en dat heb ik verzonnen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Egocentrisme is weer helemaal hip deze zomer.
Moet het eerst zomer worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Egocentrisme is weer helemaal hip deze zomer.
dat ík het heb verzonnen, jij volgt mijn denkbeelden dusquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:05 schreef Alicey het volgende:
qu gaat de nieuwe profeet worden, ik zie het nu al!
Mooi, dan heeft qu meteen werk te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:12 schreef Reya het volgende:
Maar de aarde was verdorven voor Gods aangezicht; en de aarde was vervuld met wrevel.
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft qu meteen werk te doen.
Als de drukte aanhoudt heb ik daar geen tijd voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:57 schreef livEliveD het volgende:
Als de drukte aanhoud kan ik je wel een lekker dagje Sanadome aanraden om even af te koelen (bv met mij, maar das optioneel hoor)
![]()
Maak dan tijd voor jezelf vrij, mutsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als de drukte aanhoudt heb ik daar geen tijd voor.
zeg dan niet overal ja opquote:
Suc6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik geen ja op zeg maar die me overkomen. Overmacht.
Werken.
Nee, we blijven ergens telkens 2/3 nachten en dan gaan we verder. Reizen met de bus gaat hier echt heel gemakkelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef Alicey het volgende:
Reizen jullie nu iedere dag verder?
We hebben wel min of meer vantevoren bekeken waar we heen wilden, maar per keer bekeken wat we nu gingen doen en wilden gaan zien. maar uiteindeiljk komt de route wel ongeveer overheen met zoals we hadden bedacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Staat al vast waar jullie heen reizen, of kijken jullie steeds opnieuw?
Dubbel goed dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben wel min of meer vantevoren bekeken waar we heen wilden, maar per keer bekeken wat we nu gingen doen en wilden gaan zien. maar uiteindeiljk komt de route wel ongeveer overheen met zoals we hadden bedacht.
Staat veel in iddquote:En de Lonely Planet is fantastischbijna een bijbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |