Een nieuw deel openen
Vorige delen
You're going downquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:04 schreef Alicey het volgende:
"Tot slot bestaat de stad Rotterdam op deze dag ook nog eens 666 jaar!"
Duivelser kan niet.
Het moet wel. Word ik zomaar op 06-06-06 wakker om 06:06 in een stad die 666 jaar bestaat. Gekker moet het niet worden.quote:
en dan ook 666 posts makenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moet wel. Word ik zomaar op 06-06-06 wakker om 06:06 in een stad die 666 jaar bestaat. Gekker moet het niet worden.
quote:
absoluut nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef qu63 het volgende:
iemand last van hexakosioihexekontahexafobie?
Nee, niet echt.. Zelfs onze reli's niet geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef qu63 het volgende:
iemand last van hexakosioihexekontahexafobie?
De drukkende drukker die drukwerk drukt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:28 schreef Frutsel het volgende:
wel van waaromdruktdedrukkerfoutecodesopdefoldersfobie
Dat zou die moeten doen jah... kan ik verdomme bij ca 500 man gaan uitzoeken wie wel en wie niet goed staat geboekt nu...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De drukkende drukker die drukwerk drukt?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:35 schreef Frutsel het volgende:
ejj Alicey![]()
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oftewel, je neemt er notie van en laat het iemand anders oplossen.quote:Dat zou die moeten doen jah... kan ik verdomme bij ca 500 man gaan uitzoeken wie wel en wie niet goed staat geboekt nu...
PS: (gelukkig heb ik een leidinggevende (ahum) functie dus delegeer ik dat)
Hmm.niet alleen notie... tis mijn verantwoordelijkheid als het straks toch fout gaat, dus enige kijk en controle erop is wel noodzakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef Alicey het volgende:
[..]!
[..]
Oftewel, je neemt er notie van en laat het iemand anders oplossen.
Heeft de drukker echt fouten gemaakt, of is er iemand onzorgvuldig geweest in communicatie naar de drukker? imo ook een verschil.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.niet alleen notie... tis mijn verantwoordelijkheid als het straks toch fout gaat, dus enige kijk en controle erop is wel noodzakelijkBaal alleen dat fouten van de drukker door ons kunnen worden opgelost. Laat hen het uitzoeken
![]()
![]()
Hehe, geen idee kreeg het van een vriendinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
nice picture Trigger... WHO IS SHE...
zou zo weer een avatar van Bengeltje kunnen zijn![]()
Nee dat heb ik gecheckt. Heb nagekeken wat mijn collega's hebben aangeleverd via de pc/email. Dat is goed... ze hebben simpelweg de verkeerde codes laten staan bij het drukken. Er zijn bijv. A en B-codes.. bijv. A062701 en B062701quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft de drukker echt fouten gemaakt, of is er iemand onzorgvuldig geweest in communicatie naar de drukker? imo ook een verschil.
En dan gaat straks weer iedereen klagen dat de bussen niet op tijd rijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gecheckt. Heb nagekeken wat mijn collega's hebben aangeleverd via de pc/email. Dat is goed... ze hebben simpelweg de verkeerde codes laten staan bij het drukken. Er zijn bijv. A en B-codes.. bijv. A062701 en B062701
Nu hebben dus mensen geboekt op B062701, maar daar had A062701 moeten staan. Met als gevolg dat er nu de verkeerde tijden/opstapplaats ingeven wordt in de computers, namelijk die van de B-code.... Maar ja, lastig uitleggen![]()
![]()
je groet me!quote:
sinds wanneer ben jij the bad guyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed. Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Kwam niet vaak voor?quote:
Ga naar buiten dan, tis heerlijk weerquote:Dank je. ik voelde me hier al erg eenzaam vandaag![]()
nee vandaag zomaar niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwam niet vaak voor?
[..]
Ga naar buiten dan, tis heerlijk weer
Misschien tijd om maatregelen te nemenquote:
wat ga je lezen?quote:Mogelijk ga ik in de tuin lezen. Maar iig ga ik over een uurtje mijn moeder ontvangen en ik zal haar een stoel in de tuin bieden.
De Sneeuwvalk. Een roman. van stuart harrison.quote:
Scalar-tensor theorie van zwaartekracht van Brans en Dickequote:
Even googlen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Causa het volgende:
[..]
De Sneeuwvalk. Een roman. van stuart harrison.
Danny en gang?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zit te wachten op de mannen met witte jassen.
nope, heb afgemeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Scalar-tensor theorie van zwaartekracht van Brans en Dicke![]()
Kom jij ook op de meet, Trigger?
Aaaahquote:
Wel bekenden dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, Danny zit niet in de psychiatrie voor zover ik weet.
quote:
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan gaat straks weer iedereen klagen dat de bussen niet op tijd rijden.
Ik ben redelijk anoniem pour toiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga voor de anonieme mannen in witte jassen.
Dan mag je mij bellenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijn![]()
En heel ergens anders is het dan "quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Causa het volgende:
[..]
je groet me!Dank je. ik voelde me hier al erg eenzaam vandaag
![]()
Neeeuh, alleen als ik in Rdam of jij in Schiedam bent, gewoon af en toe 8er kijken,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik zelfs op Fok! nog oppassen voor de mannen in witte jassen.
Frutselquote:
heb je ff toegevoegd op msnquote:
Leuk, ik ben zowat dagelijks in Schiedam.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neeeuh, alleen als ik in Rdam of jij in Schiedam bent, gewoon af en toe 8er kijken,
waar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk, ik ben zowat dagelijks in Schiedam.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutsel![]()
![]()
Je raad het nooit! we hebben al nieuwe kaas gekocht.![]()
En je raad het helemaal nooit... Ik heb hem vanacht open en bloot op het aanrecht laten verpieteren![]()
![]()
Nee, dan sla je jezelf wel ff voor je kopquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das natuurlijk niet zo leuk...
geen huisdieren die er van genoten hebben?
ennuh..ik heb al een tosti op![]()
![]()
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet toch een indicatie geven lijkt me. Zo'n groot dorp is Schiedam nu ook weer niet.
Dorp?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet toch een indicatie geven lijkt me. Zo'n groot dorp is Schiedam nu ook weer niet.
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?
3 euro 90...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee, dan sla je jezelf wel ff voor je kopook nog eens 3 euro 90
![]()
Gelukkig had ik er al aardig van gegeten/genoten.
Maar tosti zoals jij weer vandaag () gaat ff niet door voor me
![]()
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?
dan kunnen bijgelovige Rotterdammers dus b.v. een dagje Schiedam ervan makenquote:
Nee dat niet. In reformwinkels betaal je gewoon teveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
3 euro 90...![]()
da was een flink stuk dan...
![]()
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.
sounds like a fun trip, doe je mee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Causa het volgende:
[..]
dan kunnen bijgelovige Rotterdammers dus b.v. een dagje Schiedam ervan maken![]()
Vergeleken met Istanbul is Rotterdam een zonnepitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vergeleken bij Rotterdam is het een dorp.
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met Istanbul is Rotterdam een zonnepit
Kwam in me op omdat er volgens mij al de oudste molen staat. Of het was de hoogste, of de oudste hoge, hoedan ook, blijft te vaag verbanden zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.
Rdam heeft wel charmesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.
Over een paar jaartjes zijn de steden wel aan elkaar gegroeitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.
Dat zijn de steden in deze regio al.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes zijn de steden wel aan elkaar gegroeit![]()
breng en haal je me?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sounds like a fun trip, doe je mee?
Achneequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee toch niet te zeggen dat ik puisten als wolkenkrabbers heb?
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee toch niet te zeggen dat ik puisten als wolkenkrabbers heb?
quote:
Wat klink je lekker druk Trinyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
't Is Maybe, toch?
Grafschool. Roosteren ze een extra les in (:(), die hooguit 25 minuten zou duren, zit ik er anderhalf uur. En nou willen ze nog meer extra uren inroosteren, alsof ik het niet druk genoeg. Fackop
.
Maar goeiemiddag.
Grieks viel wel weer mee. Z'n krijtje brak steeds af, dus ik zei dat het aan de datum lag. "Ja. Satan wil niet dat ik de preasensreduplicatie uitleg
." Ging de bel, waren we niet klaar. "Oh, oh oh, STRESS!!!!" "Hou die rust
".
Vergeet Blokker nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef Causa het volgende:
[..]Als Hoorn al decennia aan zwaag en zwaagdijk vast kan zitten kan dat in de randstad zeker!
Hm...wel zonde dan....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee dat niet. In reformwinkels betaal je gewoon teveel
Geen probleem, halen we ff nieuwe langs, ligt op de routequote:
quote:
Alleen Istanbul, stedentripje. Wil er al jaren eens heen, en nu is 't dan zoverquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekker! Alleen Istanbul, of ook nog andere plaatsen in Turkije?
Dan is het goed, dealquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Geen probleem, halen we ff nieuwe langs, ligt op de route
Maar mijn moesje is gearriveerd. Xit ff een poos in de tuin met haar
Ja ook nog iddquote:
En uiteraard niet geluktquote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Reya het volgende:
Ik ga morgen hopelijk mijn onderzoek afronden![]()
Trin!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
't Is Maybe, toch?
Grafschool. Roosteren ze een extra les in (:(), die hooguit 25 minuten zou duren, zit ik er anderhalf uur. En nou willen ze nog meer extra uren inroosteren, alsof ik het niet druk genoeg. Fackop
.
Maar goeiemiddag.
Grieks viel wel weer mee. Z'n krijtje brak steeds af, dus ik zei dat het aan de datum lag. "Ja. Satan wil niet dat ik de preasensreduplicatie uitleg
." Ging de bel, waren we niet klaar. "Oh, oh oh, STRESS!!!!" "Hou die rust
".
verander em danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een paar puisten kweken?![]()
Ik krijg toch wel uitgebreide verslagen he? Ik zal zelf waarschijnlijk niet al te veel zien van Istanbul in een dagdeel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alleen Istanbul, stedentripje. Wil er al jaren eens heen, en nu is 't dan zover
Hij klopt nog nietquote:
Mijn Lonely Planet geeft wel een "ideaal tochtje" als je maar een dag de tijd hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel uitgebreide verslagen he? Ik zal zelf waarschijnlijk niet al te veel zien van Istanbul in een dagdeel.
Het is op doorreis naar een andere stad/dorp/gehucht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn Lonely Planet geeft wel een "ideaal tochtje" als je maar een dag de tijd hebt
Maar waarom zo kort?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
"Ze hebben dingetjes gestuurd, zullen we kijken hoe we dat ding gaan doen?"
Dat soort geniale uitspraken heb ik gemist.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef Isegrim het volgende:
De Friesland Bank is een achterlijke bank.Het hele pinksterweekend kon er niet ge-internetbankierd worden, want er was een storing. Vandaag stond er op de site dat internetbankieren 'gefaseerd' weer mogelijk was en dat je een uitnodiging zou ontvangen wanneer je weer zou kunnen internetbankieren. Er stond echter ook een linkje 'Klik hier als u een uitnodiging heeft ontvangen'. Die brengt je dus gewoon naar het normale inlogscherm.
Sukkels. Als ik volgende week mijn eerste loonstrookje heb, dan ga ik naar een andere bank.
Naar het duivelse Rotterdam!quote:
Dat is je leermoment: onderzoeken duren altijd 2 tot 3 keer zo lang dan dat je verwachtquote:
Ze gaan er vanuit dat alle Friezen sukkels zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef Isegrim het volgende:
De Friesland Bank is een achterlijke bank.Het hele pinksterweekend kon er niet ge-internetbankierd worden, want er was een storing. Vandaag stond er op de site dat internetbankieren 'gefaseerd' weer mogelijk was en dat je een uitnodiging zou ontvangen wanneer je weer zou kunnen internetbankieren. Er stond echter ook een linkje 'Klik hier als u een uitnodiging heeft ontvangen'. Die brengt je dus gewoon naar het normale inlogscherm.
Sukkels. Als ik volgende week mijn eerste loonstrookje heb, dan ga ik naar een andere bank.
Hm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat alle Friezen sukkels zijn.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, mijn ma kan niet tegen kritiek. Toch jammer dat dan de hele wereld moet weten dat ìk een kreng ben.
Doe je je best iets subtiel te brengen...
Wat behelsde de gegeven kritiek ongeveer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, tering. Nou is ze dus boos op mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, tering. Nou is ze dus boos op mij.
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat behelsde de gegeven kritiek ongeveer?
Vervelend. Je kritiek klinkt wel terecht en jij lijkt me helemaal geen tegendraadse puber.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen. En dan blijft ze ook stug boos zitten doen enzo...
Mnouja, gewoon van me af zetten, zij heeft zichzelf ermee. Het was dus als opbouwende kritiek bedoeld zodat zij mij minder contacteert, dat heb ik graag... M'n broer zegt ook al dat feedback onmogelijk is bij ma...
Ben ik blij dat ik jouw buren niet ben.quote:Voor de rest heb ik nieuwe buren (weer zo'n saai jong stelletje![]()
), en ik hoop voor ze dat ze van hardstyle houden
.
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Vervelend. Je kritiek klinkt wel terecht en jij lijkt me helemaal geen tegendraadse puber.
En terechtquote:Ben ik blij dat ik jouw buren niet ben.
moedersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen. En dan blijft ze ook stug boos zitten doen enzo...
Mnouja, gewoon van me af zetten, zij heeft zichzelf ermee. Het was dus als opbouwende kritiek bedoeld zodat zij mij minder contacteert, dat heb ik graag... M'n broer zegt ook al dat feedback onmogelijk is bij ma...
geef een housewarmingsfeestjequote:Voor de rest heb ik nieuwe buren (weer zo'n saai jong stelletje![]()
), en ik hoop voor ze dat ze van hardstyle houden
.
Ik bel bijna elke dag met mijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.
Vriendin van mij smst haar vriend minimaal 3x per dag, ik zou dat echt niet kunnen. Heb je elkaar niks meer te vertellen enzo... Ik zou er, als ik haar vriend was, kriegel van worden.
Mnah, maar dat is anders dan mijn vriendin. Die gaat ons vragen wat ze in d'r sms moet zetten enzo. Ze zit vast aan haar mobiel. Het is gewoon irritant. Al deed ze het thuis ofzo, maar elke pauze weer te typenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik bel bijna elke dag met mijn, maar niet om te vertellen dat ik het raam dicht heb gedaan.
Beetje triest ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnah, maar dat is anders dan mijn vriendin. Die gaat ons vragen wat ze in d'r sms moet zetten enzo. Ze zit vast aan haar mobiel. Het is gewoon irritant. Al deed ze het thuis ofzo, maar elke pauze weer te typen...
Een open raam zorgt ook voor frisse lucht. En dat kan wel nuttig zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.
Ach, 3 keer per dag 1 smsje kan nog wel. Als je tenminste echt wat te melden hebt, en dus niet alleen maar "ik mis je", "ik houd van je" en "ik kom er zo aan" (terwijl je weet dat je binnen 2 minuten na het versturen de huisdeur opent).quote:Vriendin van mij smst haar vriend minimaal 3x per dag, ik zou dat echt niet kunnen. Heb je elkaar niks meer te vertellen enzo... Ik zou er, als ik haar vriend was, kriegel van worden.
Mja, maar als je hem dichtdoet, doe ik hem toch wel weer open, boeiendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef Light het volgende:
Een open raam zorgt ook voor frisse lucht. En dat kan wel nuttig zijn
Welterusten Trinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar als je hem dichtdoet, doe ik hem toch wel weer open, boeiend.
Trusten allemaal, ik ga ook.
hoeveel herinneringen ontwaken bij z'on opmerkingquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:35 schreef livEliveD het volgende:
However long the night, the dawn will break.
Mooi en lekker belegde speciaal handgemaakte Tosti?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:55 schreef Causa het volgende:
Ik moet zo bij m'n schoonzus op verjaardag. Ik heb geen kado. Ik wacht op eengeinspireerd moment van creatieve oplossingen. Miss. kan ik met het gegevwen kroonjaar iets verzinnen.
hehequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi en lekker belegde speciaal handgemaakte Tosti?![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
hehe![]()
Ik kan iig 1 van mijn met zorg, toewijding en liefde gekweekte thunbergia alata's geven.
thnx voor de inspiratie Frutsel![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Nadeel van dit soort dingen is altijd dat als jij ze met veel zorg en liefde behandeld hebt en ze bij de ontvanger na een week of wat 'dood' zijn.. Maar ja, ut idee is liev![]()
goedemorgen Aliceyquote:
Ja zelf zaaien enzo. Maar een kasje.. Was het maar waarquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:39 schreef Frutsel het volgende:
Tis idd een mooi plantje...en die kweek je zelf Causa? Heb je een kas thuis?
goedemorgen Ququote:
Anders had ik er wel een paar van je willen kopen als je er veel kweektquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja zelf zaaien enzo. Maar een kasje.. Was het maar waar![]()
zie je de PI's dan nietquote:
Dat ken ik!quote:
en waarom vraag je dat niet aan mijquote:
Sorry, heb hoofdpijnquote:
Die tijd heb ik gehadquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zult ook nooit een keer "Vooruit, ik zal het proberen" eruit gooien he?
Alles, behalve het feit dat ik nog niet wist dat mannen leuker zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, zo zie je maar weer.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alles, behalve het feit dat ik nog niet wist dat mannen leuker zijn
link?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
lionsguy18 kan volgens mij wel een flinke beurt gebruiken, maar het is nogal flauw om dat over een niet-lfc'er te zeggen hier.
nog steeds?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Alicey het volgende:
Doffelepof!
Vraag maar aan mij, ik ben er wel aan toe!
Mkayquote:
was het leuk?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Causa het volgende:
Terug van de kweekkroonverjaardagsparty. De eerste van 'de kinderen' nu veertiger
Daar wil ik dan geen geld voor hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Anders had ik er wel een paar van je willen kopen als je er veel kweekt![]()
Dag Causie, veel plezier op de kweekverjaardag![]()
Was wel gezellie ja. "mooi anzitte" zeggen we hier danquote:
goedemiddagquote:
Hier zeggen ze gewoon "fijn"quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Was wel gezellie ja. "mooi anzitte" zeggen we hier dan![]()
Zolang het maar positief is, want dat is altijd meegenomen met een feestjequote:
dat is toch ook de bedoeling van een feestje?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:10 schreef Causa het volgende:
[..]
Zolang het maar positief is, want dat is altijd meegenomen met een feestje
preciselyquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is toch ook de bedoeling van een feestje?
Ook uit de oude doos.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:18 schreef Causa het volgende:
Ook dat is een leuke icon Alicey. misschien ook uit de oude doos of slinternieuw?
Hmmm, apart...in Deventer kende ik veel mensen, maar hier ga ik vrij anoniem door het levenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Door een stadsgenoot van je bedoel ik.
Hij kent je bij naam.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, apart...in Deventer kende ik veel mensen, maar hier ga ik vrij anoniem door het leven![]()
Skv?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat het iemand is die mij op een of andere manier via de universiteit kent![]()
En het leuke is nog dat ik toen niet eens sliep of moe was ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik zie het. Het zou natuurlijk kunnen, laatst was er ook iemand op het forum die me uit Deventer kende, en die ik ook nergens van dacht te kennen.
Overigens is deze slaap-Alicey wel vertederend
[afbeelding]
quote:
en ik dan?quote:
Weet je zeker dat je nu niet medelijden onterecht als houden van vertaald?quote:
Jij bent ook liefquote:
Jep. Je twijfelt toch niet aan mijn liefde hèquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Weet je zeker dat je nu niet medelijden onterecht als houden van vertaald?
Goed gekomen, en 'de sneeuwvalk' kan de kast weer in, nieuw hangmatleesvoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Causa het volgende:
Net bezorgd: doos vol ECI-boeken.
* Causa heeft een klaagtelefoontje te gaan
dat is idd meestal goed nieuwsquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef Causa het volgende:
[..]
Goed gekomen, en 'de sneeuwvalk' kan de kast weer in, nieuw hangmatleesvoer
bleek meteen dat m'n eci-contract is ontbonden
het is zo stilquote:
moet je meestal aangetekende moeite voor doen. Maar blijkbaar lukt het ook als je wanbetaaldquote:
100 euroquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef Causa het volgende:
[..]
moet je meestal aangetekende moeite voor doen. Maar blijkbaar lukt het ook als je wanbetaald
Hoewel je dan wel de 100 euro boete voor lief moet nemen. Ik was al niet meer zo gelukkig met ze. Voorheen kreeg je extra korting met tien jaar lidmaatschap. Was ik tien jaar lid, viel die korting wegMja en dan gaat het 1 keertje in 14 jaar mis met de betaling en dan gaat het zo dat je niet eens merkt dat je lidmaatschap is stopgezet.
![]()
't is rustig jaquote:
Ohhohh jokkebrokquote:
jah, plus de kosten van de boeken die je niet gekocht hebt , want in het contract staat dat je vier keer per jaar iets afneemt.quote:
hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet nu knoflookolijven. Ze zijn wel heel erg knoflook en ik vraag me af of ik morgen het uitademen misschien achterwege moet laten.
Oh, okee. Nou, ik kon ze niet allemaal op, dus ik bewaar de helft dan wel voor morgen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef Causa het volgende:
[..]
hoi![]()
m'n italiaanse zwager zegt: elke dag knoflook eten helpt tegen knoflooklucht![]()
spannendquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nu koken met alle andere spulletjes die ik bij de Turkse super heb gekocht.
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Wat onbekende dingen in een overnschaal gemikt.Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |