Leuk, kom je doen? Koffie drinkenquote:
Als ik je adres had en/of je telefoonnummerquote:
[fokschaap]quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Nog een half jaartje ofzo... Dan ga ik eindelijk in een echte stad wonen.
Reyaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Reya het volgende:
Doffy![]()
Binnenkort weer eens een darkroom-date?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
De kans dat er een Liesje hamster komt is trouwen wel heel groot nu
Heel veel plezier!!!!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo mn spullen eens pakken en in mn tas proppenik neem niet de fucking grote weekendtas mee
dan slapen en morgen vroeg op en douchen en dan de bus in
![]()
Tot vrijdag of als ik vrijdag de hele dag brak ben tot zaterdag![]()
![]()
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.quote:
Ohw?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.Heb maar een tweetal mueslirepen genomen.
Kun je niet iets bestellen in Rotterdam? En dan zeggen dat ze het in Leeuwarden moeten afleverenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.Heb maar een tweetal mueslirepen genomen.
Drie uur is me iets te lang eik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
Kun je niet iets bestellen in Rotterdam? En dan zeggen dat ze het in Leeuwarden moeten afleveren
Het zou mij een eer zijnquote:
Eindelijk. Gebeurt er nog eens wat in mijn saaie leventjequote:Morgen vergaat de wereld spontaan.
quote:Weltrusten.
Suiker?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.Ik heb alleen nog brood en eieren. Wentelteefjes zou nog kunnen...
Trustequote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mag ik je hand vansthouden?.
Morgen vergaat de wereld spontaan. Weltrusten
.
Het spul gewoon flink stijf kloppen, in taartvormpje doen en bakken tot t mooi bruin is. Lekkerquote:
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het spul gewoon flink stijf kloppen, in taartvormpje doen en bakken tot t mooi bruin is. Lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |