goedemorgen Aliceyquote:
Ja zelf zaaien enzo. Maar een kasje.. Was het maar waarquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:39 schreef Frutsel het volgende:
Tis idd een mooi plantje...en die kweek je zelf Causa? Heb je een kas thuis?
goedemorgen Ququote:
Anders had ik er wel een paar van je willen kopen als je er veel kweektquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja zelf zaaien enzo. Maar een kasje.. Was het maar waar![]()
zie je de PI's dan nietquote:
Dat ken ik!quote:
en waarom vraag je dat niet aan mijquote:
Sorry, heb hoofdpijnquote:
Die tijd heb ik gehadquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zult ook nooit een keer "Vooruit, ik zal het proberen" eruit gooien he?
Alles, behalve het feit dat ik nog niet wist dat mannen leuker zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, zo zie je maar weer.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alles, behalve het feit dat ik nog niet wist dat mannen leuker zijn
link?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
lionsguy18 kan volgens mij wel een flinke beurt gebruiken, maar het is nogal flauw om dat over een niet-lfc'er te zeggen hier.
nog steeds?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Alicey het volgende:
Doffelepof!
Vraag maar aan mij, ik ben er wel aan toe!
Mkayquote:
was het leuk?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Causa het volgende:
Terug van de kweekkroonverjaardagsparty. De eerste van 'de kinderen' nu veertiger
Daar wil ik dan geen geld voor hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Anders had ik er wel een paar van je willen kopen als je er veel kweekt![]()
Dag Causie, veel plezier op de kweekverjaardag![]()
Was wel gezellie ja. "mooi anzitte" zeggen we hier danquote:
goedemiddagquote:
Hier zeggen ze gewoon "fijn"quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Was wel gezellie ja. "mooi anzitte" zeggen we hier dan![]()
Zolang het maar positief is, want dat is altijd meegenomen met een feestjequote:
dat is toch ook de bedoeling van een feestje?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:10 schreef Causa het volgende:
[..]
Zolang het maar positief is, want dat is altijd meegenomen met een feestje
preciselyquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is toch ook de bedoeling van een feestje?
Ook uit de oude doos.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:18 schreef Causa het volgende:
Ook dat is een leuke icon Alicey. misschien ook uit de oude doos of slinternieuw?
Hmmm, apart...in Deventer kende ik veel mensen, maar hier ga ik vrij anoniem door het levenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Door een stadsgenoot van je bedoel ik.
Hij kent je bij naam.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, apart...in Deventer kende ik veel mensen, maar hier ga ik vrij anoniem door het leven![]()
Skv?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat het iemand is die mij op een of andere manier via de universiteit kent![]()
En het leuke is nog dat ik toen niet eens sliep of moe was ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik zie het. Het zou natuurlijk kunnen, laatst was er ook iemand op het forum die me uit Deventer kende, en die ik ook nergens van dacht te kennen.
Overigens is deze slaap-Alicey wel vertederend
[afbeelding]
quote:
en ik dan?quote:
Weet je zeker dat je nu niet medelijden onterecht als houden van vertaald?quote:
Jij bent ook liefquote:
Jep. Je twijfelt toch niet aan mijn liefde hèquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Weet je zeker dat je nu niet medelijden onterecht als houden van vertaald?
Goed gekomen, en 'de sneeuwvalk' kan de kast weer in, nieuw hangmatleesvoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Causa het volgende:
Net bezorgd: doos vol ECI-boeken.
* Causa heeft een klaagtelefoontje te gaan
dat is idd meestal goed nieuwsquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef Causa het volgende:
[..]
Goed gekomen, en 'de sneeuwvalk' kan de kast weer in, nieuw hangmatleesvoer
bleek meteen dat m'n eci-contract is ontbonden
het is zo stilquote:
moet je meestal aangetekende moeite voor doen. Maar blijkbaar lukt het ook als je wanbetaaldquote:
100 euroquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef Causa het volgende:
[..]
moet je meestal aangetekende moeite voor doen. Maar blijkbaar lukt het ook als je wanbetaald
Hoewel je dan wel de 100 euro boete voor lief moet nemen. Ik was al niet meer zo gelukkig met ze. Voorheen kreeg je extra korting met tien jaar lidmaatschap. Was ik tien jaar lid, viel die korting wegMja en dan gaat het 1 keertje in 14 jaar mis met de betaling en dan gaat het zo dat je niet eens merkt dat je lidmaatschap is stopgezet.
![]()
't is rustig jaquote:
Ohhohh jokkebrokquote:
jah, plus de kosten van de boeken die je niet gekocht hebt , want in het contract staat dat je vier keer per jaar iets afneemt.quote:
hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet nu knoflookolijven. Ze zijn wel heel erg knoflook en ik vraag me af of ik morgen het uitademen misschien achterwege moet laten.
Oh, okee. Nou, ik kon ze niet allemaal op, dus ik bewaar de helft dan wel voor morgen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef Causa het volgende:
[..]
hoi![]()
m'n italiaanse zwager zegt: elke dag knoflook eten helpt tegen knoflooklucht![]()
spannendquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nu koken met alle andere spulletjes die ik bij de Turkse super heb gekocht.
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Wat onbekende dingen in een overnschaal gemikt.Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |