Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ja. Mijn topic, wat doe je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef Light het volgende:
Hmm... ik kom posten in het topic, is het topic meteen vol
Nou, dat is gelukt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik gaf je de kans een nieuw topic te openen
Ik heb gewoon een flinke beurt nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Een stevige knuffel dan?
Of gaat je voorkeur uit naar?
Ojaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef livEliveD het volgende:
Trin, foutje, mop niet bij meWordt morgen
![]()
Sorry![]()
een Actionradio/fok-meetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:28 schreef -Trinity- het volgende:
Meet? Met wie? En zo laat nog?
Môge allemaal.
Beetje leuke mensen dus wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
een Actionradio/fok-meet
duurde maar tot 1 uur ofzo, maar we zijn nog ff ergens ander heen geweest
ja hoorquote:
Mooi. Maar waarom zou je iemand uit z'n bed bellen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef qu63 het volgende:
ja hoor
Daarna nog om half 3 iemand hier in de buurt uit zn bed gebeld
Ook een fokker
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:17 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond weer draaien, met nieuwe plaatjes \o/.
Je kan me wel gewoon bellen, maar het zal ietwat herrie-ig zijn (na 9en), en M. zal ernaast staan. Vanmiddag ben ik gewoon thuisquote:
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkmanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
Je kan me wel gewoon bellen, maar het zal ietwat herrie-ig zijn (na 9en), en M. zal ernaast staan. Vanmiddag ben ik gewoon thuis.
...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:42 schreef livEliveD het volgende:
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkman![]()
Een walkmanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkman![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:07 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij hebben we deze TT al eens gehad.
Toch niet voor het WK?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Net een minimeet gehad met Alicey.
Deze ga ik echt wel kopen.
Hij zuigt prima.quote:
Hij heb toch geen huisdieren, dus die herrie maakt dan ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij zuigt prima.Hij maakt tevens een enorme teringherrie, maar voor dertig euro moet je ook niet te veel verwachten.
Nee, gewoon. Dan kan die lelijke TV de deur uit. Kan er dan zelfs mee opnemen. Vind ik niet duur, een TV-kaart én 'DVD-recorder' voor honderd euro.quote:
Hij heb?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heb toch geen huisdieren, dus die herrie maakt dan ook niet zoveel uit.
Als dat er ook nog allemaal in zit zeker geen geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, gewoon. Dan kan die lelijke TV de deur uit. Kan er dan zelfs mee opnemen. Vind ik niet duur, een TV-kaart én 'DVD-recorder' voor honderd euro.
Idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat er ook nog allemaal in zit zeker geen geld.
Technologische vooruitgang.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Kwaliteit is dan ook nog veel beter dan op die ouwe TV van mij.
Swetsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt hier weinig hoogdravends gepost lees ik maar weer
Ik heb de onhebbelijke eigenschap alles te willen lezen. Dat is een van de redenen dat ik een aantal fora uit de AT heb geslooptquote:
Ahquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de onhebbelijke eigenschap alles te willen lezen. Dat is een van de redenen dat ik een aantal fora uit de AT heb gesloopt
Ik denk dinsdag, pinksterenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
De platen worden pas maandag geleverd. @##^$$ TPG.
vanaaf niet draaien dus?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
De platen worden pas maandag geleverd. @##^$$ TPG.
okquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Naar mn kamer, in bed tv kijken
Sorry, de TT is slechts als compensatie voor afwezigheid daarvan in mijn leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt hier weinig hoogdravends gepost lees ik maar weer
Je bent vorige week wel snel vergeten, zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, de TT is slechts als compensatie voor afwezigheid daarvan in mijn leven.
Ik heb veel meer nodig dan dat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent vorige week wel snel vergeten, zeg![]()
Ah, 'zo' is geen antwoord op de vraag 'hoe' maar op de vraag 'wanneer'.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, de TT is slechts als compensatie voor afwezigheid daarvan in mijn leven.
Is mijn account niet eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Light het volgende:
Het blijft lastig, meerdere accounts.
hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef heiden6 het volgende:
~
Huh?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, 'zo' is geen antwoord op de vraag 'hoe' maar op de vraag 'wanneer'.
Had ik het toch verkeerd begrepen
Mneenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:14 schreef qu63 het volgende:
vanaaf niet draaien dus?
lekker!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mneen. Maybe later weer
.
Slapen. Morgen kapper en steengrillen/gourmetten hiero
.
Hoe doe je dat?quote:
ah zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
- Dat doe je zo.
Hoe laat kom je?
- Ik kom zo.
Twee betekenissen van het woord 'zo'
Ahahahaha op zo'n tweewieler.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
- Dat doe je zo.
Hoe laat kom je?
- Ik kom zo.
Twee betekenissen van het woord 'zo'
bank?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Light het volgende:
Zijn er trouwens meer woorden in de Nederlandse taal met ten minste zoveel betekenissen als letters?
fonetisch...:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Light het volgende:
Zijn er trouwens meer woorden in de Nederlandse taal met ten minste zoveel betekenissen als letters?
Weet je 4 betekenissen van het woord bank? ik kom niet verder dan 3 waarvan de derde eigenlijk al valsspelen is.quote:
Een meubel, een financiele instelling/opslaginstelling, een zooi zand, en mist zijn er al vier.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je 4 betekenissen van het woord bank? ik kom niet verder dan 3 waarvan de derde eigenlijk al valsspelen is.
gedroogd gras is toch 'hooi'?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
fonetisch...:
Hoi
in de betekenins van 'Hallo', 'Dag' en 'gedroogd gras'
1 zitmeubel voor twee of meer personenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je 4 betekenissen van het woord bank? ik kom niet verder dan 3 waarvan de derde eigenlijk al valsspelen is.
Geerts!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
gedroogd gras is toch 'hooi'?
Ik hang weer de taalpurist uit
maar dan zeg je een 'mistbank' en niet gewoon 'bank' als je refereert naar mist, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een meubel, een financiele instelling/opslaginstelling, een zooi zand, en mist zijn er al vier.
Ik las bij 3 eerst geldverslindende instelling.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 zitmeubel voor twee of meer personen
2 instelling waar men geld tegen rente kan uitzetten, die kredieten verleent, valutahandel bedrijft enz. => bankiershuis, bankinstelling
3 gebouw waarin een geldverlenende instelling gevestigd is
4 min of meer afgeplatte verhevenheid van de bodem onder water
5 harde aardlaag
6 donkere laag of streep van wolken aan de horizon => wolkenbank
Doorgaans niet nee, maar ik zou me zo weer wel kunnen voorstellen dat je een zin gebruikt als "Er zijn meerdere banken in het land".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
maar dan zeg je een 'mistbank' en niet gewoon 'bank' als je refereert naar mist, toch?
dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik las bij 3 eerst geldverslindende instelling.
nog steeds Leiden?quote:
huizen--> plaatsnaamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef Geartsjuh het volgende:
huis (het ~, huizen)
1 apart gebouw dat als woning, winkel of kantoor gebruikt wordt
2 geslacht
3 firma
4 omhulsel
zand vind ik valsspelen, want je hebt het vaak over een zandbank wanneer er zich iets op neervleit. Zoals op een zitbankquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een meubel, een financiele instelling/opslaginstelling, een zooi zand, en mist zijn er al vier.
true, true.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doorgaans niet nee, maar ik zou me zo weer wel kunnen voorstellen dat je een zin gebruikt als "Er zijn meerdere banken in het land".
Goedquote:Hoe is het met je?
fonetisch was geen hint?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
gedroogd gras is toch 'hooi'?
Ik hang weer de taalpurist uit
True, je zou het ook als een opslag van materie kunnen zien idd..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zand vind ik valsspelen, want je hebt het vaak over een zandbank wanneer er zich iets op neervleit. Zoals op een zitbank
H'sumse Meentquote:
Met mij gaat het ook vrij goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Goed. Voel me weer wat blijer dan voorheen. Hoe is het met jou?
Dat laatste is ook fonetisch gewoon hooi. Dus nee, die telt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
fonetisch...:
Hoi
in de betekenins van 'Hallo', 'Dag' en 'gedroogd gras'
Banken (die financiele instellingen) maken juist miljoenen miljardenwinsten. Dat verslinden valt dus nog wel meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik las bij 3 eerst geldverslindende instelling.
jiji ook?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoewel ik lees dat je een sekstekort hebt.
Ja, nderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoewel ik lees dat je een sekstekort hebt.
Als je kijkt naar de inrichting van hun panden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Banken (die financiele instellingen) maken juist miljoenen miljardenwinsten. Dat verslinden valt dus nog wel mee
quote:
Een kaartspelletjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan kunnen we ondertussen onze tijd besteden met het verzinnen van woorden waarvan zij evenveel betekenissen als letters hebben:
ezel (de ~ (m.), ~s)
1 eenhoevig hoefdier uit het geslacht van de paarden, met lange oren en een slechts aan de punt behaarde staart => grauwtje
2 domoor => sufferd
3 toestel dat iets moet dragen => schildersezel
4 .. ?
Sjit, ik mis nog een betekenis
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga hier maar wijselijk niet op in
Ja. als ze dat geld eens als rente aan mij betalen, dat vind ik een beter planquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de inrichting van hun panden.
Ik werk dus echt niet op 2e pinksterdag hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je maandag ook werken? Ik kan wel gezellig langskomen
Dan kan ik helemaal gezellig langs komenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik werk dus echt niet op 2e pinksterdag he.
Heb maandag al wat anders staan. Sollyquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan kan ik helemaal gezellig langs komen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb maandag al wat anders staan. Solly.
quote:Trouwens lief dat je mijn verjaardag niet vergeten was.
Heb het een beetje druk op dit momentquote:
is goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb het een beetje druk op dit moment. Ander keertje?
nuttigquote:Trouwens ga ik nog even wat nuttigs doen op deze zaterdagavond. Laters!![]()
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Geartsjuh het volgende:
vrij1 (de ~ (m.))
1 vrijloop
vrij2 (bn.)
1 over zichzelf naar goeddunken kunnende beschikken, niet gevangen, onderworpen of bezet => independent; <=> gevangen
2 door niets beperkt, gebonden of belemmerd => onverlet, perkeloos, ruim; <=> onvrij
3 beschikbaar
4 niet hoevende te werken of niet naar school hoevend => vrijaf
5 gratis
6 niet vallend onder of beperkt door een bepaald gezag, jurisdictie
7 vrijmoedig
8 [Belg.] (van onderwijs) niet van de overheid uitgaand, niet openbaar
vrij3 (bw.)
1 tamelijk => nogal
-vrij (bn.)
1 zonder het door het eerste lid genoemde
2 bestand tegen wat het eerste lid noemt
Sorry, kon het niet laten.
Doeg!
Hoe durf jij 'Harmless' onder je nick te zettenquote:
Gewoon, omdat het meestal zo isquote:Op zondag 4 juni 2006 12:20 schreef livEliveD het volgende:
Hoe durf jij 'Harmless' onder je nick te zetten![]()
![]()
Ik ga morgen squasen sinds lange tijd, ik ga doodDinsdag loop ik erbij alsof ik SM heb gehad
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Gewoon, omdat het meestal zo is.
Hahahaha. Ik ga morgen weer hardlopen, heb net krachttraining gedaan. Ik merk wel dat ik sterker word, en ik begin al spieren te zien enzo. Ik wil het wel gematigd houden.
Mijn gewicht blijft schommelen, maar ik ben wel zekerder over mezelf en heb het idee dat mijn buik wat platter is ^^.
Gelukkig welquote:
Ik wil wel kleine Anne blijven, en niet spierbundel Annequote:Op zondag 4 juni 2006 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Gelukkig wel![]()
Zo'n anabolen chick is niet helemaal mijn dingWel handig als je moet verhuizen.
Ik wou eik voor me cursus wat lezen maar even online komen is best wel een idee. Momentquote:Op zondag 4 juni 2006 13:03 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil wel kleine Anne blijven, en niet spierbundel Anne.
Waarom ben je niet onlijn?
Leukquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Uiteraard wil Qu na-foto's van m'n haar nu het is geknipt en ge-highlight, dus bij deze:
[afbeelding]
Brakke webcamfoto's, en de highlights zijn donkerblond dus die zie je niet zo goed. Maar het principe is wel duidelijk denk ik.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Amy is doodnu is Doffy alleen over, Doffy keek al vanuit zijn kooi richting die van Amy dus ik dacht al dat er iets was dus ik doe het huisje van Amy open en toen lag ze daar dood op haar rugje, heel zielig gezicht
![]()
Je lijkt zo veel ouder.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Uiteraard wil Qu na-foto's van m'n haar nu het is geknipt en ge-highlight, dus bij deze:
[afbeelding]
Brakke webcamfoto's, en de highlights zijn donkerblond dus die zie je niet zo goed. Maar het principe is wel duidelijk denk ik.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu krijgt Doffy alle aandacht, misschien dat ik een nieuwe haal en die Liesje noem![]()
Oeh, lekker wijfquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu krijgt Doffy alle aandacht, misschien dat ik een nieuwe haal en die Liesje noem![]()
Ej nicequote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Hmmm, goed geluktquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
pas op je haar hequote:
quote:
quote:
quote:
Haaai lieverdsquote:
Niet meer dan dat ze heir gepost hebben..quote:Op maandag 5 juni 2006 10:46 schreef livEliveD het volgende:
Iemand nog iets van Miss_Sly en de gras-eter van Fok geheurd?
Ik vond het stukje waarin die gast met de bril iedereen neerschiet geniaal, vooral hoe ze de beelden afwisselden. Maar voor de rest snapte ik er ook weinig van idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag gisteren de film Revolver van Guy Ritchie. Wel weer de sfeer uit Lock Stock & Two smoking Barrels en Snatch maar voor de rest een onbegrijpelijke film met een enorm kut laatste kwartier. Jammer
Die kerel is fantastischquote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vond het stukje waarin die gast met de bril iedereen neerschiet geniaal, vooral hoe ze de beelden afwisselden. Maar voor de rest snapte ik er ook weinig van idd.
Mja. Echt heel koelbloedig van "Kom, laat ik eens het hele huis uitmoorden." en dan achteraf je bril schoonmaken enzo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die kerel is fantastischGeweldig hoe ie kijkt
Pennequote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef -Trinity- het volgende:
Mja. Echt heel koelbloedig van "Kom, laat ik eens het hele huis uitmoorden." en dan achteraf je bril schoonmaken enzo.
Vanmiddag linzenvlaai. En vanavond Penne met tomatenroomsaus
.
Leuk, kom je doen? Koffie drinkenquote:
Als ik je adres had en/of je telefoonnummerquote:
[fokschaap]quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Nog een half jaartje ofzo... Dan ga ik eindelijk in een echte stad wonen.
Reyaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Reya het volgende:
Doffy![]()
Binnenkort weer eens een darkroom-date?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
De kans dat er een Liesje hamster komt is trouwen wel heel groot nu
Heel veel plezier!!!!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo mn spullen eens pakken en in mn tas proppenik neem niet de fucking grote weekendtas mee
dan slapen en morgen vroeg op en douchen en dan de bus in
![]()
Tot vrijdag of als ik vrijdag de hele dag brak ben tot zaterdag![]()
![]()
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.quote:
Ohw?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.Heb maar een tweetal mueslirepen genomen.
Kun je niet iets bestellen in Rotterdam? En dan zeggen dat ze het in Leeuwarden moeten afleverenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eens gemeld dat dat in Leeuwarden geen optie is na 22:00.Heb maar een tweetal mueslirepen genomen.
Drie uur is me iets te lang eik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
Kun je niet iets bestellen in Rotterdam? En dan zeggen dat ze het in Leeuwarden moeten afleveren
Het zou mij een eer zijnquote:
Eindelijk. Gebeurt er nog eens wat in mijn saaie leventjequote:Morgen vergaat de wereld spontaan.
quote:Weltrusten.
Suiker?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.Ik heb alleen nog brood en eieren. Wentelteefjes zou nog kunnen...
Trustequote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mag ik je hand vansthouden?.
Morgen vergaat de wereld spontaan. Weltrusten
.
Het spul gewoon flink stijf kloppen, in taartvormpje doen en bakken tot t mooi bruin is. Lekkerquote:
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het spul gewoon flink stijf kloppen, in taartvormpje doen en bakken tot t mooi bruin is. Lekker
Leeuwarden he... arm deel van Nederlandquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.
Morgen weer vroeg aan de slag zekerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.
Nieuwe aardappelen, vers geoogst van de eigen grond? Ja, dat kent men niet in de randstad.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Doffy het volgende:
Daar kan je nog steeds iedere avond in bijna ieder huis de Aardappeleters schilderen
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Light het volgende:
[..]
Nieuwe aardappelen, vers geoogst van de eigen grond? Ja, dat kent men niet in de randstad.
Sinds wanneer hoort West-Friesland bij de randstad?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kom uit West-Friesland, en daar aten wij regelmatig de Opperdoese Ronde![]()
jij gaat ook al?quote:
Ik ben duidelijk jarigquote:
Het zou pas opzienbarend zijn geweest als je wakker zou zijn geworden om 06:66.quote:
Dan had ik in ieder geval zeker geweten dat ik nog aan het dromen was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het zou pas opzienbarend zijn geweest als je wakker zou zijn geworden om 06:66.
Bah, dat is erg vervelend.quote:Goedemorgen.Ik heb de laatste tijd steeds van die heftige dromen en dan word ik enigszins depri wakker.
Het teken van het beest!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had ik in ieder geval zeker geweten dat ik nog aan het dromen was.Misschien werd ik wel wakker om 06:06:06. Er zitten geen seconden op mijn mobiel.
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.quote:
Ik zag trouwens dat je in me fotoboek had gekekenquote:
Niet gestoeid met Doffy?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.
Nee gisteren niet. Misschien morgen weerquote:
Vandaag gingen ze over oorlog, zangles en een Hare Krishna.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bah, dat is erg vervelend.Weet je wel waar die dromen over gaan, of word je alleen depri wakker?
Ik heb gisteren fotoboeken zitten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je in me fotoboek had gekeken
Misschien ben je wel gedrogeerd..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.
Weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag gingen ze over oorlog, zangles en een Hare Krishna.Het was niet per se een heel nare droom, maar ik werd toch met een onbestemd naar gevoel wakker.
Ok ok, ik kan niet uisluiten dat er echt niks is gebeurdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
Misschien ben je wel gedrogeerd..
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gevoel dat er iets voorspellends in zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |