Geeft niets. Goede smaak is niet iedereen gegeven.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
Keane hoeft van mij niet zo...
Nee, die mensen staan nu op Pinkpop...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geeft niets. Goede smaak is niet iedereen gegeven.![]()
Maar ze zijn dan ook niet voor Keane gekomen want ze klinken niet enthousiast. Ze staan daar zeker voor Franz Ferdinand en RHCP.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, die mensen staan nu op Pinkpop...![]()
Daarom had ik er ook willen staan... Ik ben nog steeds onder de indruk van de line-up...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ze zijn dan ook niet voor Keane gekomen want ze klinken niet enthousiast. Ze staan daar zeker voor Franz Ferdinand en RHCP.
Dat moet nog blijken. Maar sowieso alleen van de maandag dan, want geen band gaat het optreden van Tool nog overtreffen.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Burdie het volgende:
Keane als hoogtepunt... nee, dat is Morrissey!.
En Franz Ferdinand uiteraard.
Ja, dat zei ik dus ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Burdie het volgende:
Keane als hoogtepunt... nee, dat is Morrissey!.
En Franz Ferdinand uiteraard.
Parachutes van Coldplay was ook niet opwindend maar wel het beste muziek in tijden. Omdat Keane niet opwindende muziek zou zijn, is het ook niet goed?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef jmac het volgende:
Keane is vast goed als je wil slapen, en muzikaal vast ook goed, maar niet echt opwindend.
Met beeld, deze: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/pinkpop-bb.aspquote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is die stream te vinden?
http://www.3voor12.nl/pinkpopquote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is die stream te vinden?
O, dat is pas om 18:25quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nu ff Klokhuis kijken met The making of Pinkpop
Nee hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Parachutes van Coldplay was ook niet opwindend maar wel het beste muziek in tijden.
(onder voorbehoud)quote:Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef Burdie het volgende:
Ik schakel net weer in... is dit de Flaming Lips al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |