breng en haal je me?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sounds like a fun trip, doe je mee?
Achneequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee toch niet te zeggen dat ik puisten als wolkenkrabbers heb?
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee toch niet te zeggen dat ik puisten als wolkenkrabbers heb?
quote:
Wat klink je lekker druk Trinyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
't Is Maybe, toch?
Grafschool. Roosteren ze een extra les in (:(), die hooguit 25 minuten zou duren, zit ik er anderhalf uur. En nou willen ze nog meer extra uren inroosteren, alsof ik het niet druk genoeg. Fackop
.
Maar goeiemiddag.
Grieks viel wel weer mee. Z'n krijtje brak steeds af, dus ik zei dat het aan de datum lag. "Ja. Satan wil niet dat ik de preasensreduplicatie uitleg
." Ging de bel, waren we niet klaar. "Oh, oh oh, STRESS!!!!" "Hou die rust
".
Vergeet Blokker nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef Causa het volgende:
[..]Als Hoorn al decennia aan zwaag en zwaagdijk vast kan zitten kan dat in de randstad zeker!
Hm...wel zonde dan....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee dat niet. In reformwinkels betaal je gewoon teveel
Geen probleem, halen we ff nieuwe langs, ligt op de routequote:
quote:
Alleen Istanbul, stedentripje. Wil er al jaren eens heen, en nu is 't dan zoverquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekker! Alleen Istanbul, of ook nog andere plaatsen in Turkije?
Dan is het goed, dealquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Geen probleem, halen we ff nieuwe langs, ligt op de route
Maar mijn moesje is gearriveerd. Xit ff een poos in de tuin met haar
Ja ook nog iddquote:
En uiteraard niet geluktquote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Reya het volgende:
Ik ga morgen hopelijk mijn onderzoek afronden![]()
Trin!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
't Is Maybe, toch?
Grafschool. Roosteren ze een extra les in (:(), die hooguit 25 minuten zou duren, zit ik er anderhalf uur. En nou willen ze nog meer extra uren inroosteren, alsof ik het niet druk genoeg. Fackop
.
Maar goeiemiddag.
Grieks viel wel weer mee. Z'n krijtje brak steeds af, dus ik zei dat het aan de datum lag. "Ja. Satan wil niet dat ik de preasensreduplicatie uitleg
." Ging de bel, waren we niet klaar. "Oh, oh oh, STRESS!!!!" "Hou die rust
".
verander em danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een paar puisten kweken?![]()
Ik krijg toch wel uitgebreide verslagen he? Ik zal zelf waarschijnlijk niet al te veel zien van Istanbul in een dagdeel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alleen Istanbul, stedentripje. Wil er al jaren eens heen, en nu is 't dan zover
Hij klopt nog nietquote:
Mijn Lonely Planet geeft wel een "ideaal tochtje" als je maar een dag de tijd hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel uitgebreide verslagen he? Ik zal zelf waarschijnlijk niet al te veel zien van Istanbul in een dagdeel.
Het is op doorreis naar een andere stad/dorp/gehucht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn Lonely Planet geeft wel een "ideaal tochtje" als je maar een dag de tijd hebt
Maar waarom zo kort?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
"Ze hebben dingetjes gestuurd, zullen we kijken hoe we dat ding gaan doen?"
Dat soort geniale uitspraken heb ik gemist.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef Isegrim het volgende:
De Friesland Bank is een achterlijke bank.Het hele pinksterweekend kon er niet ge-internetbankierd worden, want er was een storing. Vandaag stond er op de site dat internetbankieren 'gefaseerd' weer mogelijk was en dat je een uitnodiging zou ontvangen wanneer je weer zou kunnen internetbankieren. Er stond echter ook een linkje 'Klik hier als u een uitnodiging heeft ontvangen'. Die brengt je dus gewoon naar het normale inlogscherm.
Sukkels. Als ik volgende week mijn eerste loonstrookje heb, dan ga ik naar een andere bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |