Leeuwarden he... arm deel van Nederlandquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.
Morgen weer vroeg aan de slag zekerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is er nu alleen te laat voor. Bedtijd.
Nieuwe aardappelen, vers geoogst van de eigen grond? Ja, dat kent men niet in de randstad.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Doffy het volgende:
Daar kan je nog steeds iedere avond in bijna ieder huis de Aardappeleters schilderen
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Light het volgende:
[..]
Nieuwe aardappelen, vers geoogst van de eigen grond? Ja, dat kent men niet in de randstad.
Sinds wanneer hoort West-Friesland bij de randstad?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kom uit West-Friesland, en daar aten wij regelmatig de Opperdoese Ronde![]()
jij gaat ook al?quote:
Ik ben duidelijk jarigquote:
Het zou pas opzienbarend zijn geweest als je wakker zou zijn geworden om 06:66.quote:
Dan had ik in ieder geval zeker geweten dat ik nog aan het dromen was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het zou pas opzienbarend zijn geweest als je wakker zou zijn geworden om 06:66.
Bah, dat is erg vervelend.quote:Goedemorgen.Ik heb de laatste tijd steeds van die heftige dromen en dan word ik enigszins depri wakker.
Het teken van het beest!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had ik in ieder geval zeker geweten dat ik nog aan het dromen was.Misschien werd ik wel wakker om 06:06:06. Er zitten geen seconden op mijn mobiel.
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.quote:
Ik zag trouwens dat je in me fotoboek had gekekenquote:
Niet gestoeid met Doffy?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.
Nee gisteren niet. Misschien morgen weerquote:
Vandaag gingen ze over oorlog, zangles en een Hare Krishna.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bah, dat is erg vervelend.Weet je wel waar die dromen over gaan, of word je alleen depri wakker?
Ik heb gisteren fotoboeken zitten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je in me fotoboek had gekeken
Misschien ben je wel gedrogeerd..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets anders kan het niet wezen, deze keer althans.
Weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag gingen ze over oorlog, zangles en een Hare Krishna.Het was niet per se een heel nare droom, maar ik werd toch met een onbestemd naar gevoel wakker.
Ok ok, ik kan niet uisluiten dat er echt niks is gebeurdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
Misschien ben je wel gedrogeerd..
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gevoel dat er iets voorspellends in zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |