Hoe durf jij 'Harmless' onder je nick te zettenquote:
Gewoon, omdat het meestal zo isquote:Op zondag 4 juni 2006 12:20 schreef livEliveD het volgende:
Hoe durf jij 'Harmless' onder je nick te zetten![]()
![]()
Ik ga morgen squasen sinds lange tijd, ik ga doodDinsdag loop ik erbij alsof ik SM heb gehad
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
Gewoon, omdat het meestal zo is.
Hahahaha. Ik ga morgen weer hardlopen, heb net krachttraining gedaan. Ik merk wel dat ik sterker word, en ik begin al spieren te zien enzo. Ik wil het wel gematigd houden.
Mijn gewicht blijft schommelen, maar ik ben wel zekerder over mezelf en heb het idee dat mijn buik wat platter is ^^.
Gelukkig welquote:
Ik wil wel kleine Anne blijven, en niet spierbundel Annequote:Op zondag 4 juni 2006 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Gelukkig wel![]()
Zo'n anabolen chick is niet helemaal mijn dingWel handig als je moet verhuizen.
Ik wou eik voor me cursus wat lezen maar even online komen is best wel een idee. Momentquote:Op zondag 4 juni 2006 13:03 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil wel kleine Anne blijven, en niet spierbundel Anne.
Waarom ben je niet onlijn?
Leukquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Uiteraard wil Qu na-foto's van m'n haar nu het is geknipt en ge-highlight, dus bij deze:
[afbeelding]
Brakke webcamfoto's, en de highlights zijn donkerblond dus die zie je niet zo goed. Maar het principe is wel duidelijk denk ik.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Amy is doodnu is Doffy alleen over, Doffy keek al vanuit zijn kooi richting die van Amy dus ik dacht al dat er iets was dus ik doe het huisje van Amy open en toen lag ze daar dood op haar rugje, heel zielig gezicht
![]()
Je lijkt zo veel ouder.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Uiteraard wil Qu na-foto's van m'n haar nu het is geknipt en ge-highlight, dus bij deze:
[afbeelding]
Brakke webcamfoto's, en de highlights zijn donkerblond dus die zie je niet zo goed. Maar het principe is wel duidelijk denk ik.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu krijgt Doffy alle aandacht, misschien dat ik een nieuwe haal en die Liesje noem![]()
Oeh, lekker wijfquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu krijgt Doffy alle aandacht, misschien dat ik een nieuwe haal en die Liesje noem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |