Een nieuw deel openen
Vorige delen
je hebt Wiskunde en wiskunde hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kul. Wiskunde leer je niet louter om toe te passen; je leert er een manier van denken mee. Iedereen kan die denkwijze gebruiken.
Mja, normaal ga ik heel vroeg naar bed, en nu neem ike me steeds voor vroeg m'n bed in te gaan, maarrrr er komt steeds iets tussen. Vrienden die aandacht willen, en waar ik graag mee klets enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:23 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Trinity
Slaap je zo weinig? zo druk in de avonduren?
Wel apart, een opening in de avond. Op zich klinkt het wel gezellig. In mijn dorp wordt altijd alles 's morgens geopend. Ga je niet omdat je vroeg wilt slapen of omdat je geen zin hebt?
(oh oow, helemaal geen beleg meer in huis.. het nadeel van vrijdag is dat (koel)kast leeg raakt)
Als de drukte aanhoud kan ik je wel een lekker dagje Sanadome aanraden om even af te koelen (bv met mij, maar das optioneel hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, normaal ga ik heel vroeg naar bed, en nu neem ike me steeds voor vroeg m'n bed in te gaan, maarrrr er komt steeds iets tussen. Vrienden die aandacht willen, en waar ik graag mee klets enzo.
De officiële opening van de nieuwe apotheek hè, is een soort feestje. En ik moet vanavond voor ze werken, dus dan zou ik daarna het liefst rustig bij mams eten en uitrusten ipv bieren met collega's die ik niet zo goed ken en waar ik nooit echt een goed gesprek mee voer...
Haaaaai, welke studie deed jij ook weer? Sorry, me geheugen laat me in de steekquote:
Waar ga jij altijd naar de exotische films (als in low budget films hehquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:18 schreef Doffy het volgende:
Moet ik nu helemaal wakker worden om dit topic te sticky'en?
Haaaai pumpkin, hoest ermee?quote:
Mjah, ken het gevoelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:12 schreef livEliveD het volgende:
Veel mensen om me heen raken wel ineens zwanger, das beetje wennen.
quote:
Wij hebben dan ook nog niet gemeetquote:
ik doe mijn tosti zo maar eens in het apparaatje...goed wakker wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:17 schreef Causa het volgende:
Frutsel!!
Dat is ook zo! ik kan nog altijd tosti maken nu m'n beleg op is
was al bang dat ik de heledag taart moest eten
quote:
btw, alle gekheid op een stokje..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik doe mijn tosti zo maar eens in het apparaatje...goed wakker worden![]()
Mjah niet echt elke dag... als ik 's ochtends een boterham met kaas (of kaas+ham) meeneem naar me werk dan leg ik hem af en toe in het apparaat... Thuis eet ik het niet.... denk dus drie keer in de weke op me werk ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:22 schreef Causa het volgende:
[..]
btw, alle gekheid op een stokje..
Eet je elke dag tosti? en wat voor tosti eet je eigenlijk? kaas? ham-kaas? met mosterd? komkommer, tomaat erbij?
-'k verzin maar ff wat-
Lekker johquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah niet echt elke dag... als ik 's ochtends een boterham met kaas (of kaas+ham) meeneem naar me werk dan leg ik hem af en toe in het apparaat... Thuis eet ik het niet.... denk dus drie keer in de weke op me werk ofzo![]()
Hoe eenvoudiger hoe beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:28 schreef Frutsel het volgende:
dus niets speciaals ofzo... gewoon 'opwarmen'
volgens mij hadden we het idee allebei eens op dezelfde dag..dus beetje 'eer' gaat ook naar jouquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Lekker johDe halve week tosti!
Momenteel zit ik ook wel z'on beetje op zoveel. Bracht jij me nou op dat idee? Volgens mij wel. Jij hebt ook goede ideeen evengoed![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het idee allebei eens op dezelfde dag..dus beetje 'eer' gaat ook naar jou![]()
![]()
lekkerquote:Ahh..nog 3 en een half uurtje en dan weekend![]()
goed werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:42 schreef Frutsel het volgende:
mjah, normaliter tot 14.00 uur, maar heb 2 uur gesnipperd...
Hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Mijn collega: Heeej heb je een nieuwe spijkerbroek aan
Ik:" Jaa, wat leuk dat je dat kan zien!, dat je d'r op let"
Zij :" Ja, ik let altijd heel erg op kleren bij een ander, wat iemand aan heeft"
Ik: " Oh...deze broek draag ik al sinds woensdag en je ziet het dus nu pas,.. goh wat let je d'r op
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |