Geeft niets. Goede smaak is niet iedereen gegeven.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
Keane hoeft van mij niet zo...
Nee, die mensen staan nu op Pinkpop...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geeft niets. Goede smaak is niet iedereen gegeven.![]()
Maar ze zijn dan ook niet voor Keane gekomen want ze klinken niet enthousiast. Ze staan daar zeker voor Franz Ferdinand en RHCP.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, die mensen staan nu op Pinkpop...![]()
Daarom had ik er ook willen staan... Ik ben nog steeds onder de indruk van de line-up...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ze zijn dan ook niet voor Keane gekomen want ze klinken niet enthousiast. Ze staan daar zeker voor Franz Ferdinand en RHCP.
Dat moet nog blijken. Maar sowieso alleen van de maandag dan, want geen band gaat het optreden van Tool nog overtreffen.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Burdie het volgende:
Keane als hoogtepunt... nee, dat is Morrissey!.
En Franz Ferdinand uiteraard.
Ja, dat zei ik dus ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Burdie het volgende:
Keane als hoogtepunt... nee, dat is Morrissey!.
En Franz Ferdinand uiteraard.
Parachutes van Coldplay was ook niet opwindend maar wel het beste muziek in tijden. Omdat Keane niet opwindende muziek zou zijn, is het ook niet goed?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef jmac het volgende:
Keane is vast goed als je wil slapen, en muzikaal vast ook goed, maar niet echt opwindend.
Met beeld, deze: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/pinkpop-bb.aspquote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is die stream te vinden?
http://www.3voor12.nl/pinkpopquote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is die stream te vinden?
O, dat is pas om 18:25quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nu ff Klokhuis kijken met The making of Pinkpop
Nee hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Parachutes van Coldplay was ook niet opwindend maar wel het beste muziek in tijden.
(onder voorbehoud)quote:Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef Burdie het volgende:
Ik schakel net weer in... is dit de Flaming Lips al?
Klopt. Helaas.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef jmac het volgende:
Is de verbinding opeens stukken slechter? Hele dag vloeiend en nu haperend
Dat krijg je ervan als iedereen Keane wilt zien optreden.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef jmac het volgende:
Is de verbinding opeens stukken slechter? Hele dag vloeiend en nu haperend
ik vind het een beetje homo-erotisch ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krankzinnig, dit.
En Michelinmannetjes... volgens mij zijn het MSN-poppetjes.
Met screenhunterquote:Op maandag 5 juni 2006 17:31 schreef Autodidact het volgende:
Hoe maak jij die caps?
Nee, dit had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
Dat laatste album van The Flaming Lips is ook geniaal. Maar wat een show! Ik had wel gehoord dat ze behoorlijk theatraal waren, maar dit!
Tnx, dus zelfs de RHCP worden uitgezondenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:52 schreef MissHobje het volgende:
http://www.3fm.nl/page/pinkpop2006 wat rood is daar onderin.. wordt uitgezonden op de stream..
Ja iets van 1 uur en 3 kwartier werd heel nadrukkelijk gezegd..quote:Op maandag 5 juni 2006 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, dus zelfs de RHCP worden uitgezonden![]()
Me tooquote:
Nog niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:Flaming Lips
Schakel net pas weer in. Yeah Yeah Yeah Song al geweest?
Er zat een telefoon opquote:Op maandag 5 juni 2006 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
Pimp my guitar
Is altijd zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:50 schreef MissHobje het volgende:
Die stem vind ik echt niet prettig.. klinkt te hees.. dus ik denk dat zijn stem niet helemaal ok is vandaag![]()
Maargoed ken die hele gast niet.. dus het zou ook kunnen zijn dat het zo hoort.
Wacht maar ff..quote:Op maandag 5 juni 2006 18:04 schreef Crack_david het volgende:
wat is dit saaie muziek
The W.A.N.D.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is ook een goed nummer!
Drugs? Bij Pinkpop? Waar moet het heen met deze wereld...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:27 schreef jmac het volgende:
Op rtl4 gingen ze undercover op zoek naar drugs![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gelukkig staan o.a. Blof, Nelly Furtado, Keane en Racoon ook op Pinkpop, zodat het toch nog allemaal lekker gewoontjes blijft..![]()
Nee, was te lastig. Wat elsemieke meteen tot de conclusie bracht dat het dus wat gezapig is tegenwoordig.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gevonden ?
Amper te vinden.. dus de testen lukte niet ergquote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Drugs? Bij Pinkpop? Waar moet het heen met deze wereld...
Zekersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef jmac het volgende:
haha klokhuis is grappig
Morrissey is aardig, maar niet The Smithsquote:Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Altijd leuk. Maar al vaak genoeg gezien. Schakel straks weer in bijMorrissey
Huiliequote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Morrissey is aardig, maar niet The Smiths
Moz solo vind ik niet echt veel verschillen van The Smiths hoor... iets theatraler, maar net zo gaafquote:
Marr voegde toch ook wel wat toequote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moz solo vind ik niet echt veel verschillen van The Smiths hoor... iets theatraler, maar net zo gaaf.
Omdat het Schots is, het rockt en er veel gesprongen wordt wellicht..quote:
Webradio klinkt wel lekker anders.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Sautor het volgende:
Waarom begint die stream nu te kraken godverdomme..
Mag ik met jou mee?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog maar 24 dagen tot Werchter en 26 dagen tot Franz op Werchter..
met goed geluidquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
FF op NL3.
't is een beetje praten enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef punkr1 het volgende:
zingen ook enorm vals maar oke..
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef Harry_Sack het volgende:
dat kermisgeschreeuw hoefde voor mij nou ook weer niet [afbeelding]
Die was op paaspop ookquote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Harry_Sack het volgende:
hahaha, ze hebben de bassie en adriaan caravan![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
red hot chilli peppers zijn toch live op ned 3 vanavond ?
Tracker? (voordat de mods boos worden)quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef punkr1 het volgende:
ik heb t opgenomen, gaat zo torrentje worden
Is dat nou Neerlands trots?quote:
Gelukkig voordat ER begint.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 20:00 uur Morrissey op Ned. 3
Welnee, hij zingt dat hij een wandelend vraagteken is.quote:
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef Sautor het volgende:
Twee nummers jongensZijn de peppers wel helemaal?
Nee, ik kan hier erg slecht tegen.quote:
Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Oh dat is die gast van dat vreselijke nummer. Ik snap dat ie zich lidl noemt Aldi had ook gekund.
Mag ik geen kritiek hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?
moet je even aan Yvonne vragenquote:
Guess so, die gasten in die caravan rijden gewoon alle campings af.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat nou Neerlands trots?
Nu komt die Lidell weer. Die was ook de moeite waard.
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef Burdie het volgende:
FF is voor mij het hoogtepunt so far. Samen met de Kaiser Chiefs en Flaming Lips, maar ik vrees dat Morrissey alles gaat overtreffen..
Heb ik gezien jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
hier heb ik dus een tyfushekel aan, de Dresden Dolls
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef punkr1 het volgende:
omg nu is FF wel ERG vals..
't schijnen nog nep-duitsers te zijn ook. Ze zijn gewoon Amerikaansquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!
not
3voor12 moest zelfs een stukje schrijven over placebo; de bassist is homo, had jij dat gedacht?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
De vergelijking tussen Placebo en Michael Stipe klopt idd. Het pakt je gewoon.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na 22:00 uur RHCP op Ned. 3
Ik geloof maar 45 min.
10 uur is journaal op tvquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof maar 45 min.
Arty fartyquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
hier heb ik dus een tyfushekel aan, de Dresden Dolls
Veel bands denken dat ze dat wel moeten doen ... Het gevoel van dat moment ofzo. Lekker ook voor de planning van een uitzendschema. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
Hebben die bands geen policy die ze gebruiken bij alle festivals mbt. uitzenden etc? Elke keer die onzekerheid?? Ze gaan 't toch niet telkens last-minute keertje bedenken of ze 't wel of niet willen.
Blijkbaar wel. Vaak beslissen ze ook achteraf, kijken ze naar hoe goed ze zelf vinden dat ze gespeeld hebben... Ik vind het anti-reclame!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
Hebben die bands geen policy die ze gebruiken bij alle festivals mbt. uitzenden etc? Elke keer die onzekerheid?? Ze gaan 't toch niet telkens last-minute keertje bedenken of ze 't wel of niet willen.
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof maar 45 min.
Met 't haar van Joey Ramone.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef Harry_Sack het volgende:
die zanger van 'living things' lijkt verdacht veel op Mick Jagger.
soms verandert het nog 3 keer op een dag. Er zijn bands die pas beslissen over utizending na het materiaal zelf aanschouwd te hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
het moet wel een beetje bijzonder blijven voor de mensen die erbij zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.
Ik snap dat nooit zo.. net een nieuw album uit.. dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk gratis reclame?
FF gelukkig wel helemaal compleet. (Nou ja, op internet dan...)
aha, dat is het dus. Pop muzakquote:
Ik snap ook dat krampachtige geneuzel over wel of niet uitzenden totaal niet. Aandacht is aandacht toch? Als ze daar goed hun best doen, vliegt het album daarna toch de winkels uit??quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.
Ik snap dat nooit zo.. net een nieuw album uit.. dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk gratis reclame?
Ja Jezus, doe er eens iets aan met pinksteren.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef Netsoenev het volgende:
Jezus, wat een saaie muziek.
Ik ook. Zeker voor bands waar een festivalorganisatie een godsvermogen voor heeft neergelegd ...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Vaak beslissen ze ook achteraf, kijken ze naar hoe goed ze zelf vinden dat ze gespeeld hebben... Ik vind het anti-reclame!
Vrij zielig dit, iemand kopiëren uit de tijd dat een hoop bekende artiesten verslaafd waren aan de heroïnequote:
Het is notabene uitverkocht, dus zo schadelijk zijn live uitzendingen ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het moet wel een beetje bijzonder blijven voor de mensen die erbij zijn
Ja, net als Isabelle. Volgens mij is hij wat aangekomenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef Elusive het volgende:
die dolf heeft echt een radiohoofd
Zei ik hequote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef Brahimov het volgende:
Morrissey & band klinken beter dan ik had verwacht![]()
maar ik mis Marr
Eenschquote:Op maandag 5 juni 2006 19:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pff, Mozzer moet echt naar LL komen..
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef -chefke- het volgende:
op nl 3 tv zijn nu the editiors klink ook wel lekker!! dit keer met eigenspullen.
Niet echt een nummer to get the party started, maar wel mooi. Waar is How Soon Is Now?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef Burdie het volgende:
Girlfriend in a coma....
Hij speelt echt alleen maar mijn favorieten.
Geen idee of hij die gaat spelen... ik vrees van niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet echt een nummer to get the party started, maar wel mooi. Waar is How Soon Is Now?
alsje kijkt zie je het..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Wat is het schema van vanavond op Ned. 3?
Op TV ook even hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef roelofjan het volgende:
Waarom zitten we op WebTV nu naar de kop van giel te kijken?
Ehm, je weet al dat je z'n hele set gewoon live op internet kan zien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
GVD laat Morrisey nou eens zien ipv die lulhannes
Ik keek net ffquote:
Ik heb momenteel geen geluid op m'n PCquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ehm, je weet al dat je z'n hele set gewoon live op internet kan zien?
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/pinkpop-bb.asp
Ja schandalig dat ze gewoon genieten en luisteren. Stage diven motten zequote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij Moz zeg.. Ze staan daar maar wat stil te staan enzo, best erg.
Gelukkig is zijn show er niet minder op..
Theo Reitsma over Maradonaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Brahimov het volgende:
Alle twijfel is weg!
Mwoa, als het helpt, ik vind er ook geen ruk aan hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zou zo graag in het hokje 'mensen met goede smaak' geplaatst willen worden, echt waar. Maar The Smiths en nu ook Morrisey, ik krijg er gewoon jeuk van. Het ligt bij mij niet in het gehoor, en daar schaam ik me voor.
Als ze luisteren en genieten klappen ze ook tussen de nummers door. Maar dat doen alleen de voorste 3 rijen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ja schandalig dat ze gewoon genieten en luisteren. Stage diven motten ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |