Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ja. Mijn topic, wat doe je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef Light het volgende:
Hmm... ik kom posten in het topic, is het topic meteen vol
Nou, dat is gelukt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik gaf je de kans een nieuw topic te openen
Ik heb gewoon een flinke beurt nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Een stevige knuffel dan?
Of gaat je voorkeur uit naar?
Ojaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef livEliveD het volgende:
Trin, foutje, mop niet bij meWordt morgen
![]()
Sorry![]()
een Actionradio/fok-meetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:28 schreef -Trinity- het volgende:
Meet? Met wie? En zo laat nog?
Môge allemaal.
Beetje leuke mensen dus wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
een Actionradio/fok-meet
duurde maar tot 1 uur ofzo, maar we zijn nog ff ergens ander heen geweest
ja hoorquote:
Mooi. Maar waarom zou je iemand uit z'n bed bellen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef qu63 het volgende:
ja hoor
Daarna nog om half 3 iemand hier in de buurt uit zn bed gebeld
Ook een fokker
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:17 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond weer draaien, met nieuwe plaatjes \o/.
Je kan me wel gewoon bellen, maar het zal ietwat herrie-ig zijn (na 9en), en M. zal ernaast staan. Vanmiddag ben ik gewoon thuisquote:
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkmanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
Je kan me wel gewoon bellen, maar het zal ietwat herrie-ig zijn (na 9en), en M. zal ernaast staan. Vanmiddag ben ik gewoon thuis.
...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:42 schreef livEliveD het volgende:
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkman![]()
Een walkmanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In mijn tijd was iedereen tevreden met een simpele walkman![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:07 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij hebben we deze TT al eens gehad.
Toch niet voor het WK?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Net een minimeet gehad met Alicey.
Deze ga ik echt wel kopen.
Hij zuigt prima.quote:
Hij heb toch geen huisdieren, dus die herrie maakt dan ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij zuigt prima.Hij maakt tevens een enorme teringherrie, maar voor dertig euro moet je ook niet te veel verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |