Een nieuw deel openen
Vorige delen
Je moet dan ook e link gebruiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de OP via quote opgehaald, maar nu laat 'ie de plaatjes niet zien.
Waarom?quote:
Daar was ik te lui voor.quote:
is idd vet ja!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom?
Gesolliciteerd bij de lokale supermarkt, en vrijdag terugbellen hoe en wat.
Denk erover om op capoeira te gaan als het betaalbaar is, en ik het red met de tijd. Lijkt me zó vet.
Nee, heb het wel serieus overwogen though.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Hey Alicey, heb jij die bageltent eigenlijk nog gebeld?
Voor je het weet zit je dan inderdaad een half jaar schaap te vreten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb me voorgenomen om minstens twee of drie keer per week verse groente en fruit te gaan halen bij die Turkse supermarkt (een nieuwe vlakbij en heel groot). Het vlees vind ik nog een beetje eng, want ze verkopen daar halve dieren enzo.
Dat niet zozeer (geen ruimte voor in de vriezer), maar volgens mij moet je zelf aangeven welk stuk je wilt hebben en ik heb daar niet zoveel verstand van. Een vriendin van me wel, misschien eens met haar gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je dan inderdaad een half jaar schaap te vreten.
Wel lekker natuurlijk, om het beste stuk te pakken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat niet zozeer (geen ruimte voor in de vriezer), maar volgens mij moet je zelf aangeven welk stuk je wilt hebben en ik heb daar niet zoveel verstand van. Een vriendin van me wel, misschien eens met haar gaan.
Ik weet niet wat het beste stuk is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel lekker natuurlijk, om het beste stuk te pakken.
Als Turken er niet van houden is waarschijnlijk ook het aanbod kleiner..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het beste stuk is.![]()
Kan wel eens vragen of ze ook ossehaas hebben. Misschien houden Turken daar wel helemaal niet van en verkopen zij het goedkoper.
Elk rund levert een ossehaas. Ze gooien die vast niet weg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als Turken er niet van houden is waarschijnlijk ook het aanbod kleiner..
Oja, ze werkten met hele beesten..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Elk rund levert een ossehaas. Ze gooien die vast niet weg.
Pas je op je vingers als je op de vleesafdeling terecht komt? Ik heb trouwens 3 jaar in een supermarkt gewerk. Was leuk werk, hoop geleerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom?
Gesolliciteerd bij de lokale supermarkt, en vrijdag terugbellen hoe en wat.
Denk erover om op capoeira te gaan als het betaalbaar is, en ik het red met de tijd. Lijkt me zó vet.
Ik wel, tot 2100. En dan squashenquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:03 schreef -Trinity- het volgende:
Vroeg naar bed gaan is ok. Vandaag vrij lange dag, maar khoef niet te werken
.
Heb jij ooit iets van Umberto Eco gelezen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Echo!!!
Ja, maar ik kan er maar moeilijk doorkomen. Ik ben in De slinger van Foucault tot pagina 150 gekomen en toen heb ik het opgegeven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets van Umberto Eco gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |