Naar het duivelse Rotterdam!quote:
Dat is je leermoment: onderzoeken duren altijd 2 tot 3 keer zo lang dan dat je verwachtquote:
Ze gaan er vanuit dat alle Friezen sukkels zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef Isegrim het volgende:
De Friesland Bank is een achterlijke bank.Het hele pinksterweekend kon er niet ge-internetbankierd worden, want er was een storing. Vandaag stond er op de site dat internetbankieren 'gefaseerd' weer mogelijk was en dat je een uitnodiging zou ontvangen wanneer je weer zou kunnen internetbankieren. Er stond echter ook een linkje 'Klik hier als u een uitnodiging heeft ontvangen'. Die brengt je dus gewoon naar het normale inlogscherm.
Sukkels. Als ik volgende week mijn eerste loonstrookje heb, dan ga ik naar een andere bank.
Hm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat alle Friezen sukkels zijn.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, mijn ma kan niet tegen kritiek. Toch jammer dat dan de hele wereld moet weten dat ìk een kreng ben.
Doe je je best iets subtiel te brengen...
Wat behelsde de gegeven kritiek ongeveer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, tering. Nou is ze dus boos op mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, tering. Nou is ze dus boos op mij.
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat behelsde de gegeven kritiek ongeveer?
Vervelend. Je kritiek klinkt wel terecht en jij lijkt me helemaal geen tegendraadse puber.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen. En dan blijft ze ook stug boos zitten doen enzo...
Mnouja, gewoon van me af zetten, zij heeft zichzelf ermee. Het was dus als opbouwende kritiek bedoeld zodat zij mij minder contacteert, dat heb ik graag... M'n broer zegt ook al dat feedback onmogelijk is bij ma...
Ben ik blij dat ik jouw buren niet ben.quote:Voor de rest heb ik nieuwe buren (weer zo'n saai jong stelletje![]()
), en ik hoop voor ze dat ze van hardstyle houden
.
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Vervelend. Je kritiek klinkt wel terecht en jij lijkt me helemaal geen tegendraadse puber.
En terechtquote:Ben ik blij dat ik jouw buren niet ben.
moedersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij belt of smst me heel vaak. "Je raam stond open, heb ik dichtgedaan." En nu had ze me gebeld, terwijl ik bij m'n vader was "De melk is op, de supermarkt is tot 8 uur open, ga ff een nieuwe halen." Daar was ik pissig over, want dit was nu al het zoveelste wissewasje waar ze me voor belt of smst. Dus ik probeer, toen ik thuis was, met een pak melk, haar subtiel duidelijk te maken dat ik dat niet op prijs stel. Vooral toen ik zag dat er nog gewoon een goeie bodem melk over was. "Er is nog!" "Ja, maar als jij morgenochtend melk gaat drinken heb je een nieuw pak nodig." "Welnee, ik drink niet elke ochtend melk en als het op is, is het op." "..." Mnou, en zij vond een melkpak geen wissewasje, ik wel. Dus ik zeg dat geen melk geen drama is, en dat ik best iets anders drink. En dat als zij daar wel problemen mee heeft, ze nog genoeg tijd had om zelf op en neer te gaan. Nu is ze uiteraard boos, en moet haar hele kennissenkring weten dat ik een tegendraadse puber ben. Daar erger ik me vooral aan, ze vertelt mensen graag haar kant van het verhaal als het haar uitkomt. Ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen. En dan blijft ze ook stug boos zitten doen enzo...
Mnouja, gewoon van me af zetten, zij heeft zichzelf ermee. Het was dus als opbouwende kritiek bedoeld zodat zij mij minder contacteert, dat heb ik graag... M'n broer zegt ook al dat feedback onmogelijk is bij ma...
geef een housewarmingsfeestjequote:Voor de rest heb ik nieuwe buren (weer zo'n saai jong stelletje![]()
), en ik hoop voor ze dat ze van hardstyle houden
.
Ik bel bijna elke dag met mijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.
Vriendin van mij smst haar vriend minimaal 3x per dag, ik zou dat echt niet kunnen. Heb je elkaar niks meer te vertellen enzo... Ik zou er, als ik haar vriend was, kriegel van worden.
Mnah, maar dat is anders dan mijn vriendin. Die gaat ons vragen wat ze in d'r sms moet zetten enzo. Ze zit vast aan haar mobiel. Het is gewoon irritant. Al deed ze het thuis ofzo, maar elke pauze weer te typenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik bel bijna elke dag met mijn, maar niet om te vertellen dat ik het raam dicht heb gedaan.
Beetje triest ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnah, maar dat is anders dan mijn vriendin. Die gaat ons vragen wat ze in d'r sms moet zetten enzo. Ze zit vast aan haar mobiel. Het is gewoon irritant. Al deed ze het thuis ofzo, maar elke pauze weer te typen...
Een open raam zorgt ook voor frisse lucht. En dat kan wel nuttig zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een smsje minder zo veel gevraagd is. Als je m'n raam dichtdoet vind ik dat best, merk het vanzelf wel. Maar dat is ook een stuk karakter.
Ach, 3 keer per dag 1 smsje kan nog wel. Als je tenminste echt wat te melden hebt, en dus niet alleen maar "ik mis je", "ik houd van je" en "ik kom er zo aan" (terwijl je weet dat je binnen 2 minuten na het versturen de huisdeur opent).quote:Vriendin van mij smst haar vriend minimaal 3x per dag, ik zou dat echt niet kunnen. Heb je elkaar niks meer te vertellen enzo... Ik zou er, als ik haar vriend was, kriegel van worden.
Mja, maar als je hem dichtdoet, doe ik hem toch wel weer open, boeiendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef Light het volgende:
Een open raam zorgt ook voor frisse lucht. En dat kan wel nuttig zijn
Welterusten Trinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar als je hem dichtdoet, doe ik hem toch wel weer open, boeiend.
Trusten allemaal, ik ga ook.
hoeveel herinneringen ontwaken bij z'on opmerkingquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:35 schreef livEliveD het volgende:
However long the night, the dawn will break.
Mooi en lekker belegde speciaal handgemaakte Tosti?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:55 schreef Causa het volgende:
Ik moet zo bij m'n schoonzus op verjaardag. Ik heb geen kado. Ik wacht op eengeinspireerd moment van creatieve oplossingen. Miss. kan ik met het gegevwen kroonjaar iets verzinnen.
hehequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi en lekker belegde speciaal handgemaakte Tosti?![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
hehe![]()
Ik kan iig 1 van mijn met zorg, toewijding en liefde gekweekte thunbergia alata's geven.
thnx voor de inspiratie Frutsel![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Nadeel van dit soort dingen is altijd dat als jij ze met veel zorg en liefde behandeld hebt en ze bij de ontvanger na een week of wat 'dood' zijn.. Maar ja, ut idee is liev![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |