The W.A.N.D.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is ook een goed nummer!
Drugs? Bij Pinkpop? Waar moet het heen met deze wereld...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:27 schreef jmac het volgende:
Op rtl4 gingen ze undercover op zoek naar drugs![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gelukkig staan o.a. Blof, Nelly Furtado, Keane en Racoon ook op Pinkpop, zodat het toch nog allemaal lekker gewoontjes blijft..![]()
Nee, was te lastig. Wat elsemieke meteen tot de conclusie bracht dat het dus wat gezapig is tegenwoordig.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gevonden ?
Amper te vinden.. dus de testen lukte niet ergquote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Drugs? Bij Pinkpop? Waar moet het heen met deze wereld...
Zekersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef jmac het volgende:
haha klokhuis is grappig
Morrissey is aardig, maar niet The Smithsquote:Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Altijd leuk. Maar al vaak genoeg gezien. Schakel straks weer in bijMorrissey
Huiliequote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Morrissey is aardig, maar niet The Smiths
Moz solo vind ik niet echt veel verschillen van The Smiths hoor... iets theatraler, maar net zo gaafquote:
Marr voegde toch ook wel wat toequote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moz solo vind ik niet echt veel verschillen van The Smiths hoor... iets theatraler, maar net zo gaaf.
Omdat het Schots is, het rockt en er veel gesprongen wordt wellicht..quote:
Webradio klinkt wel lekker anders.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Sautor het volgende:
Waarom begint die stream nu te kraken godverdomme..
Mag ik met jou mee?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog maar 24 dagen tot Werchter en 26 dagen tot Franz op Werchter..
met goed geluidquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
FF op NL3.
't is een beetje praten enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef punkr1 het volgende:
zingen ook enorm vals maar oke..
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef Harry_Sack het volgende:
dat kermisgeschreeuw hoefde voor mij nou ook weer niet [afbeelding]
Die was op paaspop ookquote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Harry_Sack het volgende:
hahaha, ze hebben de bassie en adriaan caravan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |