op vanmorgen, maar heb suf een urenlange film gekeken, uniek op de ochtend; t.v. aan.
Alles voelt nog steeds alsof het 6 uur smorgens is.
Tijdens de film dacht ik, een computervrije dag inlassen moet goed doen. Maar ik bezweek aan de ontwenningsverschijnselen![]()
enkele vage vermoedens, zoals bepaalde samenloop van..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt dat je zo lastig wakker wordt?
dat laatste ken ik jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Causa het volgende:
@ Qu en Alicey:
Ja lekker geslapen. Evengoed lukt het wakkerworden niet. Was wel op vanmorgen, maar heb suf een urenlange film gekeken, uniek op de ochtend; t.v. aan.
Alles voelt nog steeds alsof het 6 uur smorgens is.
Tijdens de film dacht ik, een computervrije dag inlassen moet goed doen. Maar ik bezweek aan de ontwenningsverschijnselen![]()
hahahaquote:
En dat zonder trip.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Causa het volgende:
[..]
enkele vage vermoedens, zoals bepaalde samenloop van..
Ben wel erg onder de indruk van het effect vandaag. M'n zintuigen doen net alsof ik me gister te buiten ben gegaan aan lsd![]()
Nu je het zegt, best jammer jahquote:
Ik moet er ook wel weer aan wennen hoor, aan een wekker... Dinsdag ging het goed, maar het duurt nu ook een half uur tot een uur eer ik mijn bed uit kom rollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |