quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef Bengeltje het volgende:goedemiddag, wat is het rustig overal
Dus eigenlijk moet je wekker nog wat vroeger om langzaam wakker te kunnen worden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel weer aan wennen hoor, aan een wekker... Dinsdag ging het goed, maar het duurt nu ook een half uur tot een uur eer ik mijn bed uit kom rollen.
Ja, dat is een opkomende trend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef Bengeltje het volgende:goedemiddag, wat is het rustig overal
Eigenlijk wel, maar dan wen ik er weer aan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:57 schreef Causa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je wekker nog wat vroeger om langzaam wakker te kunnen worden?
Klopt, ik ben weer volledig actief.quote:Lees ik tussen de regels dat je thuiswerk-periode voorbij is?
Oe goed idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:58 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, dat is een opkomende trend.
Actiecommitees zijn al in overweging![]()
quote:
Niet bij mij. De stilte in mijn hoofd is bijna totaal vandaagquote:
3 dagen Parijsquote:
idd...ze zal er ook wel lekker weer bij hebbenquote:
Sommige mensen hebben alles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd...ze zal er ook wel lekker weer bij hebbenen ze komt terug in heerlijk weer...
al wordt ut weer iets 'te' warm volgende week.
foutje!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
Een magnum? was dat niet 12 dozijn wijn?
* Causa herinnerd zich zoiets uit triviant
ik herinner me een rooie ferrari en een vent met een snor...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey begint trek te krijgen in een zie foto.
Ik dacht eerder aan een ijsje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Causa het volgende:
ik las deze week dat Berlijn 9x groter is dan Parijs...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |