quote:Op maandag 5 juni 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
red hot chilli peppers zijn toch live op ned 3 vanavond ?
Tracker? (voordat de mods boos worden)quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef punkr1 het volgende:
ik heb t opgenomen, gaat zo torrentje worden
Is dat nou Neerlands trots?quote:
Gelukkig voordat ER begint.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 20:00 uur Morrissey op Ned. 3
Welnee, hij zingt dat hij een wandelend vraagteken is.quote:
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef Sautor het volgende:
Twee nummers jongensZijn de peppers wel helemaal?
Nee, ik kan hier erg slecht tegen.quote:
Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Oh dat is die gast van dat vreselijke nummer. Ik snap dat ie zich lidl noemt Aldi had ook gekund.
Mag ik geen kritiek hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?
moet je even aan Yvonne vragenquote:
Guess so, die gasten in die caravan rijden gewoon alle campings af.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat nou Neerlands trots?
Nu komt die Lidell weer. Die was ook de moeite waard.
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef Burdie het volgende:
FF is voor mij het hoogtepunt so far. Samen met de Kaiser Chiefs en Flaming Lips, maar ik vrees dat Morrissey alles gaat overtreffen..
Heb ik gezien jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
hier heb ik dus een tyfushekel aan, de Dresden Dolls
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef punkr1 het volgende:
omg nu is FF wel ERG vals..
't schijnen nog nep-duitsers te zijn ook. Ze zijn gewoon Amerikaansquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!
not
3voor12 moest zelfs een stukje schrijven over placebo; de bassist is homo, had jij dat gedacht?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
De vergelijking tussen Placebo en Michael Stipe klopt idd. Het pakt je gewoon.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na 22:00 uur RHCP op Ned. 3
Ik geloof maar 45 min.
10 uur is journaal op tvquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof maar 45 min.
Arty fartyquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
hier heb ik dus een tyfushekel aan, de Dresden Dolls
Veel bands denken dat ze dat wel moeten doen ... Het gevoel van dat moment ofzo. Lekker ook voor de planning van een uitzendschema. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
Hebben die bands geen policy die ze gebruiken bij alle festivals mbt. uitzenden etc? Elke keer die onzekerheid?? Ze gaan 't toch niet telkens last-minute keertje bedenken of ze 't wel of niet willen.
Blijkbaar wel. Vaak beslissen ze ook achteraf, kijken ze naar hoe goed ze zelf vinden dat ze gespeeld hebben... Ik vind het anti-reclame!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
Hebben die bands geen policy die ze gebruiken bij alle festivals mbt. uitzenden etc? Elke keer die onzekerheid?? Ze gaan 't toch niet telkens last-minute keertje bedenken of ze 't wel of niet willen.
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof maar 45 min.
Met 't haar van Joey Ramone.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef Harry_Sack het volgende:
die zanger van 'living things' lijkt verdacht veel op Mick Jagger.
soms verandert het nog 3 keer op een dag. Er zijn bands die pas beslissen over utizending na het materiaal zelf aanschouwd te hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef jmac het volgende:
het moet wel een beetje bijzonder blijven voor de mensen die erbij zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.
Ik snap dat nooit zo.. net een nieuw album uit.. dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk gratis reclame?
FF gelukkig wel helemaal compleet. (Nou ja, op internet dan...)
aha, dat is het dus. Pop muzakquote:
Ik snap ook dat krampachtige geneuzel over wel of niet uitzenden totaal niet. Aandacht is aandacht toch? Als ze daar goed hun best doen, vliegt het album daarna toch de winkels uit??quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou da's iig beter dan maar 2 nummers.
Ik snap dat nooit zo.. net een nieuw album uit.. dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk gratis reclame?
Ja Jezus, doe er eens iets aan met pinksteren.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef Netsoenev het volgende:
Jezus, wat een saaie muziek.
Ik ook. Zeker voor bands waar een festivalorganisatie een godsvermogen voor heeft neergelegd ...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Vaak beslissen ze ook achteraf, kijken ze naar hoe goed ze zelf vinden dat ze gespeeld hebben... Ik vind het anti-reclame!
Vrij zielig dit, iemand kopiëren uit de tijd dat een hoop bekende artiesten verslaafd waren aan de heroïnequote:
Het is notabene uitverkocht, dus zo schadelijk zijn live uitzendingen ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het moet wel een beetje bijzonder blijven voor de mensen die erbij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |