Even googlen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Causa het volgende:
[..]
De Sneeuwvalk. Een roman. van stuart harrison.
Danny en gang?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zit te wachten op de mannen met witte jassen.
nope, heb afgemeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Scalar-tensor theorie van zwaartekracht van Brans en Dicke![]()
Kom jij ook op de meet, Trigger?
Aaaahquote:
Wel bekenden dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, Danny zit niet in de psychiatrie voor zover ik weet.
quote:
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan gaat straks weer iedereen klagen dat de bussen niet op tijd rijden.
Ik ben redelijk anoniem pour toiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga voor de anonieme mannen in witte jassen.
Dan mag je mij bellenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijn![]()
En heel ergens anders is het dan "quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of in het ergste geval helemaal niet daar komen ,waar ze hadden moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef Causa het volgende:
[..]
je groet me!Dank je. ik voelde me hier al erg eenzaam vandaag
![]()
Neeeuh, alleen als ik in Rdam of jij in Schiedam bent, gewoon af en toe 8er kijken,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik zelfs op Fok! nog oppassen voor de mannen in witte jassen.
Frutselquote:
heb je ff toegevoegd op msnquote:
Leuk, ik ben zowat dagelijks in Schiedam.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neeeuh, alleen als ik in Rdam of jij in Schiedam bent, gewoon af en toe 8er kijken,
waar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk, ik ben zowat dagelijks in Schiedam.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutsel![]()
![]()
Je raad het nooit! we hebben al nieuwe kaas gekocht.![]()
En je raad het helemaal nooit... Ik heb hem vanacht open en bloot op het aanrecht laten verpieteren![]()
![]()
Nee, dan sla je jezelf wel ff voor je kopquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das natuurlijk niet zo leuk...
geen huisdieren die er van genoten hebben?
ennuh..ik heb al een tosti op![]()
![]()
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet toch een indicatie geven lijkt me. Zo'n groot dorp is Schiedam nu ook weer niet.
Dorp?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet toch een indicatie geven lijkt me. Zo'n groot dorp is Schiedam nu ook weer niet.
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?
3 euro 90...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee, dan sla je jezelf wel ff voor je kopook nog eens 3 euro 90
![]()
Gelukkig had ik er al aardig van gegeten/genoten.
Maar tosti zoals jij weer vandaag () gaat ff niet door voor me
![]()
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Ben ik goed geinformeerd dat Schiedam ouder is dan Rotterdam?
dan kunnen bijgelovige Rotterdammers dus b.v. een dagje Schiedam ervan makenquote:
Nee dat niet. In reformwinkels betaal je gewoon teveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
3 euro 90...![]()
da was een flink stuk dan...
![]()
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.
sounds like a fun trip, doe je mee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Causa het volgende:
[..]
dan kunnen bijgelovige Rotterdammers dus b.v. een dagje Schiedam ervan maken![]()
Vergeleken met Istanbul is Rotterdam een zonnepitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vergeleken bij Rotterdam is het een dorp.
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met Istanbul is Rotterdam een zonnepit
Kwam in me op omdat er volgens mij al de oudste molen staat. Of het was de hoogste, of de oudste hoge, hoedan ook, blijft te vaag verbanden zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Schiedam heeft wel eerder stadsrechten gekregen.
Rdam heeft wel charmesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.
Over een paar jaartjes zijn de steden wel aan elkaar gegroeitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
True, echte steden heeft Nederland geen kaas van gegeten.
Dat zijn de steden in deze regio al.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes zijn de steden wel aan elkaar gegroeit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |