Geeft niets, ben ik alvast goed ingeolied.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk het laatste van allemaal, woon misschien wel verste weg..![]()
Hij is mn exverloofdequote:
Kom je er gewoon bij!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is mn exverloofdeen dan gaat ie nu al met Alicey vunzen dat kan ik toch emotioneel niet aan
![]()
wel alle gaatjes en hoekjes olieën hoor... kom niet voor klein beetje oliequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, ben ik alvast goed ingeolied.
Ik zal de boodschap doorgeven aan je voorgangers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel alle gaatjes en hoekjes olieën hoor... kom niet voor klein beetje olie![]()
ok.. goed plan.. heb dorstquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal de boodschap doorgeven aan je voorgangers.
Is dit nu dubbelzinnig bedoeld en snap ik het niet helemaal, of bedoel je gewoon dat je iets drinkbaars nodig hebt om je lichaam van vocht te voorzien?quote:
dubbelzinnig... maar ik moest me inhoudenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dit nu dubbelzinnig bedoeld en snap ik het niet helemaal, of bedoel je gewoon dat je iets drinkbaars nodig hebt om je lichaam van vocht te voorzien?
Oeeh! Je had nog meer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dubbelzinnig... maar ik moest me inhouden![]()
Tegen de tijd dat ik er ben, met de files van het pinksterweekende is het vast 'over'...quote:
over? Gaan we toch gewoon opnieuw?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, met de files van het pinksterweekende is het vast 'over'...![]()
en ik krijg een eter om 17.00 uur...![]()
Ik kom jullie halenquote:
Alicey!quote:
Wat Qu63 Zegtquote:
en dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Thuis.
Spullen inpakken, hond wegbrengen, naar R'dam.
Ik wil hierbij even duidelijk vermelden dat ik géén deel uitmaak van de door Alicey geplande orgie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Issi gaat naar Rotterdam om genomen te worden. Kom jij ook naar Rotterdam om te nemen?
Nee, je denkt altijd alleen maar aan jezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil hierbij even duidelijk vermelden dat ik géén deel uitmaak van de door Alicey geplande orgie.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je denkt altijd alleen maar aan jezelf.
neem jij mij dan ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Issi gaat naar Rotterdam om genomen te worden. Kom jij ook naar Rotterdam om te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |