Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Oh dat is die gast van dat vreselijke nummer. Ik snap dat ie zich lidl noemt Aldi had ook gekund.
Mag ik geen kritiek hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er zit er altijd een tussen die het voor de rest moet verpesten hè?
moet je even aan Yvonne vragenquote:
Guess so, die gasten in die caravan rijden gewoon alle campings af.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat nou Neerlands trots?
Nu komt die Lidell weer. Die was ook de moeite waard.
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef Burdie het volgende:
FF is voor mij het hoogtepunt so far. Samen met de Kaiser Chiefs en Flaming Lips, maar ik vrees dat Morrissey alles gaat overtreffen..
Heb ik gezien jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morrissey was deze week geweldig bij Jools Holland.
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
hier heb ik dus een tyfushekel aan, de Dresden Dolls
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef punkr1 het volgende:
omg nu is FF wel ERG vals..
't schijnen nog nep-duitsers te zijn ook. Ze zijn gewoon Amerikaansquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga meteen kijken of ik al hun albums kan bestellen en of ik alle video's ergens kan downloaden. En en en!
not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |