opnemen met achternaam is zooo jaren '90.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Met Christiaan Achternaam, met wie spreek ik?
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
opnemen met achternaam is zooo jaren '90.
M'n moeder: "Met mevrouw achternaam". Dat ze zichzelf 'mevrouw' noemt vind ik echt zo bekakt, maar goed, ze is al in de 60, dus niet zo gek dan
Dat kan kloppen, daar ik in dat decennium geboren ben.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
opnemen met achternaam is zooo jaren '90.
M'n moeder: "Met mevrouw achternaam". Dat ze zichzelf 'mevrouw' noemt vind ik echt zo bekakt, maar goed, ze is al in de 60, dus niet zo gek dan
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
Als ik opneem zeg ik wel eens 'Algemeen Directeur'
soms is het dan ffies stil![]()
Vroeger thuis namen we wel eens op met "Ruud Lubbers", Hotel de winter, Bordeel de rustende jager, of meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAquote:Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vroeger thuis namen we wel eens op met "Ruud Lubbers", Hotel de winter, Bordeel de rustende jager, of meer van dat soort ongein.
Doe ik wel eens bij mn vader ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef E-ratic het volgende:
Ik heb dat nog steeds met e-mail. In sommige emails stop ik dan zo'n verdachte term en een riedeltje uit de Koran in één of ander vaag Afghaans dialect. En dan een pagina lange disclaimer eronder van een bedrijf waar ik werkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Telefoongesprekken met mijn broer willen soms zeer dadaistisch zijn, als er een klikje of geluidje op de lijn was, dan hadden wij een lopende grap dat de BVD de bandrecorder start, of dat de cassette omgedraait moest worden. Ons gesprek liep dan verder in zeer absurde vorm, gewoon, voor de lol.
Een voormalig collega (van mijn vorige werk) za veel in het midden oosten, niemand kon hem eigenlijk uitstaan, dus als we hem aan de telefoon hadden, dan zaten er constant opmerkingen in als:quote:Op zondag 4 juni 2006 23:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds met e-mail. In sommige emails stop ik dan zo'n verdachte term en een riedeltje uit de Koran in één of ander vaag Afghaans dialect. En dan een pagina lange disclaimer eronder van Mckinsey![]()
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar je foto hebben we allang gezien!![]()
En je msn adres heb ik ook maar even genoteerd![]()
Ik heb zo'n tyfushekel aan die kutsmilies.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:10 schreef TC03 het volgende:
Begrafenisonderneming Zand Erover, zegt u het maar. [afbeelding]
Who cares.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:11 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tyfushekel aan die kutsmilies.
Nou als je zo'n volzin hoort gaat dat veelal zo snel dat je lang niet alles goed kunt horen. Of je mist de bedrijfsnaam, doorgaans ontgaat je de naam van de persoon (te snel, te onduidelijk).....quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedrijfsnaam, Volledige naam, hoe kan ik u helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |