quote:Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen/middag/avond met Michaël, met wie spreek ik?.
Je voornaam op internet vertellen is gevaarlijk !quote:Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Modus het volgende:
"Met Modus." [afbeelding].
Maar zo heet ik tuuk niet he!.
Idd, met al die kampers in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Je voornaam op internet vertellen is gevaarlijk !
Ik ben juist altijd diegene hier thuis die de telefoon op neemtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Stuart het volgende:
Overigens neem ik ook heel vaak niet de telefoon op. Gewoon, omdat ik er geen zin in heb![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef Lollifant het volgende:
Als ik zie wie het is gewoon : Hoi!! Met Lollifant!
Als iemand geheim belt: Hallo?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
HALLO
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
meestal met "hallo", soms met voornaam, soms met "jaaaaaaaaaaaaa?"
en soms met fikse tegenzin
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Toeps het volgende:
Gewoon met hallo, naar goed buitenlands gebruik. Wie mij anoniem belt heeft zelf wat uit te leggen, dan ga ik niet eerst mijn naam zeggen.
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
Meestal neem ik op met 'Hallo'. Ik neem niet vaak op met mijn naam![]()
"hallo, met je naam"quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111
Je weet toch zelf zeker wel wie je belt?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111![]()
ik wel.. nadat er van mn werk etc telkens gevraagd werd "Hallo met blaat van dieendie, spreek ik met LoggedIn?" is het een gewoonte geworden.. Zeg vrijwel altijd "Hallo met LoggedIn!"quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
Meestal neem ik op met 'Hallo'. Ik neem niet vaak op met mijn naam![]()
Ik vind het nogal onbeleefd om de telefoon op te nemen met: "GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT"quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111![]()
Jij weet toch wie je belt?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zeg Hoi.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef H-blast het volgende:
PRONTO!?
Dat doet mijn moeder altijd.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:40 schreef giMoz het volgende:
met de naam van degene die belt is ook leuk...
Wel een heel verhaal iedere keer danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef BazzieK het volgende:
Met Bas Krah,
Met Bas,
Hey maat,
Hey naam van beller,
Hey bijnaam van beller,
Dat is het wel zon beetje.
Peter XXXquote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef petre86 het volgende:
ligt er aan in welke situatie ik bel.
privé is het gewoon, "Met Peter"
en @ work:
Goede[insert dagdeel], KPN, u spreekt met Peter XXX, waarmee kan ik u van dienst zijn?
victor toch.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef bouncingvictor het volgende:
Gewoon: "Met Victor -achternaam-".
Verwarring zaaien!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik neem graag op met:
"Ja, hallo, ik ben op zoek naar meneer van Dijk."
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik neem graag op met:
"Ja, hallo, ik ben op zoek naar meneer van Dijk."
"Primafoon ..., goedemiddag, met [naam]"quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef petre86 het volgende:
en @ work:
Goede[insert dagdeel], KPN, u spreekt met Peter XXX, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Oooooh ik ga het doen !! die is leukquote:Op zondag 4 juni 2006 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Guido Weijers had ook zo wat leuks om mensen ernstig in verwarring te brengen aan de telefoon.
Als je gaat ophangen zo van:
X: 'Nou doei he.'
Y: 'Ja, doei!'
X: 'Oh ja, trouwens...' --> en dan snel ophangen.
Y belt terug.
X: 'Hallo.'
Y: 'Wilde je nou nog wat zeggen?'
X: 'Ik? Nee hoor.'
Y: 'Oh.' Nou doei dan maar.'
X: 'Ja, doei!..... en trouwens...' --> weer ophangen.
en als het een bekende is zeggen ze dan wel eens, "hé hendig sjiek, kom je een biertje pakken?"quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Met Maikel van der hendig Sjiek
Guido Weijers...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Guido Weijers had ook zo wat leuks om mensen ernstig in verwarring te brengen aan de telefoon.
Als je gaat ophangen zo van:
X: 'Nou doei he.'
Y: 'Ja, doei!'
X: 'Oh ja, trouwens...' --> en dan snel ophangen.
Y belt terug.
X: 'Hallo.'
Y: 'Wilde je nou nog wat zeggen?'
X: 'Ik? Nee hoor.'
Y: 'Oh.' Nou doei dan maar.'
X: 'Ja, doei!..... en trouwens...' --> weer ophangen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Razztwizzle het volgende:
So I got home, and the phone was ringing. I picked it up, and said 'Who's speaking please?' And a voice said 'You are.'
ik bel altijd met geheim nummerquote:Op zondag 4 juni 2006 18:40 schreef giMoz het volgende:
met de naam van degene die belt is ook leuk...
opnemen met achternaam is zooo jaren '90.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Met Christiaan Achternaam, met wie spreek ik?
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
opnemen met achternaam is zooo jaren '90.
M'n moeder: "Met mevrouw achternaam". Dat ze zichzelf 'mevrouw' noemt vind ik echt zo bekakt, maar goed, ze is al in de 60, dus niet zo gek dan
Dat kan kloppen, daar ik in dat decennium geboren ben.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
opnemen met achternaam is zooo jaren '90.
M'n moeder: "Met mevrouw achternaam". Dat ze zichzelf 'mevrouw' noemt vind ik echt zo bekakt, maar goed, ze is al in de 60, dus niet zo gek dan
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
Als ik opneem zeg ik wel eens 'Algemeen Directeur'
soms is het dan ffies stil![]()
Vroeger thuis namen we wel eens op met "Ruud Lubbers", Hotel de winter, Bordeel de rustende jager, of meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAquote:Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vroeger thuis namen we wel eens op met "Ruud Lubbers", Hotel de winter, Bordeel de rustende jager, of meer van dat soort ongein.
Doe ik wel eens bij mn vader ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
Ik heb dat nog steeds met e-mail. In sommige emails stop ik dan zo'n verdachte term en een riedeltje uit de Koran in één of ander vaag Afghaans dialect. En dan een pagina lange disclaimer eronder van een bedrijf waar ik werkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Telefoongesprekken met mijn broer willen soms zeer dadaistisch zijn, als er een klikje of geluidje op de lijn was, dan hadden wij een lopende grap dat de BVD de bandrecorder start, of dat de cassette omgedraait moest worden. Ons gesprek liep dan verder in zeer absurde vorm, gewoon, voor de lol.
Een voormalig collega (van mijn vorige werk) za veel in het midden oosten, niemand kon hem eigenlijk uitstaan, dus als we hem aan de telefoon hadden, dan zaten er constant opmerkingen in als:quote:Op zondag 4 juni 2006 23:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds met e-mail. In sommige emails stop ik dan zo'n verdachte term en een riedeltje uit de Koran in één of ander vaag Afghaans dialect. En dan een pagina lange disclaimer eronder van Mckinsey![]()
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar je foto hebben we allang gezien!![]()
En je msn adres heb ik ook maar even genoteerd![]()
Ik heb zo'n tyfushekel aan die kutsmilies.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:10 schreef TC03 het volgende:
Begrafenisonderneming Zand Erover, zegt u het maar. [afbeelding]
Who cares.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:11 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tyfushekel aan die kutsmilies.
Nou als je zo'n volzin hoort gaat dat veelal zo snel dat je lang niet alles goed kunt horen. Of je mist de bedrijfsnaam, doorgaans ontgaat je de naam van de persoon (te snel, te onduidelijk).....quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedrijfsnaam, Volledige naam, hoe kan ik u helpen?
Wat ben jij stoer!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Stuart het volgende:
Overigens neem ik ook heel vaak niet de telefoon op. Gewoon, omdat ik er geen zin in heb![]()
Moet je eens tegen een Duitser zeggenquote:
verklaar naderquote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Duitser zeggen
![]()
![]()
1e lijnsquote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef petre86 het volgende:
en @ work:
Of nog leuker: tegen een Ghanees!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Duitser zeggen
![]()
![]()
En dan krijg je geen reacties: "Heee ik zag je op TV net!"???quote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Sylvana het volgende:
" Met Sylvana"
Hoi Anne.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, bij de wat bekendere kan het verschillen. Gewoon Hallo tot Wat mot je.
Maar doorgaans gewoon "Hallo, met Anne"
Watskeburt?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:19 schreef Saekerhett het volgende:
Whhaaaaaazzzaaaaaaahhhhh
O nee, dat was 5 jaar geleden
Zat jij bij de Huzaren van Boreel?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:00 schreef SuperBosch het volgende:
Afhankelijk wie het is.
"Nee"
"Met Bosch"
"Met [naam van degene die belt]"
Die belt niet met een onbekend nummer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef RenzoBrad het volgende:
Snap niet dat zoveel mensen hun mobiel opnemen met "JA" als het een onbekend nummer betreft. Wat als je baas belt?
Als iemand zich zelf niet bekend maakt (Lees : Een traceerbaar nummer gebruikt) zie ik daar geen aanleiding toe. Diegene weet wie hij/zij belt lijkt me.quote:Is het nou zoveel moeite om even je naam (voor of achternaam of allebei te zeggen?)
ook thuis?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef dborhem het volgende:
Ligt eraan wie er in 'het venstertje' verschijnt,ik heb iedereen die ik ken of waar ik maar een beetje mee te maken heb in 'contacten' staan,dus die naam zie ik meteen.
Wat ik ook wel eens doe is opnemen met de plek waar ik dan ben bv 'met de keuken','met het magazijn','afdeling incasso (kassa op het werk)'.
In mijn vrije tijd is het gewoon 'Yo met D....'![]()
Ja, da's leuk als de persoon aan de andere kant dat ook doet!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met mij!
Op zich nog niet zo gek om dat in te voeren bij mobiele telefoons, dit is een vraag die 99 van de 100 keer wordt gesteld. "Waar ben jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef dborhem het volgende:
Wat ik ook wel eens doe is opnemen met de plek waar ik dan ben bv 'met de keuken','met het magazijn','afdeling incasso (kassa op het werk)'.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich nog niet zo gek om dat in te voeren bij mobiele telefoons, dit is een vraag die 99 van de 100 keer wordt gesteld. "Waar ben je"
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij weet toch wie je belt?
En jij komt mijn huis "binnen", zou je me bellen, dus jij mag eerst jouw naam zeggen en wie je had willen spreken
ik zeg gewoon.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik was wel benieuwd hier naar hoe de medefokkers hun telefoon opnemen!
Ikzelf neem altijd op met de magnifieke woorden, 'Met Dimitri' of gewoon, 'Ja?'
Nou, vertel het hier, scheld je diegene bij voorbaat al verrot of vraag je diegene hoe je hem of haar kan helpen?
Oja, en opnemen doen we meestal wel met de knop met het groene telefoontje ofzo, dan hebben we die grap al gehad.
Of andersom:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:20 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.![]()
Dat komt zo dom over.![]()
Sexboetiek het Gouden Spuitje nam ik vroeger ook weleens mee op.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Djep het volgende:
Sexboetiek de Geile Goudvis.....
moet je me maar niet bellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:20 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.![]()
Dat komt zo dom over.![]()
Dude,lekker vaag zeg!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
Blieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep Jaaaaaaa
Zo iets dan.
Nee, meestal zeg ik als ik gebeld word, "Stichting Korrelatie".quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef MidnightRambler het volgende:
Ad van der Berg, NVD, wat kan ik voor U doen?![]()
"Hey inster marcella!!quote:Op zondag 11 juni 2006 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
ik neem op met:
met vincent
of als het een goeie bekende is waar ik een belletje van verwacht
ey "inster voornaam"
of, als ik aan het geinen ben,
Met de mobiel van vincent
Elke keer dusquote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef Caspian het volgende:
(maar dat alleen als ik melig ben, natuurlijk)
meen je dat nowww..en met rechtsquote:Op maandag 12 juni 2006 09:46 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Die grap is nu al minstens 3x gemaakt![]()
jammer dat ie zo niet werktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |