alsje kijkt zie je het..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Wat is het schema van vanavond op Ned. 3?
Op TV ook even hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef roelofjan het volgende:
Waarom zitten we op WebTV nu naar de kop van giel te kijken?
Ehm, je weet al dat je z'n hele set gewoon live op internet kan zien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
GVD laat Morrisey nou eens zien ipv die lulhannes
Ik keek net ffquote:
Ik heb momenteel geen geluid op m'n PCquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ehm, je weet al dat je z'n hele set gewoon live op internet kan zien?
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/pinkpop-bb.asp
Ja schandalig dat ze gewoon genieten en luisteren. Stage diven motten zequote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij Moz zeg.. Ze staan daar maar wat stil te staan enzo, best erg.
Gelukkig is zijn show er niet minder op..
Theo Reitsma over Maradonaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Brahimov het volgende:
Alle twijfel is weg!
Mwoa, als het helpt, ik vind er ook geen ruk aan hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zou zo graag in het hokje 'mensen met goede smaak' geplaatst willen worden, echt waar. Maar The Smiths en nu ook Morrisey, ik krijg er gewoon jeuk van. Het ligt bij mij niet in het gehoor, en daar schaam ik me voor.
Als ze luisteren en genieten klappen ze ook tussen de nummers door. Maar dat doen alleen de voorste 3 rijen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ja schandalig dat ze gewoon genieten en luisteren. Stage diven motten ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |