quote:Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen/middag/avond met Michaël, met wie spreek ik?.
Je voornaam op internet vertellen is gevaarlijk !quote:Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Modus het volgende:
"Met Modus." [afbeelding].
Maar zo heet ik tuuk niet he!.
Idd, met al die kampers in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Je voornaam op internet vertellen is gevaarlijk !
Ik ben juist altijd diegene hier thuis die de telefoon op neemtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Stuart het volgende:
Overigens neem ik ook heel vaak niet de telefoon op. Gewoon, omdat ik er geen zin in heb![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef Lollifant het volgende:
Als ik zie wie het is gewoon : Hoi!! Met Lollifant!
Als iemand geheim belt: Hallo?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
HALLO
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
meestal met "hallo", soms met voornaam, soms met "jaaaaaaaaaaaaa?"
en soms met fikse tegenzin
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Toeps het volgende:
Gewoon met hallo, naar goed buitenlands gebruik. Wie mij anoniem belt heeft zelf wat uit te leggen, dan ga ik niet eerst mijn naam zeggen.
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
Meestal neem ik op met 'Hallo'. Ik neem niet vaak op met mijn naam![]()
"hallo, met je naam"quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111
Je weet toch zelf zeker wel wie je belt?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111![]()
ik wel.. nadat er van mn werk etc telkens gevraagd werd "Hallo met blaat van dieendie, spreek ik met LoggedIn?" is het een gewoonte geworden.. Zeg vrijwel altijd "Hallo met LoggedIn!"quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
Meestal neem ik op met 'Hallo'. Ik neem niet vaak op met mijn naam![]()
Ik vind het nogal onbeleefd om de telefoon op te nemen met: "GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT"quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die opnemen met "Hallo" ofzo, of "Ja?" ZEG GODVER JE NAAM ALS JE DE TELEFOON OPNEEMT@!!!!!!!!111`111![]()
Jij weet toch wie je belt?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zeg Hoi.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef H-blast het volgende:
PRONTO!?
Dat doet mijn moeder altijd.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:40 schreef giMoz het volgende:
met de naam van degene die belt is ook leuk...
Wel een heel verhaal iedere keer danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef BazzieK het volgende:
Met Bas Krah,
Met Bas,
Hey maat,
Hey naam van beller,
Hey bijnaam van beller,
Dat is het wel zon beetje.
Peter XXXquote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef petre86 het volgende:
ligt er aan in welke situatie ik bel.
privé is het gewoon, "Met Peter"
en @ work:
Goede[insert dagdeel], KPN, u spreekt met Peter XXX, waarmee kan ik u van dienst zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |